Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

skuziak - zdjęcie

skuziak

Rejestracja: 21.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.11.2012 23:32
-----

Moje tematy

Invalid cellvector handle provided

30.10.2012 19:51

Edytuje jeden z pluginów zombie moda, lecz dostaję taki błąd:
L 10/30/2012 - 19:26:04: Invalid cellvector handle provided (122:0:0)
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague_mod.amxx")
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX]	[0] zombie_plague_mod.sma::native_register_human_class (line 12256)


Linijka z błędem:
ArrayGetString(g_hclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))


Nie mam zielonego pojęcia co jest problemem, stworzyłem nowy native i edytowałem go z oryginału.

Linijka z oryginalnej funkcji
ArrayGetString(g_zclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))


Wie ktoś co jest problemem i potrafi mi pomóc?

Tak w skrócie to wygląda:
new i, buffer[32], size = ArraySize(g_hclass2_realname)
for (i = 0; i < size; i++)
{
...
ArrayGetString(g_hclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))
...
}