Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RiderS - zdjęcie

RiderS

Rejestracja: 31.01.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2022 17:24
-----

#756863 Naprawa błędu: "Load error 17 (invalid file format or version)"

Napisane przez Rivit w 17.02.2019 13:00

Z racji, że dużo osób ma problemy z tym błędem to postanowiłem napisać coś na szybko o co chodzi w tym wszystkim.

 

 

1. Skąd się bierze ten błąd?

Błąd się pojawia, gdy wersja AMXX na serwerze jest niezgodna z wersją kompilatora, którym są skompilowane nasze pluginy.

Przykład:

Mamy sobie AMXX 1.8.1 i wszystko działa. Postanawiamy zrobić update do 1.8.2, no więc wgrywamy pliki nowego AMXX'a, odpalamy serwer i? No i dużo pluginów sypie błędami Load error 17 (invalid file format or version).

 

2. Jak żyć? Co robić?

Otóż sprawa jest prosta. Najpierw należy się zorientować jaką wersje AMXX posiadamy na serwerze.

Służą do tego komendy:

  • meta list
  • amxx version

 

Przykładowy output z komendy 'meta list'. W tym przypadku wersja to 1.8.2

Spoiler

 

'amxx version'

Spoiler

 

Gdy ustalimy już wersje czas na kompilacje. Można użyć kompilatora online, który jest na http://amxx.pl, ale sugerowałbym użycie kompilatora lokalnego.

W tym celu wchodzimy sobie na stronke https://www.amxmodx.org/  tam mamy AMXX'y 1.8.2 i 1.9 (reszty wersji trzeba pogrzebać sobie gdzieś w necie czy coś, te najpopularniejsze obecnie). Pobieramy sobie AMX Mod X Base windows/linux (zależy jakiego systemu używasz, mowa tu o  twoim systemie, nie tym na serwerze).

Pliczek pobrany, należy go wypakować i przejść do folderu scripting. Tam znajduje się nasz kompilator. Głowne jego pliki to te widoczne na screenie:

ss1.PNG

Pamiętajcie, aby wrzucić pliki .inc do folderu include, jeżeli jakiś plugin korzysta z własnych.

Teraz gdy mamy nasz kompilator wystarczy przekompilować nasze pluginy z serwera. W tym celu należy wrzucić nasze pliki .sma do folderu z kompilatorem, a później uruchomić plik compile.exe (bądź compile.sh, gdy jesteśmy na linuxie). Wyskoczy okienko, a pluginy się skompilują i będą w folderze 'compiled'. Stamtąd pozostaje nam je wgrać na nasz serwer oraz zmienić mape/zrestartować serwer. Błędy powinny ustąpić. Aby sprawdzić, które pluginy działają bądź nie wystarczy użyć komendy 'amxx plugins' albo 'amx_plugins'

 

3. Uwagi

 

1. Pluginy standardowe, czyli:

Spoiler

 

należy wgrywać wraz z aktualizacją AMXX (są w folderze plugins), z wersji na wersje są zmieniane (dodają jakieś łatki do nich czy nowe ficzery). Nie ma potrzeby ich ponownej kompilacji, gdyż w paczce są one już skompilowane.

 

2. Błędy przy kompilacji pluginów

Może się tak zdarzyć, że niektóre pluginy będą się kompilowały z błędem na nowszym kompilatorze. Wynika to ze zmian w kolejnych wersjach AMXX. Wtedy należy albo samemu pokombinować coś (zwykle błędy są proste w naprawie), albo napisać na forum temat w odpowiednim dziale. (może będę doklejac do tego tematu listy popularnych błędów itp)

Lista typowych błędów/ostrzeżeń kompilatora:

  • warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
    

    Naprawa: 
    - szukamy w naszym pluginie client_disconnect i zamieniamy na client_disconnected, po czym kompilujemy plugin ponownie i ma śmigać.

 

3. Dla leniwych kompilator w wersji 1.8.2 na windowsa znajduje się w załączniku.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#756526 Logo by ?

Napisane przez Rivit w 07.02.2019 18:30

proszę bardzo :D Osobiście uważam to za arcydzieło

Załączone miniatury

  • e4ca5860-9f6c-45b8-8460-b966630a29f0.png

  • +
  • -
  • 9


#756530 Logo by ?

