Witam, szukam pluginów, na zabezpieczenie serwera przed cheatami
Pozdro
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mr.Play nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
17.07.2016 15:38
Witam, szukam pluginów, na zabezpieczenie serwera przed cheatami
Pozdro
16.07.2016 22:00
Witam
Na wstępie, chciałbym zaznaczyć, że moderatorzy w dziale zlecenia płatne nic nie robią i mój temat wisi nie dostępny dla użytkowników.
Mam problem z menu i chciałbym prosić o jego przerobienie
Jeżeli chodzi o wynagrodzenie lub jeżeli mamy cel charytatywny moje gg : 56693582
Problem polega na tym, że nie zmienia mi skinów
16.07.2016 01:18
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_clcmd("say /knife", "display_knife") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/knife-mod/v_knife1.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_knife1.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_knife2.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_knife2.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl") precache_model("models/v_knife.mdl") precache_model("models/p_knife.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. Karambit Cooldown \w^n") add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife Crimson Web \w^n") add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n") add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 4) case 1: SetKnife(id , 2) case 2: SetKnife(id , 3) case 3: SetKnife(id , 1) case 4: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife2.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife2.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife1.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife1.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak ustawić aby dany case był dostępny, od np 500 zabitych graczy
Pozdrawiam
15.07.2016 15:08
Kod w załączniku.
Chodzi mi tutaj, o edytowanie /knife na /menu
W nowym menu chciałbym aby była możliwość, wybierania broni
1. Noże
2. Pistolety
3. Maszynowe
W nożach do wyboru np 3-4 modele
W pistoletach po 2-3 modele do każdego
W maszynowych po 2-3 modele do każdego
15.07.2016 15:03
Witam, tak jak w temacie.
Poszukuje pluginu, który będzie pozwalał mi na wybór w menu skinów.
Znalazłem tylko ten od darka na knife mod, ale coś edytować nie mogę i mi nie wychodzi.
Chciałbym, aby po wpisaniu /menu albo /bronie, wyskakiwało menu.
1. Noże
(pod menu)
1 model
2 model
3 model
4. model
2. Bronie
(pod menu)
1. Ak-47
1 model
2 model
3 model
2. M4
1 model
2 model
3 model
3. AWP
1 model
2 model
3 model
Itd.., najlepiej gdyby była każda broń
Lub podobnego menu gdzie jest możliwość wyboru skinów.