Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TekLak - zdjęcie

TekLak

Rejestracja: 05.10.2016
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 01.04.2020 14:57
-----

Moje tematy

Tracers, beams.

18.08.2019 00:30

Witam,

Nigdzie nie widziałem tematu o tak zwanych "tracers" lub "beams" do customowych broni np w Zombie Modzie. 

Chodzi mi o te lasery ,które nazywane w przypadku goldenak'a są "złotymi kulami" i kod takich złotych kuli wygląda tak:

public make_tracer(id)
{
	if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
	{
		new clip,ammo
		new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
		new pteam[16]
		
		get_user_team(id, pteam, 15)
		
		if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id]) 
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
			get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
			
			
			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( m_spriteTexture )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(5) // framerate
			write_byte(2) // life
			write_byte(10) // width
			write_byte(0) // noise
			write_byte( 255 )     // r, g, b
			write_byte( 215 )       // r, g, b
			write_byte( 0 )       // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(150) // speed
			message_end()
		}
	
		bullets[id] = clip
	}
	
}

A w grze wygląda tak:

https://imgur.com/a/Y7jAp5T

 

No nie wygląda to dobrze lecz na alliedmods znaleźć można lepszy kod takiego tracer'a ,który wygląda tak:

make_laser_beam(id, 8, 255, 255, 0);


make_laser_beam(id, Size, R, G, B) 
{
    static End[3];
    get_user_origin(id, End, 3);
	
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte (TE_BEAMENTPOINT)
    write_short( id |0x1000 )
    write_coord(End[0])
    write_coord(End[1])
    write_coord(End[2])
    write_short(jakis_sprite)
    write_byte(1)
    write_byte(5)
    write_byte(2)
    write_byte(Size)
    write_byte(0)
    write_byte(R)
    write_byte(G)
    write_byte(B)
    write_byte(200)
    write_byte(150)
    message_end()
}

A w grze wygląda tak:

https://imgur.com/a/Ok5A2FH

No i jest duża różnica między tam tym kodem a tym i tu przychodzę z pytaniem "Co tak znacząco zmienia to skąd kule będą leciały?"

 

 

Problem o model noża

15.08.2019 23:28

Witam,

Przychodzę z problemem ,który nie dawno pojawił mi się na serwerze. Problem to ,że model noża jest bardzo w dziwnym miejscu postaci.

Przykład:

https://imgur.com/a/5KbDke4

Pytanie o hosting

08.08.2019 21:31

Szukałem jakiegoś hostingu pod ZP i znalazłem "ServerProject.eu" i nie wiem czy dobry i tutaj przychodzę z pytaniem czy ktoś miał hosting z tej strony i czy poleca czy też nie. :-)

[ROZWIĄZANE] Problem z zmianą sound'ów w ZP 4.3

21.07.2019 00:03

Witam,

przychodzę z problemem ,który teraz napotkałem w "zombieplague.ini" ,gdyż chciałem w nim zmienić piosenki do końców rund ale gdy podmieniłem nic nie leci i cały czas się zastanawiam jak to naprawić i może ktoś tu wie.

Tutaj jest kawałek ,który edytowałem w "zombieplague.ini"

 
WIN ZOMBIES = zombie_plague/winzm/music1.wav , zombie_plague/winzm/music2.wav , zombie_plague/winzm/music3.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/winhum/music1.wav , zombie_plague/winhum/music2.wav , zombie_plague/winhum/music3.wav
WIN NO ONE = zombie_plague/winnoone/music1.wav , zombie_plague/winnoone/music2.wav , zombie_plague/winnoone/music3.wav

czytałem, że trzeba ustawić w każdej piosence to "8-bit 22khz wav" ale po zmianie nic się nie stało to samo się działo ,więc nie mam zielonego pojęcia co teraz mogę zrobić.(Zmieniałem to programem "Switch")