Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rafenn - zdjęcie

rafenn

Rejestracja: 04.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2010 22:52
-----

#126934 Wuglad

Napisane przez false w 19.04.2010 15:39

[Diablo Mod] Trochę zmieniony przeze mnie.... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tu masz sma.
Tam w kodzie jest wszystko.


Musisz pierwsze znalezc

new HE_VIEW[] = "models/v_hegrenade.mdl"

i po tym :

new LASKA_VIEW[]       = "models/diablomod/v_laska.mdl"

pod :

public plugin_precache()

to :

precache_model(LASKA_VIEW)

i :

znajdz

if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}

i pod tym dodaj :

if(player_class[id] == NAZWA_KLASY)
			{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, LASKA_VIEW) 
			}

Mam nadzieje ze zrozumiale :P
  • +
  • -
  • 2


#126271 menu klas

Napisane przez Screeaam... w 16.04.2010 23:54

Yyy.. Myślisz, że jesteśmy jasnowidzami i mamy od tak wiedzieć o co chodzi? Może byś pokazał błędy przy kompilacji, wersje Diablo, po drugie, Regulamin działu diablo - problemy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X .


#126403 menu klas

Napisane przez ^^^Deed w 17.04.2010 15:37

na poczatku szukamy

#define TASKID_SETUSER 	13312


i doklejamy pod tym

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu

potem dodajemy pod

register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")

register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")


menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#114414 New bloki w blokmakerze 1 error ;/

Napisane przez dayman w 25.02.2010 00:58

Łap :) masz poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#112772 Pład Podczas Kompilacji

Napisane przez Miczu w 17.02.2010 19:33

W 1 enumie dajesz 2 razy ten sam napis "BM_SUPERHONEY" - plug nie bedzie mogl wiedzieć o którym z tych 2 mowisz...
  • +
  • -
  • 1


#112826 Pład Podczas Kompilacji

Napisane przez Miczu w 17.02.2010 21:33

Undefined symbol - nie zdeklarowana zmienna
  • +
  • -
  • 1


#112154 Problem z Pluginem 4 errory

Napisane przez DarkGL w 14.02.2010 20:36

załącznikZałączony plik  hnsxp.sma   51,9 KB  56 Ilość pobrań
  hnsxp.amxx
  • +
  • -
  • 1