Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

probnk - zdjęcie

probnk

Rejestracja: 26.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2022 23:52
-----

Moje posty

W temacie: VPS pod serwery CS 1.6

29.03.2022 00:00

Super. Dziś postawiłem 31 sloty. Pytanko, jest ktoś kto pomógłby mi wrzucic HLTV? Oraz kolejne pytanie. Pod serwery cs 1.6 patrzeć na PROCESOR czy RAM? Co lepiej zwiększyć?

W temacie: Gungame 2.13b problem 1vs1

06.01.2022 21:58

a cos innego

W temacie: Lasermina zabija Szalone Zombie

06.11.2021 15:09

Witam serdecznie. Mam problem na ZP 4.3, otóź wrzuciłem LaserMine 2.8.1 SandStriker i Szalone Zombie nie jest na nią odporne, zabija jak normalnego zombie. Zalaczam kod. https://www.szybkiplik.pl/YB2XF9x36t

 

Przepraszam ze jeden po drugim. Mam taka czesc kodu, co w niej zmienic aby to działało? 

			// Increase madness purchase count for this round
			g_madnesscounter++
			
			g_nodamage[id] = true
			set_task(0.1, "zombie_aura", id+TASK_AURA, _, _, "b")
			set_task(get_pcvar_float(cvar_madnessduration), "madness_over", id+TASK_BLOOD)
			
			static sound[64]
			ArrayGetString(zombie_madness, random_num(0, ArraySize(zombie_madness) - 1), sound, charsmax(sound))
			emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)