#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) if(button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo") }Tylko, ze owy scrypt ma straszna wade - jast wielokrotnie wywolywany (paredziesiat razy na sekunde, az do puszczenia guzika).
Oto 2 skuteczne metody (prawie to samo tylko jeden dziala w momencie nacisniecia a drugi w czasie puszczenia guzika).
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> new zmienna[33] public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) if(zmienna[id]==0 && button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo") if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> new zmienna[33] public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) if(zmienna[id]==1 && !(button & IN_USE)) client_print(0,print_chat,"Elo") if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 }
Guziki:
#define IN_ATTACK (1<<0) #define IN_JUMP (1<<1) #define IN_DUCK (1<<2) #define IN_FORWARD (1<<3) #define IN_BACK (1<<4) #define IN_USE (1<<5) #define IN_CANCEL (1<<6) #define IN_LEFT (1<<7) #define IN_RIGHT (1<<8) #define IN_MOVELEFT (1<<9) #define IN_MOVERIGHT (1<<10) #define IN_ATTACK2 (1<<11) #define IN_RUN (1<<12) #define IN_RELOAD (1<<13) #define IN_ALT1 (1<<14) #define IN_SCORE (1<<15)
PS. nie mialem okazji przetestowac, wiec jakby cos nie dzialalo to dajcie znac ;-)
PS2. Guziki sa zdelkarowane w module Engine wiec nie musicie tego dodawac u siebie
PS3. [id] - zapomnialem dodac przy zmiennej