Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SaMonCho - zdjęcie

SaMonCho

Rejestracja: 10.01.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2017 11:44
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem ze zmianą mapy

11.01.2017 01:17

Otóż gdy próbuje zmienić mapę na jakąkolwiek to nie chce się zmienić tylko crashuje serwer... Nawet jak z de_dust 2 chce zmienić na to samo to też crash...

Problem z kompilacją

10.01.2017 23:18

Wyskakuje mi błąd:

 
Error: Undefined symbol "skoki" on line 47
Warning: Expression has no effect on line 47
Error: Invalid expression, assumed zero on line 47
Error: Invalid expression, assumed zero on line 47
Error: Too many error messages on one line on line 47
 
Tutaj pełny sma:
 
1. #include <amxmodx>
2. #include <codmod>
3. #include <fakemeta>
4.
5. new const nazwa[] = "Terminator";
6. new const opis[] = "Posiada 1/6 z m4, 3 skoki, 1/1 he";
7. new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
8. new const zdrowie = 40;
9. new const kondycja = 35;
10. new const inteligencja = 10;
11. new const wytrzymalosc = 40;
12.
13. new ma_klase[33];
14.
15. public plugin_init() 
16. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
17.
18.
19.
20.public cod_class_enabled(id)
21.
22. {
23. ma_klase[id] = true;
24.
25. }
26. 
27.public cod_class_disabled(id)
28.
29.{
30.
31. ma_klase[id] = false;
32.
33. }
34.
35. public CmdStart(id, uc_handle)
36.
37. {
38.
39. if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
40.
41. return FMRES_IGNORED;
42.
43.
44.
45. new flags = pev(id, pev_flags);
46.
47. {if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id;])
48.
49. {
50.
51. skoki[id]--;
52.
53 new Float:velocity[3];
54.
55. pev(id, pev_velocity,velocity);
56.
57. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
58.
59. set_pev(id, pev_velocity,velocity);
60.
61. }
62.
63. else if(flags & FL_ONGROUND)
64.
65. skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
66.
67.
68.
69. return FMRES_IGNORED;
70.
71. }