Napisane przez Robiin w 07.02.2019 20:04

mIEn6cd.png


  • +
  • -
  • 13


#756093 Blad Pluginu

Napisane przez AwIlL^^ w 31.01.2019 12:54

oczywiscie znam sie nqa Pluginach


Nie znasz się :)
 

Coś mi sie wydaje, że to jest połączone


Tak, masz rację, ale dla Qu-oT to jest za mało...
Pewnie w logach powinno być od razu rozwiązanie problemu krok po kroku dla takich "znawców" pluginów...


  • +
  • -
  • 3


#746798 [JailBreak 2018] Paczka by Anonymuss

Napisane przez Anonymuss w 10.02.2018 23:46

Witam, udostępniam tu pierwszą paczkę JailBreak mojego autorstwa.

opis

- Czapki (na głowę, plecy i ogon)

- Życzenia tk. Podpal klawiszy, Gruby Glocker, dużo pojedynków itd..

- Głosowanie na zabawy w każdy Wtorek

- Gangi, max 5 członków i chat gangu na u!! (bez umiejętności gangów)

- Zmieniony cały styl serwera (/menu, HUD, itd..)

- Kontakt z adminami w menu

- Marker tylko dla prowadzącego i menu kolorów markeru do wyboru dla CT

- Unikalny model dla kobiet TT/CT i SVIP CT/TT oraz Strażnika i Więźnia

- Sklep dla Więźniów i SVIP

- Ruletka z odliczaniem do następnego użycia i blokadą użycia na zabawach

- Menu z modelami dla SVIP (mężczyzn i kobiet)

- Trzy unikatowe zabawy tk. Assasination, II W.Ś. i Robinhood Day oraz wiele innych

- Ranking buntów i życzeń

 

plugins.ini

; -----------------------------------------
; Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 |
; -----------------------------------------
; AMX Mod X plugins

jail_gangi.amxx		;Musi byc na poczatku plugin.ini

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


bug_ct_fix.amxx		;Blokada komend przez wybraniem druzyny
jail_svip.amxx		;SVIP
jail_vip.amxx		;VIP
ad_manager.amxx		;Reklamy w say, zmieniamy w advertisements.cfg
adminlisten.amxx	;Admin widzi wszystkie rozmowy na say
blokowanie_respawn_reconnect.amxx	;Blokowanie odradzania przy recconect
Allow_round_finish.amxx		;Dokonczenie rundy przed zmiana mapy
amx_gag.amxx		;Mutowanie jako Admin
regulamin.amxx		;Regulamin jb, w pliku regulamin.txt
opis_premium.amxx	;Opis vip i svip, pod /vip i /svip
parachute.amxx		;Spadochron, nie buguje grawitacji
NonSpriteGlowFix.amxx	;Naprawa bledu z nazwy pluginu
kontakt_jb.amxx		;Kontakt z adminami, zmieniamy w .sma
gamenamechanger.amxx	;Zmienia nazwe serwera w Game, zmieniamy w amxx.cfg
crx_showip.amxx		;Pokazuje ip graczy na /ip lub amx_ip
poprawkachat.amxx	;Naprawa s1: s2

plugins-jb.ini

;JailBreak API
jail_api_jailbreak.amxx

;Dodatki wymagane

cs_player_models_api.amxx debug
jail_team.amxx debug
jail_menu.amxx debug
;ulepszony_bezruch_dodatki_v1.amxx debug

;zabawy

jail_freeday.amxx
jail_kd.amxx
jail_ganiany.amxx
jail_polowanie.amxx
;jail_chowany.amxx
jail_wojnagangow.amxx
;jail_zabawa_swiatmagii.amxx
cannon.amxx
luk.amxx
IIwojaswiatowa.amxx
jail_bogow.amxx
jail_assassin.amxx
jail_chucknorris.amxx
jail_dzieciwojny.amxx
jail_kaczki_z_awp.amxx
jail_ninja.amxx
jail_paintball.amxx
jail_rekin.amxx
jail_zbijak.amxx
jail_zombi.amxx
kd_z_klasami.amxx
glosowanie.amxx

