Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wenti - zdjęcie

Wenti

Rejestracja: 07.08.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2017 09:29
-----

#741903 perk_nuke (bomba atomowa)

Napisane przez _McHappy w 14.08.2017 21:32

Zamiast:
client_cmd(id, "say /drop")

To:
cod_set_user_perk(id, 0);

Większość graczy NS i mniejsza ilość steamowców mają wgrane protektory, które blokują próbę wykonywania przez serwer komend na kliencie.
W sytuacjach takich jak ta korzystaj tylko i wyłącznie z udostępnianych przez silnik moda natywów (jeden z nich podałem wyżej).
Nie wpływają one na zachowanie klienta, wymiana informacji zachodzi jedynie po stronie serwera.
  • +
  • -
  • 2


#344271 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisane przez brains..? w 03.01.2012 20:41

Witam


Jest duzo pytan o klase z teleportem wiec tutaj ją zamieszczam.



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;


new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}



public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}



Mini Tutorial :)

1. Aby zmienić czas pomiędzy użyciem Teleportu nalezy zmienic 10 na dowolną liczbe:

set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )



2.Aby zmieić odległość teleportacji nalezy edytować 999 na dowolną liczbe:

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);





Przepraszam za błędy ortograficzen, J.Polski nie jest moją mocną stroną.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#38991 Zmienne - Co I Jak?

Napisane przez darkman w 30.01.2009 15:57

Po pierwsze - co to jest zmienna? Najprościej ujmując zmienna jest to obszar ulokowany w pamięci komputera przechowywujący dane różnego typu np. index gracza, informacje o aktualnej broni, życiu, armor etc. Można na nich wykonywać przeróżne operacje np. pre/post de/inkrementacja(zwiększenie/zmniejszenie o 1) dodawanie, mnożenie, dzielenie, odejmowanie itp. Przy ich tworzeniu automatycznie ustawiane są na 0( nie przechowywują żadnych danych, są po prostu puste) chyba, że zechcemy inaczej dopisując po nazwie "= wartość".

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tworzeniu zmiennych są przypisane trzy pojęcia, mianowicie:

Deklaracja:
Po prostu utworzenie zmiennej, bez nadawania jej wartości:
new zmienna;

Inicjacja:
Pierwsze przypisanie wartości do zmiennej po jej utworzeniu:
new zmienna;
zmienna = 1;

Definicja:
Jednoczesne zadeklarowanie i zainicjowanie zmiennej:
new zmienna = 2;

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W Pawnie można spotkać następujące typy zmiennych:

Integer:
Zmienna przechowywująca dowolne liczby całkowite np. 1, 2, 124, 553562 i wszystkie inne.
Ich deklaracja jest bardzo prosta:
new zmienna;

Float:
Zmienna przechowywująca liczby zmiennoprzecinkowe np. 3.5, 7.0, 2.1.
Deklaracja:
new Float:zmienna

String:
Zmienna przechowywująca string - ciąg znaków. Po nazwie wystarczy dodać dwa nawiasy(lub więcej w zależności jaką tablice chcemy stworzyć)
Deklaracja:
new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];

Bool:
Tzw. zmienna logiczna, która przechowuje tylko wartość true(1), lub false(0). Zazwyczaj używane do tego, żeby określić czy coś jest włączone, lub nie.
Deklaracja:
new bool:zmienna;

Stock:
Wiele osób używa je, ale tak naprawdę nie wie jak one działają. Zmienne te są tworzone tylko wtedy, jeżeli są używane, w innym wypadku kompilator je ignoruje. Zazwyczaj używane w plikach nagłówkowych .inc .
Deklaracja:
stock zmienna;

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Operacje na zmiennych:

Jest możliwych kilka sposobów. Pierwszy to umieszczenie znaku dodawania przed znakiem równości.

zmienna += wartość

Zostanie ona powiększona o podaną wartość.

Sposób drugi:

zmienna = zmienna + wartość

Zostaje pobierana aktualna wartość zmiennej i o ile ma zostać powiększona.

Zamiast plusa można użyć innych znaków np. odejmowania(-), mnożenia(*), dzielenia(/), dzielenia z resztą(%)

Inkrementacja i Dekrementacja

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stałe:
Działają tak samo jak zmienne, lecz zmienną ich nie można nazwać gdyż byłaby to kompletna sprzeczność. Różnią się tym, że poprzez cały czas mają jedną wartość, która zostanie im przypisana, nie można na nich wykonywać żadnych operacji oprócz pobierania ich wartości. Przy tworzeniu przed nazwą trzeba dodać przedrostek 'const'

Makrodefinicje:
Bardzo podobne do zmiennych, działają na zasadzie "niech X będzie Y". Tak więc jeżeli do makrodefinicji X przypiszemy Y każdorazowe wpisanie w kodzie X skutkuje wywołaniem Y. Programiści używają ich najczęściej aby zaoszczędzić sobie wpisywania długich nazw funkcji, lub ścieżek do plików. Nie ma ograniczeń co do typu przechowywanych w nich danych. Tworzenie:

#define NAZWA_MAKRODEFINICJI KOD_KTORY_MA_ONA_ZASTEPOWAC

Przykład:

#define func1 server_exec()

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Widoczność zmiennych:
Występują dwa typy zmiennych jeżeli chodzi o ich widoczność - zmienne lokalne i globalne.

