Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sheaker - zdjęcie

sheaker

Rejestracja: 05.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.03.2017 17:55
-----

Moje tematy

M_Antirusher 2.8 (naprawiony amx_antirusher_time)

09.02.2017 17:41

Witam serdecznie.
Po wielu godzinach testowania M_Antirusher 2.6 Alfa:
https://amxx.pl/topi...linie-na-ziemi/

udało mi się znaleźć przyczynę problemu. Połączenie się gracza z serwerem skutkowało wywołaniem komendy event_roundtime, a to resetowało czas do końca wystąpienia raszu. Po następnych wielu godzinach pracy udało mi się ominąć ten problem. Obecnie antyrasz jest w fazie testowej umieszczony na moim serwerze. Ponieważ od samego rana działa bez zarzutu zdecydowałem się z Wami podzielić moją pracą. Plugin jest w wersji 2.8 i opatrzony został moim pseudonimem jednak należy wspomnieć, że jest to modyfikacja wersji M_Antirusher 2.6 Alfa zaprezentowanej przez nieaktywnego już użytkownika MiczuPL.

 

instalacja

 

Plik M_Antirusher_2.8.amxx wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
Plik M_Antirusher_2.8.sma wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/scripting
Plik M_antirusher.txt wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/data/lang
Plik in_game_ads.amxx wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
Folder antirusher wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/configs
Folder In-Game Ads wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/configs
Plik rzeznia_strefa.spr wrzuć do cstrike/sprites

Do pliku plugins.ini dopisz:


M_Antirusher_2.8.amxx

in_game_ads.amxx

Do pliku amxx.cfg dopisz:


//antyrasz

amx_antirusher 1

amx_antirusher_sound 0

amx_antirusher_sound_mode 0

amx_antirusher_warn 1

amx_antirusher_slap 3

amx_antirusher_time 60.0

amx_antirusher_freq 0.1

amx_antirusher_zasady 0

amx_antirusher_immunity 0

amx_antirusher_cash 50

amx_antirusher_cash_end 2

amx_antirusher_action 7

amx_antirusher_people 3

UWAGA! W tej wersji pluginu wartość "amx_antirusher_time" odpowiada jedynie za wyświetlanie napisu po ilu sekundach można raszować.

 

 

konfiguracja
Patrz: https://amxx.pl/topi...linie-na-ziemi/

UWAGA!
Czas do wyłączenia raszu odliczany jest od momentu respawnu, zatem przy jego definiowaniu (linijka 155) należy doliczyc czas potrzebny na freeztime. Jeżeli freeztime wynosi 5 sekund oraz antyrasz ma się kończyć  po 60 sekundach to pierwsza liczba w funkcji set_task ma wynosic 60.0 (liczba zmiennoprzecinkowa stad 60.0 a nie 60).

 

download

M_Antirusher 2.6 Alfa, różne warunki końca stref?

05.02.2017 00:38

Witam serdecznie. Posiadam plugin:
https://amxx.pl/topi...linie-na-ziemi/

 

W pluginie dostępne są (między innymi) dwa cvar'y:

 amx_antirusher_people

amx_antirusher_time

 

Chciałbym, aby strefy kończyły się, gdy w jednej z drużyn zostanie tylko jeden gracz LUB gdy minie 60 sekund. Wydaje się, że ustawienie cvarów na:

amx_antirusher_people 1

amx_antirusher_time 60

powinno zadziałać zgodnie z moim oczekiwaniem. Niestety, gdy ustawię amx_antirusher_people 1 to nie jest sprawdzany warunek czasu. Natomiast gdy ustawię amx_antirusher_people 0 to jest sprawdzany warunek czasu lecz  (co oczywiste) strefy nie kończą się nawet, gdy w przeciwnej drużynie został jeden gracz.
Czy da się to jakoś ze sobą pogodzić?

Pozdrawiam serdecznie.