;Inne dodatki

blokada_jointeam2.amxx	;Blokuje komende jointeam 2
cso_like_costumes.amxx	;Czapki
jail_losowanie.amxx	;Losowanie wiezniow
jail_ball.amxx		;Pilka
jail_kasa.amxx		;Wyrzucanie pieniedzy na ziemie
jail_mecz.amxx		;Menu z odliczaniem czasu do konca meczu
jail_ozyw.amxx		;Ozywianie przez admina
jail_pingi.amxx		;Kickowanie za zbyt duzy ping
jail_zyczenia.amxx	;Zyczenia dla ostatniego Wieznia
marker_menu.amxx	;Marker z menu wyboru kolorow
model_kobiety.amxx	;Modele dla kobiet
ruletka_sklep_prezenty_skull.amxx	;Ruletka
sklep_jbv2.amxx		;Sklep Wieznia i SVIP
svip_model_menu.amxx	;Menu modeli SVIP
oznacz.amxx		;Oznaczanie kolorem Wiezniow
podziel.amxx		;Dzielenie Wiezniow na druzyny

; zabawy wyzej pod zakladką zabawy a nie pod inne dodatki !!!!

cvary

amxx.cfg

// -----------------------------------------
// Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | 
// -----------------------------------------
// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Sprawdz co posiada SVIP przez komende /svip" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//                 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Witamy na Najlepszym Serwerze JailBreak w PL" "000255100"
amx_imessage "Po grze wpadnij na forum: [TwojaStrona.pl]" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 99999999

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0

amx_gamename "^^UNIKAT^^"
sv_airaccelerate 1000

jailbreak,cfg

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "7" //Ustawiamy ile TT ma przypada� na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "0" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

//zaleca sie nie zmienianie ponizszych wartosci poniewaz JailBreak moze nieprawidlowo dzialac
mp_freezetime 5
mp_friendlyfire 1
sv_alltalk 1
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
mp_tkpunish 0
mp_autokick 0
mp_flashlight 1

inne informacje

Uzywaj na najnowszym HLDS, AMXX 1.8.2

W jail_gangi.sma i amx_gag.sma dodaj dane do bazy MySQL aby dzialaly

instalacja

Wg. katalogów, wszystko jest juz dopisane w plugins.ini i plugins-jb.ini

download

Prosilbym o zglaszanie bledow pod tematem!!

Paczka (37 MB): http://www25.zippysh...wZNFd/file.html


  • +
  • -
  • 4


#746245 [SURF] profesjonalne surferskie ustawienia

Napisane przez Lawrence Nachos w 25.01.2018 20:34

8914be18ebd03.png

 

opis:

 

jest to poradnik który pomoże każdemu w ustawieniu sobie najlepszych możliwych ustawienia do gry na surfie w cs 1.6. Będą tutaj komendy zarówno dla nowych graczy jak i dla starych wyjadaczy. Znajdziemy tutaj komendy na ustawienie optymalnych fpsów jak i przydatnych bindów.

Wszystkie komendy wpisujemy w consoli CS'a--> klawisz "~" lub w config.cfg w plikach gry.

Wszystkie niezrozumiałe słownictwo jakie tutaj użyje będzie wytłumaczone w słowniku na samym dole poradnika.

 

Komendy:

047c762c3ab53.png

 

FPS'y

 

net_graph "3"  -  dzięki tej komendzie ujrzymy w prawym dolnym rogu ile mamy fpsów oraz przepustowość naszego internetu. Bardzo przydatna komenda, powinna być ona cały czas wpisana by gracz mógł monitorować możliwe spadki swoich fpsów.

 

                           lub cl_showfps 1 -pokazuje tylko fpsy w gornym lewym rogu

 

fps_max "131" - zwiększa fps'y do 131, na surfie optymalna wartość wynosi od 100 do 131 fps'ów.  Mniejsza ilość wpływa na możliwości wybijania się z surfa oraz płynność gry. Natomiast większa może powodować tak zwany fps bug block.

 

fps_override "1" - odblokowuje nasze fpsy powyżej stu.  X > 100, czasami CS wyzerowuje te wartość i ustanawia blokadę fpsów gdy tylko wyjdziemy z gry. W takim wypadku albo będziemy wpisywać ją ciągle albo wpiszemy ją w plikach gry w config.cfg.

 

fps_modem 131" - dla nonsteamowców, ustawia fps'y na 131.

 

Developer 1 - odblokowuje blokade fpsów, jednak przenosi ona chat w górę co może się niespodobać, tylko w ostateczności gdy inne komendy zawiodą (tylko dla nonsteamowców)

 

M_filter 1 -  płynniejsze robienie stref

 

 

Problem z FPS'ami nr 1.

