Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wenti
Rejestracja: 07.08.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2017 09:29





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 2 256
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 24 lat
- Urodziny: Maj 12, 2001
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#741903 perk_nuke (bomba atomowa)
Napisane przez _McHappy
w 14.08.2017 21:32
client_cmd(id, "say /drop")
To:
cod_set_user_perk(id, 0);
Większość graczy NS i mniejsza ilość steamowców mają wgrane protektory, które blokują próbę wykonywania przez serwer komend na kliencie.
W sytuacjach takich jak ta korzystaj tylko i wyłącznie z udostępnianych przez silnik moda natywów (jeden z nich podałem wyżej).
Nie wpływają one na zachowanie klienta, wymiana informacji zachodzi jedynie po stronie serwera.
#344271 Klasa Mnich - posiada Teleport
Napisane przez brains..?
w 03.01.2012 20:41
Jest duzo pytan o klase z teleportem wiec tutaj ją zamieszczam.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
new bool:uzyl[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}
Mini Tutorial

1. Aby zmienić czas pomiędzy użyciem Teleportu nalezy zmienic 10 na dowolną liczbe:
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
2.Aby zmieić odległość teleportacji nalezy edytować 999 na dowolną liczbe:
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
Przepraszam za błędy ortograficzen, J.Polski nie jest moją mocną stroną.
Załączone pliki
-
codclass_mnich.amxx 4,13 KB 55 Ilość pobrań
-
codclass_mnich.sma 2,12 KB 824 Ilość pobrań
codclass_mnich.amxx
#38991 Zmienne - Co I Jak?
Napisane przez darkman
w 30.01.2009 15:57
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tworzeniu zmiennych są przypisane trzy pojęcia, mianowicie:
Deklaracja:
Po prostu utworzenie zmiennej, bez nadawania jej wartości:
new zmienna;
Inicjacja:
Pierwsze przypisanie wartości do zmiennej po jej utworzeniu:
new zmienna; zmienna = 1;
Definicja:
Jednoczesne zadeklarowanie i zainicjowanie zmiennej:
new zmienna = 2;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W Pawnie można spotkać następujące typy zmiennych:
Integer:
Zmienna przechowywująca dowolne liczby całkowite np. 1, 2, 124, 553562 i wszystkie inne.
Ich deklaracja jest bardzo prosta:
new zmienna;
Float:
Zmienna przechowywująca liczby zmiennoprzecinkowe np. 3.5, 7.0, 2.1.
Deklaracja:
new Float:zmienna
String:
Zmienna przechowywująca string - ciąg znaków. Po nazwie wystarczy dodać dwa nawiasy(lub więcej w zależności jaką tablice chcemy stworzyć)
Deklaracja:
new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];
Bool:
Tzw. zmienna logiczna, która przechowuje tylko wartość true(1), lub false(0). Zazwyczaj używane do tego, żeby określić czy coś jest włączone, lub nie.
Deklaracja:
new bool:zmienna;
Stock:
Wiele osób używa je, ale tak naprawdę nie wie jak one działają. Zmienne te są tworzone tylko wtedy, jeżeli są używane, w innym wypadku kompilator je ignoruje. Zazwyczaj używane w plikach nagłówkowych .inc .
Deklaracja:
stock zmienna;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Operacje na zmiennych:
Jest możliwych kilka sposobów. Pierwszy to umieszczenie znaku dodawania przed znakiem równości.
zmienna += wartość
Zostanie ona powiększona o podaną wartość.
Sposób drugi:
zmienna = zmienna + wartość
Zostaje pobierana aktualna wartość zmiennej i o ile ma zostać powiększona.
Zamiast plusa można użyć innych znaków np. odejmowania(-), mnożenia(*), dzielenia(/), dzielenia z resztą(%)
Inkrementacja i Dekrementacja
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stałe:
Działają tak samo jak zmienne, lecz zmienną ich nie można nazwać gdyż byłaby to kompletna sprzeczność. Różnią się tym, że poprzez cały czas mają jedną wartość, która zostanie im przypisana, nie można na nich wykonywać żadnych operacji oprócz pobierania ich wartości. Przy tworzeniu przed nazwą trzeba dodać przedrostek 'const'
Makrodefinicje:
Bardzo podobne do zmiennych, działają na zasadzie "niech X będzie Y". Tak więc jeżeli do makrodefinicji X przypiszemy Y każdorazowe wpisanie w kodzie X skutkuje wywołaniem Y. Programiści używają ich najczęściej aby zaoszczędzić sobie wpisywania długich nazw funkcji, lub ścieżek do plików. Nie ma ograniczeń co do typu przechowywanych w nich danych. Tworzenie:
#define NAZWA_MAKRODEFINICJI KOD_KTORY_MA_ONA_ZASTEPOWAC
Przykład:
#define func1 server_exec()
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Widoczność zmiennych:
Występują dwa typy zmiennych jeżeli chodzi o ich widoczność - zmienne lokalne i globalne.
