Inteligencje pobierasz natywem
cod_get_user_intelligence(id)
Niewidzialność ustawia się w ten sposób: Standardowa widzialność to 255
Poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 205.
new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id); // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
Natomiast poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 230.
new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id)/2; // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
A teraz grawitacja:
Poniższy sposób da: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 700.0
new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);
Lub: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 750.0
new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)/2); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);
Wymagany moduł: engine.