Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RychuVHE - zdjęcie

RychuVHE

Rejestracja: 17.06.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2016 15:50
-----

#728055 Pytanie odnośnie grawitacji/niewidki

Napisane przez Mi@po w 08.07.2016 13:12

Inteligencje pobierasz natywem

cod_get_user_intelligence(id)

Niewidzialność ustawia się w ten sposób: Standardowa widzialność to 255

 

Poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 205.

new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id); // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd.
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);

Natomiast poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 230.

new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id)/2; // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd.
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);

A teraz grawitacja:

 

Poniższy sposób da: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 700.0

new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id));
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);

Lub: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 750.0

new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)/2);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);

Wymagany moduł: engine.

 

 


  • +
  • -
  • 1