Jeśli po wpisaniu wszystkich powyższych komend twoje fps'y zatrzymały się równo na wartości "60" oznacza to że masz włączoną synchronizacje pionową w ustawieniach gry lub w ustawieniach twojej karty graficznej.

 

By ją wyłączyć wchodzimy w Counter-Strike --> options --> zakładka video --> odznaczamy "wait for vertical sync".

Alternatywnie możemy wpisać w konsoli gl_vsync "0"

 

 

4fbb87f4b204f.png

 

Jeśli było zaznaczone to teraz sprawdzamy na jakimś serwerze czy fpsy odblokowały się powyżej wartości 60. Jeśli tak to dobra robota, jeśli nie to nie obędzie się bez wchodzenia w ustawienia karty graficznej. (tylko dla kart NIVIDIA + Windows)

 

W tym celu wchodzimy na pulpit naszego systemu operacyjnego --> klikamy prawym na ekran --> klikamy na Panel Sterowania Nividia --> zakładka zarządzanie ustawieniami 3D --> Ustawienia globalne --> teraz z dostępnej gamy funkcji odnajdujemy "SYNCHRONIZACJE PIONOWĄ" --> wyłącz --> Zastosuj.

 

 

4e4fd0ca06e54.png

 

6fa58f844910a.png

 

 

Po wszystkim wyłączamy ekran panelu sterowania NIVIDIA i możemy cieszyć się naszymi fpsami w grze.

 

 

Problem z FPS'ami nr 2.

jeśli po wpisaniu wszystkich komend i wyłączeniu synchronizacji pionowej nasz komputer nie może wycisnąć więcej niż 100-131 fpsów możemy mu pomóc poprzez wpisanie paru komend optymalizacyjnych które pogorszą nam grafikę w grze ,ale za to gra będzie działała płynniej i na wymaganych fpsach.

 

cl_corpsestay "1"  -  ciała zmarłych znikają dużo szybciej

 

cl_himodels "0"  -  zmniejsza jakość wyświetlanych modeli w grze

 

cl_shadows "0"  -  wyłącza cienie pod graczami

 

fastsprites "2" - zmniejsza jakość spiritów (SG, HE) czyli pogarsza jakość np dymu z granatu.

 

gl_clear "0" - nie wypełnia luk między teksturami

 

gl_cull "1"  -  renderuje tylko widoczne elementy (modele) gry

 

gl_lightholes - daje więcej fpsów

 

gl_playermip "2"  -  zmniejsza jakość modeli gracza

 

max_shells "1"  -  zmniejsza ilość widocznych łusek w grze

 

gl_vsync "0" - można użyć zamiast ręcznie wyłączać synchronizacje pionową w grze

 

developer "1" - wyłącza specjalną blokadę developerską, od teraz można używać tyle fpsów ile maszyna da. Wadą tego rozwiązania jest chat który przenosi się nam na górę ekranu oraz czasami spam błędami w konsoli.

 

Więcej fpsów można znaleźć w Google pod hasłami "optymalizacja cs" "jak zwiększyć fpsy w cs 1.6" itp.

 

Problem z FPS;ami nr 3. (laptopy)

Jeśli wszystkie powyższe próby zawiodły Sprawdzamy czy czasem nie mamy laptopa i nie używa on w tej chwili czasem gorszej (zintegrowanej) karty graficznej. Jeśli tak jest to musimy się pobawić w ustawienie dla CS'a karty NIVIDIA (jeśli taką posiadamy)

Czasami problem można naprawić poprzez zmianie w opcji zasilania laptopa na "wysoka wydajność"

 

 

aad6239455548.png

 

Problem z FPS'ami nr 4. (Mam kartę graficzną RADEON)

 

1. Wchodzimy na nasz pulpit --> wciskamy na nim PPM, powinno wyskoczyć okienko z Catalyst Control center.

2. Wchodzimy w catalyst Control center

 

 

uUjpPD9.png

 

2. Po pojawieniu się programu z ustawieniami Radeona, wchodzimy w --> 3D

 

efmYjQf.png

 

 

3. Następnie w --> Wszystkie ustawienia

4. Po prawej stronie okienka znajdujemy "Czekaj na odświeżanie pionowe" i przesuwamy suwak z "jakość" na "wydajność"

IYpRjVX.png

 

 

Ustawienia gry:

2e25892181b39.png

 

-ustawiamy JUMP (skok) również na Mouse Wheel Down czyli po polsku scroll myszki pociągnięty w dół do siebie

