Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kureda - zdjęcie

Kureda

Rejestracja: 17.11.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2017 17:17
-----

Moje tematy

Error VIP

21.05.2017 20:40

Witam serdecznie.

Mam mały problem mianowicie chodzi o error któy spowodował dzisiaj crash na moim serwerze.

Proszę was o pomoc.

L 05/21/2017 - 21:26:49: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip.amxx")
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX]    [0] vip.sma::takeDamage (line 126)
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_BULLET){
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
		}
	}
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_HANDLED;
}

Problem z dodatkami na jailu

03.04.2017 19:33

Witam.

Chciałbym was poprosić o pomoc a mianowicie chodzi o plugin jail_dodatki.Nie działa mi wywołanie client_PreThink

 

Załączony plik  jail_dodatki.sma   5,16 KB  74 Ilość pobrań
  jail_dodatki.amxx

public client_PreThink(id)
{
	if(get_cvar_num("jailbreak_cel") == 1){
		new id2, body
		get_user_aiming(id, id2, body) 
		if(is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1){
			set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.8, 0, 0.01, 6.0)
			new name[33];
			get_user_name(id2, name, 32);
			if(dzien[id]){
				
			
				show_hudmessage(id, "Wiezien: [%s]^nSiedzi: [%d] dzien za [%s]", name,dzien[id] ,kary[siedzi_za[id2]])
			} else {
				show_hudmessage(id, "Wiezien: [%s]^nSiedzi za [%s]", name ,kary[siedzi_za[id2]])
			}
		}
	}
}

Poświata dla freedaya

14.03.2017 07:23

Dzień Dobry.

Proszę o dodanie do tego kodu poświaty aby gracz w momencie dostania freedaya będzie się świecił.Chciałbym również żeby wyłączała się ta poświata po utraceniu freedaya.Dzięki za wszelką pomoc.

public UstawFreeday(id, bool:wartosc, bool:nextround)
{
	if(!id || (dane_dnia[1] && !nextround))
	return 0;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday pre");
	#endif
	if(!nextround && wartosc)
	{
		new podlicz = 0;
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && gTeam[i] == 1 && !free_day[i] && !user_duszek[i])
			podlicz++;
		}
		if(podlicz == 1)
		return 0;
	}
	
	if(wartosc)
	{
		DelArray(id, WSZYSCY);
		DelArray(id, ZYWI);
	}
	
	free_day[id] = wartosc;
	ustaw_freeday[id] = nextround;
	
	if(!wartosc)
	{
		AddArray(id, WSZYSCY);
		AddArray(id, ZYWI);
	}
	
	set_pev(id, pev_body, wartosc? 3: random(3));
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday post");
	#endif
	return 1;
}

Problem z życzeniami

12.03.2017 09:28

Dzień Dobry.

Wiecie może dlaczego po wybraniu broni w pojedynku nic się nie odpala.

 

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   19,37 KB  32 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

/////////// FullAmmo ///////////
public MenuFull(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public MenuFullPojedynkow(id)
{
	new menu = menu_create("MyMenu", "h_PojedynkiFull");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		
		menu_additem(menu,"Deagle","1",0) 
		menu_additem(menu,"Scout","2",0) 
		menu_additem(menu,"AWP","3",0) 
		menu_additem(menu,"AK47","4",0)
		menu_additem(menu,"M4A1","4",0) 		
		menu_additem(menu,"Pompa","5",0)
		menu_additem(menu,"XM1014","6",0) 		
		menu_additem(menu,"USP","7",0) 
		menu_additem(menu,"Glocki","8",0) 
		
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
	
	menu_display(id, menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public h_PojedynkiFull(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new command[6], name[64], access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
	
	switch(item)
	{		
		case 0:	
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na Deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
			set_user_health(id, 200);
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 1:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na Scouty");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, maxAmmo[CSW_SCOUT]);		
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 2:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_AWP;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na AWP");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 3:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_AK47;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na AK47");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, maxAmmo[CSW_AK47]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 4:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_M4A1;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na M4A1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, maxAmmo[CSW_M4A1]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 5:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_M3;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na Pompy");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, maxAmmo[CSW_M3]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 6:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_XM1014;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na XM1014");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, maxAmmo[CSW_XM1014]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 7:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_USP;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na USP");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, maxAmmo[CSW_USP]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}
		case 8:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_GLOCK18;
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 Fullammo na Glocki");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
			set_user_health(id, 200);
			
			MenuPojedynek(id);
		}	
	}
	
	menu_destroy(menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Handel_PojedynekFull(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
	
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
	
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
	
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Kuleczky.pl]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
	
	RegisterHams(true);
	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
	
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
	
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamageFull(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttackFull(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttackFull(id, attacker);

vTracerAttackFull(id, attacker)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
	return HAM_IGNORED;
	
if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
	
if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
return HAM_SUPERCEDE;	
return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPostFull(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
	
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttackFull(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		

public client_disconnectFull(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnikaFull()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
	
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
	
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
	
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHamsFull(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
		
		
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
		
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
		
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
		
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}
}

Model noża dla VIP'a

10.03.2017 07:19

Dlaczego model kosy jest tylko i wyłącznie dla admina a nie svip'a?

Flaga SVIP'a s

Proszę o naprawienie tego błędu

 

Załączony plik  svip.sma   5,47 KB  35 Ilość pobrań
  svip.amxx