Zmienne globalne są tworzone poza wszystkimi funkcjami, najczęściej na początku kodu pod dyrektywami(dla zachowania estetyki) i można je używać w każdym miejscu. Zmienne lokalne są przeciwieństwem - deklarowane wewnątrz jakieś funkcji i używanie tylko w niej.
W najbliższym czasie opisze jeszcze tablice i ich używanie.
#702627 CodMod 1001 lvl
Napisane przez Dziobak?
w 05.06.2015 23:21
Nudziło.się
Do wszystkiego są pliki *sma
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here systemmonet.amxx spree.amxx cod_prefix.amxx show_ips.amxx spawn_protection.amxx GHW_Weapon_Replacement.amxx skull.amxx cod_paczki.amxx cod_shop.amxx parachute.amxx ptb.amxx OddajPerk.amxx cod_vip.amxx cod_expzafull.amxx OddajPerk.amxx WymianaPerkow.amxx abd.amxx ad_manager.amxx admin_spec_esp.amxx anticommerce.amxx COD_Rynek.amxx
Lista Map
cs_assault
cs_italy
de_aztec
de_core_beta5
de_dust
de_dust_krystal
de_dust2
de_dust2_2007
de_dust2002
de_dust4ever
de_eldorado
de_hell
de_indust2
de_inferno
de_kabul32
de_lidl
de_nuke
de_nuke_2006
de_nuke_rarea
de_nuke2010
de_perfect_inferno
de_rats_1337
de_scud
de_westtime
de_westwood_big
de_westwood3
de_winteraztec
Paczka zawiera wszystkie modele broni.
Download: http://www11.zippysh...2oYjJ/file.html
#730571 American Mod by Whoo Kid
Napisane przez GanjaFarmer
w 09.09.2016 21:33
Futbol amerykański mod jest symulowany Counter-Stike gra w piłkę nożną. Gra toczy się na stadionie piłkarskim, gdzie terrorysta i Counter-Terroryści odgrywają head-to-head. Zespoły mogą być w dowolnym miejscu od 1 do 11 gracza (e), które będą wyposażone w 1 QB i rezerwę odbiorników. Piłka zostaje pękło i QB może zdecydować się spieszyć piłkę lub usiąść i spróbować podać piłkę do otwartego odbiornika. Przestępstwo ostatecznie musi dostać piłkę na polu punktowym, ale najważniejsze, że trzeba zachować swój napęd będzie poprzez dotarcie do pierwszej linii w dół, podczas gdy nie rzuca przechwytywania do drużyny przeciwnej. Gra jest kontynuowana do momentu punktacji jeden zespół maksymalny limit punktów, a gra się skończyła. Oba zespoły odczekać 30 sekund, a następnie kolejna gra jest uruchomiona.
Screenshots
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <csx>
#include <nvault>
fm_models (d:1) - If enabled, players will use NFL player models
fm_sbmotd (d:"") - MOTD that displays periodically in the gui scoreboard
fm_pumpfake (d:4) - The speed in which the pump fake animation plays (0 to disable)
fm_monthlystats (d:1) - If enabled, stats will be reset monthly and last month stats are randomly shown
fm_onsidelength (d:21) - How many yards the ball has to pass before the opposing team is allowed to recover
fm_quarterclock (d:120) - Amount of time (in seconds) each quarter is
fm_scrimmaxteam (d:5) - If scrim mode is enabled, how many players each team is allowed
Player Commands
say /qb - This will give the invoker the Quarterback Position
say /help - This will display the help menu
say /start - This will start a new game if people don't want to wait for it to do itself
say /switch - This will switch the invoker to the opposite team
press +USE key (default "e") - This will make the player Speed Burst
press +RELOAD key (default "r") - This will make the player pitch the football
press switch key (default "q") - This will make the player Dive
press radio1 key (default "z") - This will bring up the menu for team switching
press radio2 key (default "x") - This will bring up the player model menu
Admin Commands
amx_setqb <player> - Forces player to be the QB for their current team.
amx_setdown <#> - Sets the current down for the team with possession of the ball.