Zmienne globalne są tworzone poza wszystkimi funkcjami, najczęściej na początku kodu pod dyrektywami(dla zachowania estetyki) i można je używać w każdym miejscu. Zmienne lokalne są przeciwieństwem - deklarowane wewnątrz jakieś funkcji i używanie tylko w niej.

W najbliższym czasie opisze jeszcze tablice i ich używanie.
  • +
  • -
  • 8


#702627 CodMod 1001 lvl

Napisane przez Dziobak? w 05.06.2015 23:21

Nudziło.się

 

 

Do wszystkiego są pliki *sma

 

 

Plugins.ini


; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here


systemmonet.amxx
spree.amxx
cod_prefix.amxx
show_ips.amxx
spawn_protection.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
skull.amxx
cod_paczki.amxx
cod_shop.amxx
parachute.amxx
ptb.amxx
OddajPerk.amxx
cod_vip.amxx
cod_expzafull.amxx
OddajPerk.amxx
WymianaPerkow.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
admin_spec_esp.amxx
anticommerce.amxx
COD_Rynek.amxx

Lista Map

Spoiler

 

Paczka zawiera wszystkie modele broni.

 

 

Download: http://www11.zippysh...2oYjJ/file.html

 

 


  • +
  • -
  • 4


#730571 American Mod by Whoo Kid

Napisane przez GanjaFarmer w 09.09.2016 21:33

Nie jestem autorem paczki ! ale jest taka fajna że postanowiłem się z wami podzielić 
 
 

Futbol amerykański mod jest symulowany Counter-Stike gra w piłkę nożną. Gra toczy się na stadionie piłkarskim, gdzie terrorysta i Counter-Terroryści odgrywają head-to-head. Zespoły mogą być w dowolnym miejscu od 1 do 11 gracza (e), które będą wyposażone w 1 QB i rezerwę odbiorników. Piłka zostaje pękło i QB może zdecydować się spieszyć piłkę lub usiąść i spróbować podać piłkę do otwartego odbiornika. Przestępstwo ostatecznie musi dostać piłkę na polu punktowym, ale najważniejsze, że trzeba zachować swój napęd będzie poprzez dotarcie do pierwszej linii w dół, podczas gdy nie rzuca przechwytywania do drużyny przeciwnej. Gra jest kontynuowana do momentu punktacji jeden zespół maksymalny limit punktów, a gra się skończyła. Oba zespoły odczekać 30 sekund, a następnie kolejna gra jest uruchomiona.
Screenshots
30983007997039262602.png

80582055450761967874.png
97745354249356793399.png

Modules
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <csx>
#include <nvault>

Cvars
fm_bots (d:2) - How many football bots are spawned (max 4)
fm_models (d:1) - If enabled, players will use NFL player models
fm_sbmotd (d:"") - MOTD that displays periodically in the gui scoreboard
fm_pumpfake (d:4) - The speed in which the pump fake animation plays (0 to disable)
fm_monthlystats (d:1) - If enabled, stats will be reset monthly and last month stats are randomly shown
fm_onsidelength (d:21) - How many yards the ball has to pass before the opposing team is allowed to recover
fm_quarterclock (d:120) - Amount of time (in seconds) each quarter is
fm_scrimmaxteam (d:5) - If scrim mode is enabled, how many players each team is allowed

Player Commands
say /qb - This will give the invoker the Quarterback Position
say /help - This will display the help menu
say /start - This will start a new game if people don't want to wait for it to do itself
say /switch - This will switch the invoker to the opposite team
press +USE key (default "e") - This will make the player Speed Burst
press +RELOAD key (default "r") - This will make the player pitch the football
press switch key (default "q") - This will make the player Dive
press radio1 key (default "z") - This will bring up the menu for team switching
press radio2 key (default "x") - This will bring up the player model menu

Admin Commands
amx_setqb <player> - Forces player to be the QB for their current team.
amx_setdown <#> - Sets the current down for the team with possession of the ball.
amx_setscore <t|ct|1|2> <#> - Sets the score of the given team.
amx_makeburst <player> - Forces the player to use speed burst if he has a burst or not.
amx_makekick <t|ct|1|2> - Stops current down and forces a team to kickoff to the other team.
amx_scrim <on|off|1|0|NULL> - Toggles tournament mode which will disable all team balancing, fumbles and autostart.
amx_teamlock <1|2> - Locks teams so players cannot change or switch
amx_setmodels <Team name> - Enter team name and it loads the teams model and players
amx_end - Forces the current game to end.
amx_shake - Randomly mixes all the teams together. (Admins and bots are untouched)

Downloads
http://travo.uuuq.com/maps.zip maps
http://travo.uuuq.com/playermodels.zip player models
Maps
Football mod will not work on any old dust2 or rats map. Its keys off of a maps co-ordinates and requires a flat surface that runs horizontal from end zone to end zone. Basically I offer 15 maps in the zip file. If someone is inclined enough to make their own map, you need to download Valve Hammer Editor and open the fm_football.rmf file in the maps.zip file, it contains all the entities to make a football map (note: playing surface needs to run horizontally with the cts on the left side and t's on the right side.). 

