Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ekspedytor - zdjęcie

Ekspedytor

Rejestracja: 24.07.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.03.2024 01:19
-----

Moje posty

W temacie: Public_paint_splat Pb Mod

11.08.2018 18:17

No niestety, ale wiedza z metod numerycznych umyka po północy :D
Zapomniałem o nawiasach w linijce z obliczeniami mnoznika dystansu.

Poprawiona funkcja:

Spoiler

 

Umyka?? Człowieku za**bisty jesteś.. Wykorzystałeś wiedzę i poświęciłeś swój czas... Dzięki WIELKIE 5!!! dla Ciebie.!  Temat do zamknięcia... A ty mordeczko możesz na pw wysłać mi adres to wyśle ci pół litra... 

W temacie: Public_paint_splat Pb Mod

11.08.2018 15:01

Więc według twojej instrukcji wyżej udało się uzyskać efekt o który mi chodziło... Jest super. Mały mankament leży w odległości miedzy tymi 3 kulkami po lewej i tą parą kulek po prawej. Próbowałem tym dystansem się bawić ale zmniejszając dystans  przerwa ta również się zmniejsza, ale nie znika jak masz pomysł pisz. jak nie to ok ten efekt mi sie i tak podoba... Wielkie dzięki panowie dla was.!!!

W temacie: Public_paint_splat Pb Mod

10.08.2018 20:39

 

Problem z 'xs_vec_add' - dodaj na samej górze pluginu:

#include <xs>
Co do dystansu, dodaj go gdzie uważasz to za stosowne i tak jak kolega wyżej wspomniał - podrzuć na wklejce przerobiony kod. Cała ta modyfikacja to nie jest jakiś duży wyczyn, kwestia poprawienia kilku błędów kompilacji.

 

Kompiluje się już, jednak kulki nie wylatuja to znaczy jedna wylatuje normalnie reszta zostaje przed twarza gracza...

 

 

linijki od 428 tam podopisywałem to co wczesniej radziles...

W temacie: Public_paint_splat Pb Mod

10.08.2018 20:36

Problem z 'xs_vec_add' - dodaj na samej górze pluginu:

#include <xs>
Co do dystansu, dodaj go gdzie uważasz to za stosowne i tak jak kolega wyżej wspomniał - podrzuć na wklejce przerobiony kod. Cała ta modyfikacja to nie jest jakiś duży wyczyn, kwestia poprawienia kilku błędów kompilacji.

 

Kompiluje się już, jednak kulki nie wylatuja to znaczy jedna wylatuje normalnie reszta zostaje przed twarza gracza...

W temacie: Public_paint_splat Pb Mod

08.08.2018 22:11

Pokaż kod funkcji, którą przerobiłeś.

To znaczy nie zapisywalem tych wypocin.. Poprostu linijki ktore podałes podopisywałem w miejscach gdzie cos identycznego znalazlem najgorszy error wywala przy kompilacji taki xs_vec_add -- ze nie ma takiego czegos i mama problem z new_distance=15 nie wiem  gdzie w kodzie trzeba to dopisac predzej zeby zadziałało...