-ustawiamy duck (kucanie) również na scroll myszki pociągnięty w góre

-ustawiamy strafe modifier również na "Q" - łatwiej sięgnąć po ten klawisz w połączeniu z spacją niż po alt

-ustawiamy use voice communication (czyli mikrofon) na "c" - podczas gry łatwiej się gada niż jakby się musiało sięgnąć po "k"

 

Ustawienie ducka na scroll i strafe modifier na "Q" jest najważniejsze. Kucanie na scrollu pozwoli nam wykonać szybkie duckowanie (więcej w poradniku)

 

Natomiast strafe modifier przełączy ruchy naszej myszy z obrotów do okoła osi na ruchy gracza. Dzięki czemu trzymając "Q" robiąc obroty myszką będziemy mogli zrobić pewien trik bunnyhoopowy przydatny na surfie w celu unikania np kul w klatce lub w powietrzu czy też do szybkiego rozpędzania się.

 

Co do ustawień myszy:

-nie da się jednoznacznie powiedzieć na jakiej prędkości powinno się grać. Każdy ma inną myszkę która ma inną wartość DPI. Czym więcej DPI tym lepiej, Generalnie trzeba mieć takie ustawienia by nie musieć machać myszką po biurku jak szalony.

 

Przykład:

-myszka Saitek Cyborg R.A.T 5

-5600 DPI

-ustawienia w cs - 16.0/18.0

-na zwykłej podkładce robie 12 obrotów nie wychodząc poza nią do okoła osi.

 

 

Dodatkowe Bindy:

-znajdują się tutaj ustawienia które nie są potrzebne by je wpisywać ,aczkolwiek ułatwią grę na serwerze surf.

 

Tak wygląda wzór:

bind "klawisz" "komenda"

bind "klawisz" "komenda; 2komenda"

unbindall  -  lepiej nie używać jeśli się nie musi, usuwa wszelkie możliwe bindy także te służące do chodzenia. Po wpisaniu tej komendy trzeba w opcjach wcisnąć "ustawienia domyslne" albo wkleić swój wcześniej skopiowany config.cfg. Tak czy inaczej usuwa ona wszystkie bindy natychmiastowo.

 

 

bindy do pisania na teamsayu:

bind "klawisz" "say_team Jestem w JAIL /i am in Jail"

bind "klawisz" "say_team Kucaj pod przyciskiem /duck under button"

bind "klawisz" "say_team Wróg w Jailu /enemy in jail"

 

bindy do kupowania broni:

 

bind "klawisz" "m4a1; ak47; primammo; deagle"

bind "klawisz" "m3; primammo; deagle; secammo; vest; hegren"

 

------------------------------

pistolety:

glock

usp

p228

deagle

elites

fn57

------------------------------

shotguny:

m4                          -jednostrzalowiec

xm1014                   -automat

------------------------------

smg:

mac10

tmp

mp5

ump45

p90

------------------------------

rifles:

galil

ak47

scout

sg552

awp

g3sg1

famas

m4a1

aug

sg550

------------------------------

machine gun:

m249                    -krowa

 

ammunicja:

primammo             - amunicja do dlugich broni

secammo              - amunicja do krótkich broni

------------------------------

ekwipunek:

vest                      -zbroja

vesthelm               -zbroja+helm

flesh                     -granat oslepiajacy

hegren                  -wybuchowy granat

sgren                    -dymny granat

nvgs                     -noktowizor

defuser                 -rozbrajacz do bomby

shield                   -tarcza

------------------------------

 

 

Więcej o bindowaniu można poczytać tutaj:

http://www.csnonstea...-tylko,271.html

 

Słownik:

 

 

-znajdują się tutaj wszystkie słowa z poradnika które trudno zrozumieć.

 

fps (frames per second) - czyli ilość klatek jaka zostaje wyświetlana na naszym ekranie w ciągu jednej sekundy

fps bug block - błąd fpsów polegający na blokowaniu się gracza na rampach surfa który ma za dużo fpsów (dość wnerwiający problem)

fast ducking (duckowanie) - szybkie kucanie, polega na ustawieniu sobie na scrollu pociągniętym w dół komendy kucania dzięki czemu spadając z dużej wysokości ale z dużą prędkością poziomą można zacząć się ślizgać po podłodze przez bardzo szybkie kucanie (możliwe tylko dzięki scrollowi)

config.cfg - plik z ustawieniami naszego counter-strike znajdującym się w ustawieniach gry, W zależności od tego czy mamy steam czy nonsteam znajduje się on w innym miejscu.

