Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misio3210 - zdjęcie

misio3210

Rejestracja: 20.11.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2019 18:36
-----

Moje tematy

Model gracza a poziom

21.01.2019 21:29

Witam, przychodze z pytaniem jest mozliwosc aby po odpowiednim wbiciu poziomu tak jak ma to miejsce ze skinami broni zmienialy sie modele postaci? ponizszy kod od zmiany modeli pukawek

		if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 5 ) 
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/k5(161).mdl")
		}

Otwieranie klatki za pomoca strzalu

17.01.2019 23:25

Witam, x lat temu gdy nie bylo rehlds i tych "nowosci" ponizszy plugin smigal perfekcyjnie dzis juz nie chce dzialac, wiadomo gdzie szukac problemu? zero logow

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
public plugin_init()
{
	new i, szButtonClasses[3][16] = { "func_button", "func_rot_button", "button_target" };
 
	for(; i < sizeof szButtonClasses; i++)
	{
		RegisterHam(Ham_TraceAttack, szButtonClasses[i], "ButtonAttack");
	}
}
 
public ButtonAttack(iEnt, id)
{
	if(!pev_valid(iEnt))
	{
		return;
	}
 
	ExecuteHam(Ham_Use, iEnt, id, 0, 2, 1.0);
	set_pev(iEnt, pev_frame, 0.0);
}

Sklep sms krwiopijca problem z api?

16.01.2019 23:15

Witajcie, x czasu temu powyższy sklep działał bezbłędnie niestety dziś już nie chce śmigać 

 

Samo wejście na serwer www sklep.php powoduje > Api SMS dziala

Po wpisaniu kodu w grze pluje że kod jest nieprawidłowy [ log z konsoli to ]

L 01/16/2019 - 23:11:29: [sklep.amxx] /sklep/sklep.php
L 01/16/2019 - 23:11:29: [sklep.amxx] /sklep/sklep.php?serwer=IP:27095&kod=KODZSMS&API=1s1k&key=MOJE_API_Z_1S1K&uid=1&rcon=HASLO_RCON
Rcon from 31.14.140.226:43225:
rcon 1100491464 "HASLO_RCON" amx_sklep_say #1 "Podales bledny kod SMS KODZSMS" 

L 01/16/2019 - 23:11:30: Rcon: "rcon 1100491464 "HASLO_RCON" amx_sklep_say #1 "Podales bledny kod SMS KODZSMS" 

po ręcznym wejściu w powyższy link strona www pluje już błędem

Zly klucz API. Zglos to na forumApi SMS dziala

czyli problem leży po stronie skryptu www

 

na 1s1k mamy takie cudo 

Wywołanie API (sprawdzenie poprawności kodu SMS i jego wartości) odbywa się przez otwarcie strony (zapytanie HTTP GET):

https://www.1shot1kill.pl/api?type=sms&key={KLUCZ}&sms_code={KOD_SMS}&comment={KOMENTARZ}

Maksymalna długość komentarza to 40 znaków.

kod po stronie www

	$strona = "http://www.1shot1kill.pl/api?type=sms&key=".$apikey."&sms_code=".$kod."&comment=".$komentarz;
	$apiAnswer = file_get_contents($strona);
	$jsonAnswer = json_decode($apiAnswer,true); // odczyt przez tablice asocjacyjne

oczywiście ręcznie wklepanie całości ze wzoru "$strona = "http://www.1shot1kill.pl/api?type=sms&key=".$apikey."&sms_code=".$kod."&comment=".$komentarz;"śmiga bezbłędnie 

 

niestety nie wiem gdzie szukać problemu

 

w logach apache2 nie ma błędu :/

 

https://pastebin.com/raw/13GMXD9p << sklep.php

 

https://pastebin.com/raw/HpckDa1v << api 1s1k

Zwiększone doświadczenie dla vipa / skrócony czas

15.01.2019 21:42

Witam, od kilku dni walczę z pewnym problemem otóż używam vipa z generatora i podkradłem kod odpowiedzialny za  dodatki dla vipa i niestety nie potrafię rozgryźć jednego

 

niestety poniższy kod nie działa :/ każdy dostaje tą samą ilość doświadczenia czyli 5, chciałbym aby vip otrzymywał 10 czyli lowxp * 2

			if(PLEVEL[ killer ] > PLEVEL[ victim ])
			{
			if(g_Vip[id]){
				xp = lowxp * 2
                        } else {
		                xp = lowxp		
                        }
            				
					PXP[killer] += xp; /
				}
			
				
			}

drugi problem to autorespawn dla vipa mam coś praktycznie identycznego

	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		TimeSpawn[id] = pTimeSpawn / 2;
	} else {
		TimeSpawn[id] = pTimeSpawn;
	}

Zapis po uzyskaniu odpowiedniej wartości

07.01.2019 22:35

Witam, przychodze z pytaniem czy dodanie takiego if'a jest poprawne? chciałbym aby nie bylo zapisu dla gracza ktory nie zdobedzie powiedzmy 25 punktow doswiadczenia, mowa o ifie "if(PXP[ id ] < 25)"

public sql_save(id)
{

	if(PXP[ id ] < 25)
	{
		return PLUGIN_HANDLED; 
	}

	if ( gTablesLoaded[id] == 0 )
	{
		return;
	} else {
		if ( gIntermission )
		{
			sql_save_nonthreaded(id);
			return;
		}
		new temgSaveKey[63];
		new szData[26],ip[17];


		i tak dalej i dalej
	}
	
}