Elo, mam problem mianowicie jak zrobić żeby klasa miała np +10 dmg z Ak, ale żeby też miała 1/1 z AWP? Bo gdy mam +10 dmg z ak to jest ok ale jak dodam 1/1 z AWP to nie chce się kompilować.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Palasnei
Rejestracja: 02.08.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.08.2016 16:55
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 16
- Odwiedzin: 2 559
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Żory
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Palasnei nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Problem z klasą.
05.08.2016 20:01
Problem z klasą.
04.08.2016 19:05
Kto mi powie co tutaj zwaliłem?
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[MEGA PREMIUM]Hitman";
new const opis[] = "Ma 1/12 z kazdej broni, niewidzialny na nożu gdy kuca, ma 1 rakiete oraz wybucha po smierci.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
;
new sprite_blast, sprite_white;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new sprite_blas;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Hitman] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Proszę o kilka klas premium i mega premium. :)
04.08.2016 13:01
Elo, mam prośbę o kilka klas premium m. in.
[PREMIUM]Zolnierz (Admin level H do wszystkich premium jak można )
Bronie:AK-47, Deagle
Kondycja: 30
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 0
Opis: Ma +10 dmg z AK oraz nie można go zabić w heada.
[PREMIUM]Jasnowidz
Bronie:FAMAS
Kondycja 50
Zdrowie 20
Wytrzymalosc: 10
Inteligencja 0
Ma +10 dmg z Famasa, widzi niewidzialnych oraz ma 1/12 szansy na odrodzenie się po śmierci.
[PREMIUM]Sabotazysta
Bronie: M4A1
Kondycja 30
Zdrowie 30
Inteligencja 0
Wytrzymalosc 10
Opis: Posiada 1 minę, 2 pułapki które zatrzymują wrogów na 5 sekund oraz wybucha po śmierci.
[PREMIUM]Partyzant
Bronie:Scout, MAC-10
Kondycja 30
zdrowie 20
inteligencja 0
wytrzymalosc 10
Opis:Ma 1/1 ze scouta oraz +5 dmg z MAC-10.
[PREMIUM]Duch
Bronie:elites
Kondycja 50
zycie -50
wytrzymalosc 10
inteligencja 0
Opis:1/1 z noza oraz jest na nim malo widoczny(40) posiada 3 skoki i zmniejszona grawitacje.
[PREMIUM]Komandos
Bronie:UMP, HE
Zdrowie 20
kondycja 20
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
i tu mega premium, admin level B
[MEGA PREMIUM]Kapitan
Bronie: AWP, M4A1
Zdrowie 20
kondycja 20
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
Opis: 1/1 z AWP, 1/15 z M4 oraz 2 skoki.
[MEGA PREMIUM]Generał
Bronie:AK-47
Zdrowie 30
Kondycja 30
Inteligencja0
Wytrzymalosc 0
Opis: 1/12 na oslepienie wroga, nie slychac jego krokow oraz ma 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnikowi.
[MEGA PREMIUM]Tytan
Bronie: M4
Zdrowie -90
Kondycja 0
wytrzymalosc : 0
inteligencja 0
Opis:Można go zabić tylko strzałem w głowe /z HE oraz ma 1/10 z M4.
[MEGA PREMIUM]Hitman
Bronie: MP5/AK-47
Zdrowie : 30
Kondycja : 20
Wytrzymalosc : 10
Inteligencja : 0
Opis: Do oddania pierwszego strzalu jest niewidzialny, nie slychac jego krokow, ma 1/12 z AK/MP5 po śmierci wybucha i zadaje 75 obrazen (+inteligencja)
To tyle. Z góry dzięki.
Proszę o kilka klas premium i mega premium. :)
04.08.2016 12:51
Elo, mam prośbę o kilka klas premium m. in.
[PREMIUM]Zolnierz (Admin level H do wszystkich premium jak można )
Bronie:AK-47, Deagle
Kondycja: 30
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 0
Opis: Ma +10 dmg z AK oraz nie można go zabić w heada.
[PREMIUM]Jasnowidz
Bronie:FAMAS
Kondycja 50
Zdrowie 20
Wytrzymalosc: 10
Inteligencja 0
Ma +10 dmg z Famasa, widzi niewidzialnych oraz ma 1/12 szansy na odrodzenie się po śmierci.
[PREMIUM]Sabotazysta
Bronie: M4A1
Kondycja 30
Zdrowie 30
Inteligencja 0
Wytrzymalosc 10
Opis: Posiada 1 minę, 2 pułapki które zatrzymują wrogów na 5 sekund oraz wybucha po śmierci.
[PREMIUM]Partyzant
Bronie:Scout, MAC-10
Kondycja 30
zdrowie 20
inteligencja 0
wytrzymalosc 10
Opis:Ma 1/1 ze scouta oraz +5 dmg z MAC-10.
[PREMIUM]Duch
Bronie:elites
Kondycja 50
zycie -50
Proszę o kilka klas premium. :)
04.08.2016 12:46
Elo, mam prośbę o kilka klas premium m. in.
[PREMIUM]Zolnierz (Admin level H do wszystkich premium jak można )
Kondycja: 30
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 0
Opis: Ma +10 dmg z AK oraz nie można go zabić w heada.
[PREMIUM]Jasnowidz
Kondycja 50
Zdrowie 20
Wytrzymalosc: 10
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Palasnei
- Regulamin