Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aperture - zdjęcie

Aperture

Rejestracja: 26.10.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2017 05:32
-----

Moje posty

W temacie: Dedyk pod serwery cs

12.03.2017 11:12

Wydaje mi się, że przy zwykłych obciążeniach jakie są na serwerach 32/32 oraz dobrym silniku, postawisz spokojnie 2-3 serwery :)

Jednak na niektórych hostingach mimo podawanych informacji, tak naprawdę dostaje się nieco słabszą maszynę. Tu polecam zainstalować jakiś panel do dedyków i sprawdzić w nim dokładne informacje o sprzęcie :)

W temacie: Problem z życzeniami

12.03.2017 10:59

Co do tematu, powinieneś zostawić samo np.

bronie_pojedynek = CSW_XM1014;

Błąd zapewne powstaje, bo dodałeś także:

cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, maxAmmo[CSW_XM1014]);

Które jest i tak ustalane niżej, dokładnie to podał przede mną kolega :)

 

Nie ustawiłeś też zmieniania HP dla graczy z CT, a życie jest zmieniane w twoim jedynie dla gracza, który wybiera życzenie :)

Polecam użyć zmiennych, zamiast ustawiania dla każdego pojedynku indywidualnie :P

 

Jak kopiujesz ode mnie, to chociaż zrób to dobrze :)

 

Pozdrawiam, Zaawansowany Paranoik.

W temacie: FAKEMETA] Invalid entity

26.01.2017 06:09

Poprawnie wgrałeś na serwer w_pbnade.mdl i ustawione jest pobieranie?

 

Temat na pewno znajduje się w odpowiednim dziale?

W temacie: AMXMODX/SourceMod Dekompilator

26.01.2017 05:57

Został usunięty

Nie ma możliwości jakiegokolwiek przywrócenia go lub byłbyś w stanie podesłać jakikolwiek link do jakiegoś dekompilatora, ewentualnie sposobu dekompilacji?

Mam kilka pluginów, które mnie ciekawią, jednak nie mogę nigdzie znaleźć .sma, a takie coś pozwoliłoby mi bardziej zrozumieć sposób działania.

Dopiero się uczę, więc nie umiem sam to zrobić lub rozgryźć niektóre pluginy bez patrzenia w kod, chociaż nawet z tym często mam jakieś problemy i nie wszystko działa jak powinno.

Dlatego właśnie takie coś może być pomocne dla "nowicjuszy" :)

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem przy kompilacji

20.01.2017 04:56

Już pomogłem koledze i rozwiązałem oba problemy :)