Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie odnośnie grawitacji/niewidki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 RychuVHE

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Krzysztof
Offline

Napisano 08.07.2016 12:29

Dobry, pytanie jak zrobić grawitacje lub niewidzialność zależną od inteligencji?


  • +
  • -
  • 0

#2 Mi@po

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Miłosz
  • Lokalizacja:Rynek
Offline

Napisano 08.07.2016 13:12

Inteligencje pobierasz natywem

cod_get_user_intelligence(id)

Niewidzialność ustawia się w ten sposób: Standardowa widzialność to 255

 

Poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 205.

new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id); // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd.
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);

Natomiast poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 230.

new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id)/2; // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd.
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);

A teraz grawitacja:

 

Poniższy sposób da: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 700.0

new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id));
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);

Lub: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 750.0

new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)/2);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);

Wymagany moduł: engine.

 

 


  • +
  • -
  • 1

#3 RychuVHE

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Krzysztof
Offline

Napisano 08.07.2016 14:14

Niestety nie działa ;/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych