Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fzic - zdjęcie

fzic

Rejestracja: 12.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2017 00:39
-----

#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.


  • +
  • -
  • 12


#353346 [ROZWIĄZANE] Zespojenie HUD'u systemu monet z HUD'em codmoda

Napisane przez Goliath w 24.01.2012 19:42

Wywal z pluginu monet ten kod, który podałeś wyżej, a także wywal z plugin_init to:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Na początku pluginu CoD'a, dopisz:
native cod_get_user_coins(id)

I zmień funkcję wywołującą HUD w CoD'zie na:
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(108, 83, 213, 0.01, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nLevel : %i^nPerk : %s^nDrugi perk : %s^nZdrowie : %i^nMonety : %i^nForum : xxxxyyy", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], get_user_health(target), cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


set_hudmessage(108, 83, 213, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Drugi perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), cod_get_user_coins(id));

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 8


#466047 KillStreak i DeathStreak w HUD

Napisane przez Play 4FuN w 10.10.2012 17:02

Witam, dzisiaj pokaże wam jak dodać KillStreak i DeathStreak do HUD'a. Dodanie ks i ds do hud wygląda następująco:

Znajdź:

new bool:freezetime = true;

Daj dwa entery i dodaj:

new licznik_zabiccod[33];
new licznik_smiercicod[33];

U mnie po edycji wygląda to tak:

new bool:freezetime = true;

new licznik_zabiccod[33];
new licznik_smiercicod[33];

Znajdź:

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

Dodaj pod:

register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKillCod", "a");

U mnie po edycij wygląda to tak:

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKillCod", "a");

Znajdź "public PokazInformacje(id)" i odszukaj w nim:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

Na końcu informacji co ma pokazywać (Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s) dodaj:

^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d

Na końcu:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

Na końcu (czyli za nazwy_perkow[perk_gracza[target]])
Dodaj:

, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]

Po edycji powinno wyglądać mniej więcej tak:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]);

W tym samym public'u (public PokazInformacje(id)) znajdź:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

Na końcu informacji co ma pokazywać ([Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]) dodaj:

^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]

Na końcu:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

Na końcu (czyli za nazwy_perkow[perk_gracza[target]])
Dodaj:

, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]

Po edycji powinno wyglądać mniej więcej tak:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]);

Znajdź:

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
     if(params != 7)
          return PLUGIN_CONTINUE;

     if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
          return -1;

     pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

     get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
     get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

     bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
     zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
     kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
     inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
     wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);

     return ilosc_klas;
}

Stwórz pod nim taki public:

public SmiercGraczaKillCod(id)
{
     new zabojcacod = read_data(1)
     new ofiaracod = read_data(2)

     licznik_smiercicod[zabojcacod] = 0;
     licznik_zabiccod[zabojcacod]++;

     if(!is_user_alive(id))
     {
          licznik_zabiccod[ofiaracod] = 0;
          licznik_smiercicod[ofiaracod]++;
     }
}

Po edycji powinno to wyglądać mniej więcej tak:

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
     if(params != 7)
          return PLUGIN_CONTINUE;

     if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
          return -1;

     pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

     get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
     get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

     bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
     zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
     kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
     inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
     wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);

     return ilosc_klas;
}

public SmiercGraczaKillCod(id)
{
     new zabojcacod = read_data(1)
     new ofiaracod = read_data(2)

     licznik_smiercicod[zabojcacod] = 0;
     licznik_zabiccod[zabojcacod]++;

     if(!is_user_alive(id))
     {
          licznik_zabiccod[ofiaracod] = 0;
          licznik_smiercicod[ofiaracod]++;
     }
}

Screen:
amxx_1350073152__ks_ds_w_hud_amxxpl.png

Testowane na local'u i serwerze

Wszystko starałem się opisać najprościej jak umiałem ;)

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,68 KB  246 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 5


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  5077 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2807 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1619 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1502 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69