Z racji zapoznania się z działaniem Linuxa zacząłem konfigurację nowego serwera na VPSie, niestety sama serwer zainteresował mnie bardziej niż obsługa VPS i postanowiłem założyć serwer znacznie upodabniając CSa do bardziej "standardowych" FPSów. W związku z tym szukam pluginu/moda na którym mógłbym oprzeć gameplay tak aby użytkownik czuł się nagradzany za czas spędzony przy grze (achivementy/rozwój postaci) jednak chciałbym zachować obecny tryb rozgrywki który udało mi się stworzyć (TDM - nie koniecznie z dostępem do wszystkich broni).
Obecnie wykorzystywane pluginy:
sprint.amxx Bullet_Whizz.amxx low_hp_breathe.amxx first_person_death.amxx hud_customizer.amxx Damage_Killed_effect.amxx enemy_down.amxx enemyspotted.amxx flashbang_dlight.amxx GHW_Wall_Bullets.amxx pain_shock_free.amxx real_weapon_speed.amxx realistic-reload.amxx Realistic_FlashBang.amxx realradio.amxx rwp.amxx ;weather.amxx csdm_equip.amxx csdm_ffa.amxx csdm_itemmode.amxx csdm_main.amxx csdm_misc.amxx csdm_protection.amxx csdm_spawn_preset.amxx csdm_stripper.amxx csdm_tickets.amxx smooth_regeneration.amxx GHW_Weapon_Replacement.amxx Gmcx_WeaponSight.amxx players_models.amxx
Obecny gameplay wygląda w ten sposób (użyte podboty): https://goo.gl/zMD1tt
Z chęcią przyjmę i przetestuję każde pomysły (dodatkowo - czy znacie może jakieś mapy o dość dużych rozmiarach do tego typu gry [w miarę limitu precache, obecne modele wykorzystują lwią część])?