Setup
  1. First download the .amxx file and place it in your addons\amxmodx\plugins folder.
  2. Add the line "football.amxx" without the "s into your addons\amxmodx\configs\plugins.ini file.
  3. Download the zip file and extract the files into the proper folders in your server cstrike folder.
  4. Completley restart your server and change to a football map.
Attached Files zip.giffootball.zip (4.87 MB, 2722 views) sma.gifGet Plugin or Get Source (football.sma - 2365 views - 249.8 KB)

 


  • +
  • -
  • 0


#740340 [KOSZ] crash servera

Napisane przez WaLkMaN w 18.06.2017 18:01

HLDS with Fakedetector and dproto is not stable long ago. https://www.youtube....h?v=yfXqJCzm1Hc

I suggest you to pay attention to ReHLDS + ReGameDLL + Reunion + ReAuthCheck.
https://github.com/d...ehlds/#rehlds--
https://github.com/s...#regamedll_cs--
http://www.dedicated...splay.php?f=179

Btw AMXMODX official support ReHLDS and ReGameDLL. Info https://github.com/a...mxmodx/pull/417


  • +
  • -
  • 2


#741109 Problem z DMG i 1/x z noza

Napisane przez Rivit w 14.07.2017 21:19

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
{
	if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
		return HAM_IGNORED;

	if(iObrazenia[kid] > 0.0)
		damage += iObrazenia[kid];
	
	if((gClass[kid] == Ghost))
		damage += 10;

	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
	{	
		if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc)
		{
                      KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1))
                      return HAM_IGNORED
                }
	}

	SetHamParamFloat(4, damage);
	
	return HAM_HANDLED;
}

stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits)
{
	static DeathMsgId
	
	new msgblock, effect
	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
	
	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE)
	
	set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5)
	set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5)
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1)
	
	set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor)
	
	effect = pev(id, pev_effects)
	if(effect & 128)	set_pev(id, pev_effects, effect-128)
	
	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)

	message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
	write_byte(attacker)
	write_byte(id)
	write_byte(0)
        write_string("knife")
	message_end()
}

Pisane z telefonu, może nie działać, jeżeli sięnie kompiluje to zarzuć log z kompilatora. Jeżeli nie działa to wyjaśnij co i jak ;)


  • +
  • -
  • 2


#741107 Problem z DMG i 1/x z noza

Napisane przez WezZostan. w 14.07.2017 21:03

Witam, otóż mam problem gdyż w paczce Deadhrun+Klasy od Mentosa nie działa mi statystyka obrażenia tzn. mam ją dodaną na MAX a zadawane obrażenia nic się nie zmieniają. Problem jest również gdy klasa posiada 1/x z noża, ponieważ kompletnie to nie działa. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
{
	if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
		return HAM_IGNORED;
	
	new health = get_user_health(vid)
	
	if(iObrazenia[kid] > 0.0)
		damage += iObrazenia[kid];
	
	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
	{	
		if((gClass[kid] == Ninja) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Rambo) && random_num(1, 4) == 1 || (gClass[kid] == Nozownik) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Smierc))
			damage = float(health);
	}

	if((gClass[kid] == Ghost))
		damage+=10;
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#741112 Problem z DMG i 1/x z noza

Napisane przez Rivit w 14.07.2017 21:58

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)

Teraz to zauważyłem

Złe parametry są.

    public TakeDamage(vid, infl, kid, Float:damage, damagebits)
    {
    	if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
    		return HAM_IGNORED;
     
    	if(iObrazenia[kid] > 0.0)
    		damage += iObrazenia[kid];
    	
    	if((gClass[kid] == Ghost))
    		damage += 10;
     
    	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
    	{	
    		if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc)
    		{
                          KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1))
                          return HAM_IGNORED
                    }
    	}
     
    	SetHamParamFloat(4, damage);
    	
    	return HAM_HANDLED;
    }
     
    stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits)
    {
    	static DeathMsgId
    	
    	new msgblock, effect
    	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
    	
    	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
    	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE)
    	
    	set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5)
    	set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5)
    	
    	ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1)
    	
    	set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor)
    	
    	effect = pev(id, pev_effects)
    	if(effect & 128)	set_pev(id, pev_effects, effect-128)
    	
    	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
     
    	message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
    	write_byte(attacker)
    	write_byte(id)
    	write_byte(0)
        write_string("knife")
    	message_end()
    }

  • +
  • -
  • 2