Witam, szukam pluginów, na zabezpieczenie serwera przed cheatami ![]()
Pozdro
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Mr.Play nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
17.07.2016 15:38
Witam, szukam pluginów, na zabezpieczenie serwera przed cheatami ![]()
Pozdro
16.07.2016 22:00
Witam ![]()
Na wstępie, chciałbym zaznaczyć, że moderatorzy w dziale zlecenia płatne nic nie robią i mój temat wisi nie dostępny dla użytkowników.
Mam problem z menu i chciałbym prosić o jego przerobienie
Jeżeli chodzi o wynagrodzenie lub jeżeli mamy cel charytatywny moje gg : 56693582
Problem polega na tym, że nie zmienia mi skinów
16.07.2016 01:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#pragma semicolon 0
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_clcmd("say /knife", "display_knife")
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/knife-mod/v_knife1.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_knife1.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_knife2.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_knife2.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Karambit Cooldown \w^n")
add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife Crimson Web \w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 4)
case 1: SetKnife(id , 2)
case 2: SetKnife(id , 3)
case 3: SetKnife(id , 1)
case 4: SetKnife(id , 0)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife2.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife2.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife1.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife1.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id){
SetKnife(id, knife_model[id])
}
public kmodmsg() {
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")
}
public client_authorized(id){
LoadData(id)
}
SaveData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
LoadData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
}
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak ustawić aby dany case był dostępny, od np 500 zabitych graczy
Pozdrawiam
15.07.2016 15:08
Kod w załączniku.
Chodzi mi tutaj, o edytowanie /knife na /menu
W nowym menu chciałbym aby była możliwość, wybierania broni
1. Noże
2. Pistolety
3. Maszynowe
W nożach do wyboru np 3-4 modele
W pistoletach po 2-3 modele do każdego
W maszynowych po 2-3 modele do każdego
15.07.2016 15:03
Witam, tak jak w temacie.
Poszukuje pluginu, który będzie pozwalał mi na wybór w menu skinów.
Znalazłem tylko ten od darka na knife mod, ale coś edytować nie mogę i mi nie wychodzi.
Chciałbym, aby po wpisaniu /menu albo /bronie, wyskakiwało menu.
1. Noże
(pod menu)
1 model
2 model
3 model
4. model
2. Bronie
(pod menu)
1. Ak-47
1 model
2 model
3 model
2. M4
1 model
2 model
3 model
3. AWP
1 model
2 model
3 model
Itd.., najlepiej gdyby była każda broń ![]()
Lub podobnego menu gdzie jest możliwość wyboru skinów.



Moja zawartość