Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adi^ - zdjęcie

Adi^

Rejestracja: 26.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2011 10:43
-----

#114601 Dodawanie ćpuna/godmode

Napisane przez Adi^ w 26.02.2010 12:01

set_task(60.0, "set_user_noclip(id, 0)")

Próbowałeś?


Ech, nie można tak zrobić, trzeba się odwoływać do funkcji publicznej... ;P
Poprawiam wcześniejszy post ;d
  • +
  • -
  • 1


#114564 Dodawanie ćpuna/godmode

Napisane przez Adi^ w 26.02.2010 00:00

Dobra dałem przed początkiem plugina a po include i coś nie wychodzi, a mam pytanie jak ustawić tak aby noclip był na całą rundę... A i jeszcze coś jak dostaje buty(cichacze na 60s) to jak dam restart przed 60s to dalej je mam... :/ A i jak ustawić aby ruletka była raz na rundę tylko...

Jak na razie bez znania pawna i innych języków programowania zrobiłem już:
1. Dostaje się wszystkie granaty ( nie wiem jak zrobić, że jak wyrzucę np.: flasha to dostaje next next i tak przez kilka sekund...)
2. Dostaje się +100 kamizelki to opanowałem w 100%! ;)
3. Dostaje M4 też opanowałem.
4. Dostaje się 30HP. (Opanowałem).
5. KILL (user_kill) nie mogę coś zrobić ale kill opanowałem... ;)
6. Zmniejszenie gravity (opanowałem).
7. Dostaje AK-47 również opanowałem...
8. Noclip nie umiem tylko zrobić aby było odliczanie od 60 sekund lub też noclip na całą rundę, aż do wygrania jednej z drużyn...:)
9. Dostaje się $$$ to nie opanowałem i chyba nie zrobię...
10. Dostaje się godmode na 60s opanowałem... ;)
11. Ciche buty: nie umiem dać na cały czas, a jak nie minie 60s i jest new runda to dalej je mam na pozostały czas... :/
12. Niewidzialność na 30s opanowałem... ;))
13. Gracz świeci na kolor (xx) opanowałem ale nie wiem jak zrobić aby ten kolor wychodził po za model tak jak jest na ATAC pluginie, że można dać zaświeć na (zółto, różowo)
14. Dodaje do statystyk 5 dedów (opanowałem) Nie wiem jak dodać fragi, bo na takiej samej zasadzie (innej komendzie) nie umiem... ;/
15. Gracz zostaje z 1hp jak NEO to też opanowałem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Planuję:
Jeszcze coś wymyślę, Nie mogę coś prochów zrobić... coś nie wychodzi... :/


Aha ważne dla mnie nie wiem jak zrobić 1 runda = 1losowanie :D Nie tyle na ile nas stać...
Jeżeli ktoś w czymś jeszcze pomoże dam + i złożę podziękowania... ;)


Ad 5.
Jaki ty tu masz problem? Użyj zamiast client_cmd(id, kill) to user_kill(id, flaga), gdzie flaga to 0 albo 1, odpowiada za odejmowanie fragów :)

Ad 8.
Bez znajomości jakiegokolwiek poważnego języka programowania tego nie zrobisz/nie będziesz wiedział jak to zrobić. A jak chcesz to proszę bardzo...
new sId[3]
set_user_noclip(id, 1)
num_to_str(id, sId, 2)
set_task(60.0, "usun_noclip", 666+id, sId)

//gdzies tam daleko deklaracja funkcji

public usun_noclip(sId[])
{
    new id = str_to_num(sId)
    set_user_noclip(id, 0)
    remove_task(666+id)
}

Nie jestem pewien, sprawdź ktoś :P

Na drugie nie podam, bo za trudne do wytłumaczenia... ;>
Ad 9.

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + integer)
Integer oznacza liczbę całkowitą :D

Ad 11.
Analogicznie do Ad. 8.

Ad 13.
set_user_rendering - Sets player rendering mode.
Syntax:
set_user_rendering ( index, [ fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 ] )

W Twoim przypadku chodzi o ten fx, na stronce niżej są podane te wartości.

Cały opis tutaj

Ad 14.

cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) + 5)

Podobnie jak w przypadku kasy :P

A prochy to drugiego posta przeczytać nie można??

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SetFOV"), {0,0,0}, id)
write_byte(90) // 90 normalnie, wiecej to jak cpun, mniej jak zoom
message_end()


Wszystko jaśnie opisane, nie zgub message_end :)

Nie zapomniałem o najważniejszym...

// na poczatek tablica bool
new bool:losowal[33]
// w funkcji komendy (najlepiej na koncu przed returnem)
losowal[id] = true;
// na poczatku funkcji komendy
if (losowal[id] == true)
{
       client_print(id, "Losowales w tej rundzie, wiecej nie mozesz, wroc z lapowka, itp.")
       return PLUGIN_HANDLED
}

Jak o czymś zapomniałem/chcesz jeszcze wiedzieć to pisz ;d
  • +
  • -
  • 1


#114191 Dodawanie ćpuna/godmode

Napisane przez Adi^ w 23.02.2010 22:34

Na kroki set_user_footsteps(id, 0 (lub 1 jeśli chcesz włączyć) )

Tak na przyszłość:
case 5:
 {
          client_cmd(id, "kill", 0)
          client_print(id, print_chat, "Dead... Hehehe")
}
Gracz nie zabije się, jeżeli zastąpi kill jakimś aliasem, np. wpisze wcześniej w konsoli alias kill hahaha. Lepiej użyć funkcji user_kill.
  • +
  • -
  • 2


#107914 Przerobienie VIP Plugin 2.0a

Napisane przez Adi^ w 27.01.2010 16:13

Usunąłem AWP, leczenie i darmowe bronie, ale nie widzę, żeby tam gdziekolwiek był dostęp VIP'a do adminchat -,-
W załączniku kod źródłowy i plik vip.txt.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#107447 Noz nie zadaje obrażen

Napisane przez Adi^ w 25.01.2010 08:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){
	if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE)
        {
                return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_HANDLED;
}

Zamiast SUPERCEDE to IGNORED ;]
  • +
  • -
  • 1