Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TekLak - zdjęcie

TekLak

Rejestracja: 05.10.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.04.2025 23:04
-----

Moje tematy

Zapis pev_flTimeStepSound

02.03.2025 19:40

Witam,

 

Czy byłaby możliwość aby z zapisanej wartości w pev_flTimeStepSound by ją również odczytać w innym pluginie?
Możliwe ,że źle to opisuje (proszę mnie w takim razie poprawić :^D ) lecz podam przykład o co mi dokładniej chodzi.

 

Mam granat antidote ,który jest zapisywany w takich wartościach:

 

const PEV_NADE_TYPE = pev_flTimeStepSound
const NADE_TYPE_ANTIDOTE = 213769

 

I chce użyć tej wartości ,żeby odczytać ,że ten gracz rzucił takim granatem w pluginie gdzie główna funkcja jest rejestrowana w: register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text");

i używam do tego:

#define PEV_NADE_TYPE             pev_flTimeStepSound
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE  213769

 

Co bym próbował to i tak w "message_text" nie pojawia się wiadomość o tym ,że rzuciłem tym granatem i pomimo podanej wartości to i tak wyrzuca 0 przy debugowaniu. :mur:

Dla jeszcze większego kontekstu dlaczego używam: register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text");

To dlatego ,że chce aby przy Fire In The Hole był napis [Antidote Bomb], jeżeli da się jeszcze w inny sposób to uzyskać chętnie się dowiem ;P