Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tarek132 - zdjęcie

Tarek132

Rejestracja: 08.03.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2017 22:37
-----

#737278 Paczka COD MOD

Napisane przez RiderS w 10.03.2017 10:59

Sorrki :/ zawsze o czymś zapomnę 

Załączone pliki

  • Załączony plik  talib.rar   3,57 KB  37 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#737266 Paczka COD MOD

Napisane przez RiderS w 09.03.2017 21:57

Ja i ta moja ortografia,  źle podpisałem pliki, sorrki  :wstyd:

tu masz poprawione nazwy jak coś, a do plugins-codmod.ini Masz dopisać to 

codclass_talib.amxx

tu nie mam literówki (sprawdzałem 3 razy  :lol: )

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  talib.rar   2,83 KB  32 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#737244 Paczka COD MOD

Napisane przez RiderS w 09.03.2017 12:10

>talib.amxx - do cstrike/addons/amxmodx/plugins

>talib.sma - do cstrike/addons/amxmodx/scripting

 

Do plugins-codmod.ini dopisz talib.amxx

Zmien mape/zrestartuj serwer i sprawdź czy działa (Mi działa więc Tobie też musi ;) )

Załączone pliki

  • Załączony plik  talib.rar   2,76 KB  36 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#737233 Paczka COD MOD

Napisane przez RiderS w 08.03.2017 21:43

 

nie działały ogólnie? czy nie było w menu /klasa ?

jak kompilowałeś klasy te które Ty robiłeś ? Lokalnie czy w necie ?

 

Nie było ich w menu /klasa

Kompilowałem te klasy tutaj na amxx

 

Kompiluj lokalnie ;) wtedy na pewno będą działać 

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 1