#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Menu Broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"
new const g_maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
new const bronie[] = {CSW_AK47, CSW_AWP, CSW_M4A1};
new const dodatki[] = {CSW_HEGRENADE, CSW_USP};
new bron_gracza[33],
dodatek_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /bronie", "menu_broni");
}
public client_putinserver(id)
{
bron_gracza[id] = 0;
dodatek_gracza[id] = 0;
}
public menu_broni(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "menu_broni_handler");
new nazwa_broni[22];
get_weaponname(bronie[bron_gracza[id]], nazwa_broni, 21);
replace(nazwa_broni, 21, "weapon_", "Bron: ");
menu_additem(menu, nazwa_broni);
get_weaponname(dodatki[dodatek_gracza[id]], nazwa_broni, 21);
replace(nazwa_broni, 21, "weapon_", "Dodatek: ");
menu_additem(menu, nazwa_broni);
menu_additem(menu, "Wybierz");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public menu_broni_handler(id, menu, item)
{
menu_destroy(menu);
if(item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(++bron_gracza[id] == sizeof bronie)
bron_gracza[id] = 0;
menu_broni(id);
}
case 1:
{
if(++dodatek_gracza[id] == sizeof dodatki)
dodatek_gracza[id] = 0;
menu_broni(id);
}
case 2:
{
new nazwa_broni[22];
new bron = bronie[bron_gracza[id]];
get_weaponname(bron, nazwa_broni, 21);
give_item(id, nazwa_broni);
cs_set_user_bpammo(id, bron, g_maxAmmo[bron]);
bron = dodatki[dodatek_gracza[id]];
get_weaponname(bron, nazwa_broni, 21);
give_item(id, nazwa_broni);
cs_set_user_bpammo(id, bron, g_maxAmmo[bron]);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}