amx_setscore <t|ct|1|2> <#> - Sets the score of the given team.
amx_makeburst <player> - Forces the player to use speed burst if he has a burst or not.
amx_makekick <t|ct|1|2> - Stops current down and forces a team to kickoff to the other team.
amx_scrim <on|off|1|0|NULL> - Toggles tournament mode which will disable all team balancing, fumbles and autostart.
amx_teamlock <1|2> - Locks teams so players cannot change or switch
amx_setmodels <Team name> - Enter team name and it loads the teams model and players
amx_end - Forces the current game to end.
amx_shake - Randomly mixes all the teams together. (Admins and bots are untouched)
Downloads
http://travo.uuuq.com/maps.zip maps
http://travo.uuuq.com/playermodels.zip player models
Maps
Football mod will not work on any old dust2 or rats map. Its keys off of a maps co-ordinates and requires a flat surface that runs horizontal from end zone to end zone. Basically I offer 15 maps in the zip file. If someone is inclined enough to make their own map, you need to download Valve Hammer Editor and open the fm_football.rmf file in the maps.zip file, it contains all the entities to make a football map (note: playing surface needs to run horizontally with the cts on the left side and t's on the right side.).
Setup
- First download the .amxx file and place it in your addons\amxmodx\plugins folder.
- Add the line "football.amxx" without the "s into your addons\amxmodx\configs\plugins.ini file.
- Download the zip file and extract the files into the proper folders in your server cstrike folder.
- Completley restart your server and change to a football map.


#740340 [KOSZ] crash servera
Napisane przez WaLkMaN
w 18.06.2017 18:01
HLDS with Fakedetector and dproto is not stable long ago. https://www.youtube....h?v=yfXqJCzm1Hc
I suggest you to pay attention to ReHLDS + ReGameDLL + Reunion + ReAuthCheck.
https://github.com/d...ehlds/#rehlds--
https://github.com/s...#regamedll_cs--
http://www.dedicated...splay.php?f=179
Btw AMXMODX official support ReHLDS and ReGameDLL. Info https://github.com/a...mxmodx/pull/417
#741109 Problem z DMG i 1/x z noza
Napisane przez Rivit
w 14.07.2017 21:19
public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits) { if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid)) return HAM_IGNORED; if(iObrazenia[kid] > 0.0) damage += iObrazenia[kid]; if((gClass[kid] == Ghost)) damage += 10; if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0) { if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc) { KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1)) return HAM_IGNORED } } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_HANDLED; } stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits) { static DeathMsgId new msgblock, effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE) set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5) set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5) ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1) set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor) effect = pev(id, pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id, pev_effects, effect-128) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) write_byte(attacker) write_byte(id) write_byte(0) write_string("knife") message_end() }
Pisane z telefonu, może nie działać, jeżeli sięnie kompiluje to zarzuć log z kompilatora. Jeżeli nie działa to wyjaśnij co i jak
#741107 Problem z DMG i 1/x z noza
Napisane przez WezZostan.
w 14.07.2017 21:03
Witam, otóż mam problem gdyż w paczce Deadhrun+Klasy od Mentosa nie działa mi statystyka obrażenia tzn. mam ją dodaną na MAX a zadawane obrażenia nic się nie zmieniają. Problem jest również gdy klasa posiada 1/x z noża, ponieważ kompletnie to nie działa. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits) { if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid)) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(vid) if(iObrazenia[kid] > 0.0) damage += iObrazenia[kid]; if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damage > 20.0) { if((gClass[kid] == Ninja) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Rambo) && random_num(1, 4) == 1 || (gClass[kid] == Nozownik) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Smierc)) damage = float(health); } if((gClass[kid] == Ghost)) damage+=10; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
#741112 Problem z DMG i 1/x z noza
Napisane przez Rivit
w 14.07.2017 21:58
public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
Teraz to zauważyłem
Złe parametry są.
public TakeDamage(vid, infl, kid, Float:damage, damagebits) { if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid)) return HAM_IGNORED; if(iObrazenia[kid] > 0.0) damage += iObrazenia[kid]; if((gClass[kid] == Ghost)) damage += 10; if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0) { if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc) { KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1)) return HAM_IGNORED } } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_HANDLED; } stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits) { static DeathMsgId new msgblock, effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE) set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5) set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5) ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1) set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor) effect = pev(id, pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id, pev_effects, effect-128) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) write_byte(attacker) write_byte(id) write_byte(0) write_string("knife") message_end() }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Wenti
- Regulamin