Sprite - obiekt graficzny (animowany) np grafika wybuchającego granata dymnego.

DPI (dots per inch) - liczba punktów obrazu przypadająca na cal. Jednostka stosowana do określenia rozdzielczości obrazów (czym więcej tym płynniej)

 

Wszelkie błędy interpunkcyjne, merytoryczne czy ortograficzne proszę zgłaszać na PW, z góry dziękuje za pomoc. 

 

Poradnik stworzony przez Lawrence Nachos kopiowanie dozwolone tylko jeśli poinformuje się o tym twórce oraz jeśli wstawi się link do oryginału.

 

  • +
  • -
  • 3


#746749 Zmiana broni w menu

Napisane przez AwIlL^^ w 09.02.2018 18:58

Coś takiego mniej więcej miałem na myśli.

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#746705 Zmiana broni w menu

Napisane przez AwIlL^^ w 08.02.2018 18:24

Najpierw pomysł kiedy to menu ma się pojawiać.
Potem pomyśl co ma się wyświetlać w tym menu (co to broń 1 i broń 2), czyli lista rzeczy dostępnych dla tych opcji
wymyśl co ma być w dodatkach, dokładna lista.

potem jak już wymyślisz i zrobisz tablice z dostępnymi rzeczami do tych opcji zrób odpowiednie zmienne, które będą informować o tym na jakim dodatku gracz się zatrzymał (zmienna tablicowa oczywiście)

np

new dodatek_gracza[33];

i potem gdzieś tam w kodzie jak chcesz zmieniać wartość to używać inkrementacji z warunkiem
 

if(++dodatek_gracza[id]==sizeof dodatki)
dodatek_gracza[id] = 0;

to jest tylko przykład, ale na pewno musisz więcej wymyślić niż napisałeś wyżej, bo z tego nic jeszcze nie da się zrobić


  • +
  • -
  • 1


#746421 Szukam AntyRush

Napisane przez glut w 31.01.2018 20:05

Co do pluginu na jednej mapie/mapach css

W configach tworzysz folder maps i tworzysz plik plugins-css.ini i wklejasz tam nazwę plugina.

Anty rush - https://amxx.pl/topi...linie-na-ziemi/ a linie narysujesz za pomoca polecenia
+place_ad
czyli bindujesz sobie np.
bind "F3" "+place_ad"

  • +
  • -
  • 1


#454581 amxbans - czas i powód bana

Napisane przez Professor w 02.09.2012 00:12

Podczas dodawania admina ustaw ze statycznym czasem bana na nie, wtedy czasy będziesz miał w amxmodmenu, a jak chcesz mieć powody to na stronie musisz je dodać

Załączone miniatury

  • 123.png

  • +
  • -
  • 2


#737163 Knife_mod z kosami dla vip

Napisane przez retsam. w 06.03.2017 16:52

case 0: {
if(is_user_connected(id) && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
SetKnife(id, 4)
} 
} 

  • +
  • -
  • 1


#737162 Knife_mod z kosami dla vip

Napisane przez _McHappy w 06.03.2017 16:50

Ten kod, który się kompiluje jest poprawny. Wyjaśnij może, czemu nie działa po Twojej myśli?
Oczywiście upewniając się, że zmieniłeś odpowiedni case (jest kilka, każdy odnosi się do innego typu noża)

Oraz funkcję SetKnife() należy umieścić po tym warunku, lecz nie w nim (uwzględnieniając te 2 negacje w if'ie)
  • +
  • -
  • 1


#737157 Knife_mod z kosami dla vip

Napisane przez retsam. w 06.03.2017 15:23

case 0: {if(is_user_connected(id) && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){SetKnife(id, 4)}}
Proszę :)
  • +
  • -
  • 1


#737148 Knife_mod z kosami dla vip

Napisane przez _McHappy w 05.03.2017 22:24

2. wrzucony kod:
Treść case'a zawierająca kilka linijek musi zostać objęta klamrami.

Wystarczy zawarcie warunku w 2. wrzuconym kodzie.
  • +
  • -
  • 1


#737155 Knife_mod z kosami dla vip

Napisane przez _McHappy w 06.03.2017 14:07

Treść case'a, nie sam case.

Case x:
{

}
  • +
  • -
  • 1