Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr.Play - zdjęcie

Mr.Play

Rejestracja: 15.07.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2016 18:55
-----

Moje tematy

zabezpieczenie serwera [ wh]

17.07.2016 15:38

Witam, szukam pluginów, na zabezpieczenie serwera przed cheatami xD

 

Pozdro

Problem z menu [ zlecenie platne ] - proszę o przeniesie/zostawienie

16.07.2016 22:00

Witam :)

Na wstępie, chciałbym zaznaczyć, że moderatorzy w dziale zlecenia płatne nic nie robią i mój temat wisi nie dostępny dla użytkowników.

 

Mam problem z menu i chciałbym prosić o jego przerobienie

 

Jeżeli chodzi o wynagrodzenie lub jeżeli mamy cel charytatywny moje gg : 56693582

 

Problem polega na tym, że nie zmienia mi skinów

 

Jak do menu dodać ograniczenie

16.07.2016 01:18

#include <amxmodx>


#include <amxmisc>


#include <engine> 


#include <vault>


#include <fun>






#pragma semicolon 0






#define PLUGIN "Knife Mod"


#define VERSION "1.0" 


#define AUTHOR "spunko"






new knife_model[33] 


new g_Menu






public plugin_init() { 






register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 






register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 






g_Menu = register_menuid("Knife Mod")


register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")






register_clcmd("say /knife", "display_knife")






set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")


}






public plugin_precache() { 


precache_model("models/knife-mod/v_knife1.mdl")


precache_model("models/knife-mod/p_knife1.mdl")


precache_model("models/knife-mod/v_knife2.mdl")


precache_model("models/knife-mod/p_knife2.mdl")


precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")


precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")


precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")


precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")


precache_model("models/v_knife.mdl") 


precache_model("models/p_knife.mdl")


} 






public display_knife(id) {


new menuBody[512]


add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")


add(menuBody, 511, "1. Karambit Cooldown  \w^n")


add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife Crimson Web \w^n")


add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")


add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")


add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")


add(menuBody, 511, "0. Exit^n")






new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )


show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")


}






public knifemenu(id, key) {


switch(key) 


{


case 0: SetKnife(id , 4)


case 1: SetKnife(id , 2)


case 2: SetKnife(id , 3)


case 3: SetKnife(id , 1)


case 4: SetKnife(id , 0)


default: return PLUGIN_HANDLED


}


SaveData(id)


return PLUGIN_HANDLED


} 






public SetKnife(id , Knife) {


knife_model[id] = Knife






new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 


if ( Weapon != CSW_KNIFE )


return PLUGIN_HANDLED






new vModel[56],pModel[56]






switch(Knife)


{


case 0: {


format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")


format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")


}


case 1: {


format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")


format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")


}


case 2: {


format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife2.mdl")


format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife2.mdl")


}


case 3: {


format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")


format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")


}


case 4: {


format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife1.mdl")


format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife1.mdl")


}


} 






entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)


entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)






return PLUGIN_HANDLED;  


}






public CurWeapon(id){


SetKnife(id, knife_model[id])    


}










public kmodmsg() { 






client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")


}  






public client_authorized(id){


LoadData(id)


}






SaveData(id)


{ 






new authid[32]


get_user_authid(id, authid, 31)






new vaultkey[64]


new vaultdata[64]






format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)


format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])


set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)


}






LoadData(id) 


{ 


new authid[32] 


get_user_authid(id,authid,31)






new vaultkey[64], vaultdata[64]






format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)


get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)


knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)






}

Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak ustawić aby dany case był dostępny, od np 500 zabitych graczy

Pozdrawiam

Modyfikacja /menu ( wybór skinów )

15.07.2016 15:08

Kod w załączniku.

 

Chodzi mi tutaj, o edytowanie /knife na /menu 

 

W nowym menu chciałbym aby była możliwość, wybierania broni 

 

 

1. Noże

2. Pistolety

3. Maszynowe

 

W nożach do wyboru np 3-4 modele

W pistoletach po 2-3 modele do każdego

W maszynowych po 2-3 modele do każdego 

 

 

 

 

Poszukuje /menu na serwer ze skinami ( możliwosc wyboru skinu)

15.07.2016 15:03

Witam, tak jak w temacie.

 

Poszukuje pluginu, który będzie pozwalał mi na wybór w menu skinów.

 

Znalazłem tylko ten od darka na knife mod, ale coś edytować nie mogę i mi nie wychodzi.

 

Chciałbym, aby po wpisaniu /menu albo /bronie, wyskakiwało menu.

 

 

1. Noże

(pod menu)

 

1  model

2 model 

3  model

4. model

 

2. Bronie

 

(pod menu)

 

1. Ak-47

1  model

2 model 

3  model

2. M4

1  model

2 model 

3  model

3. AWP

1  model

2 model 

3  model

Itd.., najlepiej gdyby była każda broń :)

 

Lub podobnego menu gdzie jest możliwość wyboru skinów.