Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shawins - zdjęcie

Shawins

Rejestracja: 09.01.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.08.2018 12:32
-----

Moje posty

W temacie: 3 sekudny w bezruchu = niewidzialnosc

09.10.2017 22:10

Sprawdzasz co jakiś czas przez set_task, prethink lub co innego pozycje gracza get_user_origin, dodajesz zmienną która liczy czas i stawiasz warunek. Niewidzialnosc ustawisz poprzez set_user_rendering 

W temacie: Problem z ubraniem wroga

20.09.2017 15:14

Łap

W temacie: Problem z grawitacją, gdy wrywam ruletkę

19.09.2017 22:34

Powinno działać. 

W temacie: Blokada gongu/walki dla więźniów podczas zabawy - Jailbreak

19.09.2017 20:56

case 17: client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");	

Zamien na:

case 17: 
{
	if(jail_get_play_game_id() > 7)
		return PLUGIN_CONTINUE;
			
	client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
}

Lub możesz stworzyć nowego case w callbacku który zablokuje wybrany item w menu

Spoiler

W temacie: Problem z klasą z generatoru

19.09.2017 19:15

Podmień public 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
		return HAM_IGNORED;
 
 	if(get_user_weapon(idAtt) != CSW_SCOUT)
 		return HAM_IGNORED;

​	if(random(2)!=0)
		return HAM_IGNORED;


	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
	return HAM_HANDLED;
}