Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

solven - zdjęcie

solven

Rejestracja: 29.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.08.2010 17:10
-----

Moje posty

W temacie: Serwer sie zawiesza

25.07.2010 19:15

zedytuj plik config/modules.cfg i wklej tam:

mysql
sqlite
fun
engine
fakemeta
cstrike
csx
;hamsandwich
;geoip
;sockets
;regex
;nvault

powinno dzialac. bo tez tak mialem na zabijace. wchodzilem i fatal error serwer padal.

W temacie: Problem z regeneracja HP

22.07.2010 18:28

jestem w tym zielony, ale ciagle masz
hpnabroni[id]


a raz pokazujesz
hp_nabroni[id]


na pewno tak? w sumie chce zeby ci szybko pomogli bo mam ten sam problem tylko ze ja chce zrobic zeby klasie roslo po 5hp/1sek :)

W temacie: nowa klasa

20.07.2010 12:50

mniejsza z tym, rozbilem na dwa ify, ale i tak mam pelno bledow sam nie zrobie. 4hp, i jest widzialna, chociaz miala byc 150 widzialnosci. nie umiem juz tegoo, moze to ktos poprawic za free? ;/

W temacie: nowa klasa

20.07.2010 10:50

@up, nie wiem gdzie to wszystko napisac ;d wstawie to gdzies intuicyjnie i zobacze czy dziala ;P

20 lipiec 2010 - 12:18:
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{

if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
if((player_class[id] == Test_Klasa) && (is_user_connected(id)))
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,200)
}
}
}


Dobrze? zrobilem ze jezeli test_klasa to zmienia ten krendertransalpha na 150 i jeszcze powinno dodawac 200kamizelki

20 lipiec 2010 - 12:20:
ale sam bym tego nie wymyslil ;f

20 lipiec 2010 - 13:01:
jest kilka bledow, mianowicie dostaje 3 pancerza, dostaje he, nie skacze jak ninja i nie jestem pol-niewidzialny. chcecie plik .sma? ;/

20 lipiec 2010 - 13:10:
w pierwszym poscie dalem moja funcke set_gravitychange i tam chyba mam blad ;d

if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))


zamiast "&&" nie powinno byc "or"?
Bo w sumie typek nie moze miec i Ninje i Test_Klase wiec nigdy warunek sie nie spelni ;x

20 lipiec 2010 - 13:26:
kurde, w PAWNie nie ma "or". rozbilem tego ifa na dwa ify i juz skacze, teraz jeszcze niewidzialnosc ;d

apple, powiedz mi gdzie to wpisac?
if(klasagracza[id] == Koles){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
}


Booze, ta klasa ma 4hp, chociaz zadeklarowalem 140 dla niej... Wezcie poprawcie za mnie te bledy bo ja juz nie moge... .sma w zalaczniku. Proszee.

W temacie: nowa klasa

19.07.2010 19:51

nie zrob sobie taka funkcje jak ninja i daj swoje


i tu wlasnie jest problem :) sprobuje cos wymyslic :) rezultaty wrzuce na forum ;P

19 lipiec 2010 - 20:57:

Sprawdz dokladnie :/
Jak jej nie usuwales to musi byc.
Linijka okolo
8237
Byc moze jak szukales w "szukaj" to spacje zrobiles albo cos.
Jesli zas nie znajdziesz to wpisz w "szukaj" Paladyn az w końcu znajdziesz :>


Ja mam plugin dbmod 5.9lplus wiec moze przez to nie ma :) najwyzej zrobie bez tego odbijania. dzięki za pomoc.

19 lipiec 2010 - 21:26:
jutro to zrobie bo dzis juz nie mam sily ;P