Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rafenn - zdjęcie

rafenn

Rejestracja: 04.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2010 22:52
-----

Moje tematy

MySQL - Compile

25.08.2010 13:32

A wiec mam zapisywanie na MySQL chciałem to skapitulować czekałem z bite 20 min. potem się bawiłem i zauważyłem ze jak usune to

format(szTemp,1023, SAVE_SKILL,PlayerXP[id],PlayerLevel[id],punkty[id],punktyhp[id],punktyar[id],punktykam[id],punktyniew[id],punktywzm[id],punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybonusexp[id],punktyok[id],punktynies[id],punktykosa[id],szSteamId)


z


#define SAVE_SKILL "UPDATE `EXPMOD` SET `exp` = '%i',`lvl` = '%d',`pkt` = '%d',`hp` = '%d',`ar` = '%d',`kam` = '%d',`niew` = '%d',`wzm` = '%d',`buty` = '%d',`res` = '%d',`gr` = '%d' ,`pistol` = '%d' ,`bron` = '%d',`bonusexp` = '%d',`ok` = '%d',`nies` = '%d',`kosa` = '%d' WHERE `EXPMOD`.`steamid` = '%s';"

public Save_MySql(id)
{
new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,511)
if(g_SqlTuple == Empty_Handle)
set_fail_state(g_Error)

new szSteamId[32], szName[32], szTemp[512]
get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))

format(szTemp,1023, SAVE_SKILL,PlayerXP[id],PlayerLevel[id],punkty[id],punktyhp[id],punktyar[id],punktykam[id],punktyniew[id],punktywzm[id],punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybonusexp[id],punktyok[id],punktynies[id],punktykosa[id],szSteamId)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)

SQL_FreeHandle(SqlConnection)
}


wszystko się ładnie kompiluje

Co jest zle ?

PS. Jak usune tak z 6 pkt np : punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybron[id]

To tez dziala

Problem

20.04.2010 20:08

Witam
Mam problem po dodanie nowych klas do /klasa wyskakuje mi bład :
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4711
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4756
Error: Invalid expression, assumed zero on line 4760
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4760
Warning: Function "select_class_handle" should return a value on line 4763
Error: Undefined symbol "lx" on line 4774
Warning: Expression has no effect on line 4774
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 4774
Error: Invalid expression, assumed zero on line 4774
Error: Too many error messages on one line on line 4774

oto jak dodalem /klasa


public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag

}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca

}
case 4:
{
player_class[id] = Barbarzynca
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}

}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0

format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wNinja \yLevel :%i^n\r2. \wLowca \yLevel :%i^n\r3. \wSzaman \yLevel :%i^n\r4. \wKnigth \yLevel :%i^n\r5. \wDestroyer \yLevel :%i^n\r6. \wMafisto \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Ninja
* 2:Hunter
* 3:Szaman
* 4:Knigth
* 5:Destroyer
* 6:Mafisto

*/
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 1:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 2:
{
player_class[id] = Szaman
g_szaman[id] = 1
}
case 3:
{
player_class[id] = Knigth
give_item(id, "weapon_shield")
g_modemoc2Trap[id] = 1
}
case 4:
{
player_class[id] = Destroyer
give_item(id, "weapon_ak47")
g_modmoc[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Mafisto
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_daegl")
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Wuglad

17.04.2010 16:13

Witam mam pytanie jak zmieni wygląd danej klasy i jak zmienic wyglad np. noza ze np. ninja ma normalny a barba ma siekiere

menu klas

16.04.2010 23:41

Witam mam problem z 2 menu klasy.

 public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<6;i++)
{
format(text, 511,"\y%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\y":"\y",i+1,Race[i+1], lx[i+1])

}
format(text, 511,"%s^n\r0. \yDalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag

}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca

}
case 4:
{
player_class[id] = Barbarzynca
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 6:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0

format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wNinja \yLevel :%i^n\r2. \wLowca \yLevel :%i^n\r3. \wSzaman \yLevel :%i^n\r4. \wKnigth \yLevel :%i^n\r5. \wDestroyer \yLevel :%i^n\r6. \wMafisto \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Ninja
* 2:Hunter
* 3:Szaman
* 4:Knigth
* 5:Destroyer
* 6:Mafisto

*/
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 1:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 2:
{
player_class[id] = Szaman
// możesz tutaj dodać coś, co dostaniesz po wybraniu klasy
}
case 3:
{
player_class[id] = Knigth
give_item(id, "weapon_shield")
}
case 4:
{
player_class[id] = Destroyer
give_item(id, "weapon_ak47")
}
case 5:
{
player_class[id] = Mafisto
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_daegl")
}



}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

moduls i crache

18.02.2010 18:13

Witam od jakiegos czasu wyskakuje mi bład :

L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] dll: Finished loading 1 plugins
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'sqlite_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'SQLite'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'mysql_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'MySQL'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'hamsandwich_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Ham Sandwich'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'csx_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CSX'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'cstrike_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CStrike'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'fakemeta_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'FakeMeta'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'engine_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Engine'; already loaded (status=running)
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'fun_amxx_i386.so'
L 02/18/2010 - 18:09:08: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Fun'; already loaded (status=running)

proszę o pomoc ! a Próbowałem wgrać oll moduly jeszcze raz i nadal !