Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tymo - zdjęcie

Tymo

Rejestracja: 09.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2017 18:02
-----

Moje tematy

NonSteam nie słyszą Steam, natomiast Steam słyszy NonSteam

05.07.2017 12:23

Witam.

Od około dwóch tygodni zmagam się z takim problemem, że gracze NonSteam nie słyszą graczy Steam (jak mówi ktoś na Steamie to graczom NonSteam pokazuje się informacja o tym, że mówi ale tak jakby przerywa non stop i nic nie słychać), natomiast gracze Steam słyszą to co mówią NonSteamy.

 

Na serwerze nic nie było zmieniane, pluginy działają poprawnie:

meta list
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.2 ini Start ANY 
[ 2] dproto_EF RUN - dproto_i386.so v0.9.548 ini Start Never
[ 3] VoiceTranscoder RUN - vtc.so v80 ini ANY ANY 
[ 4] NetBufExtender RUN - nbex.so v1.0 ini ANY Never
[ 5] Cust. Flood Fix RUN - cf_fix_mm_i386.s v1.1 ini Start Never
[ 6] WHBlocker RUN - whblocker_mm_i38 v1.5.626 ini Chlvl ANY 
[ 7] FakeDetector RUN - fakedetector_mm_ v2.1.3 ini Start Never
[ 8] MySQL RUN - mysql_amxx_i386. v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[ 9] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[10] Engine RUN - engine_amxx_i386 v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[11] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx_i3 v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[12] CStrike RUN - cstrike_amxx_i38 v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[13] CSX RUN - csx_amxx_i386.so v1.8.2 pl1 ANY ANY 
[14] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx v1.8.2 pl1 ANY ANY 
14 plugins, 14 running

W ostatnim czasie była jakaś aktualizacja steama i czy to ona czasem nie namieszała czegoś w kodekach? Z drugiej strony gdyby tak było to zapewne byłby wysyp podobnych tematów a nie znalazłem tutaj nic o takich problemach.

 

Ktoś ma jakieś pomysły co by można zrobić/dograć/sprawdzić?

Problem ze zmianą mapy na DM

19.03.2017 17:13

Hej.

Posiadam serwer z pluginem DMhttps://forums.allie...d.php?p=2185100

 

Problem polega na tym, ze mam ustawiony czas trwania mapy na 20 minut (runda = 20 minut). Niestety po zejsciu czasu do 0:00 runda nadal trwa a jak wpisuje timeleft to pokazuje, iż jest to ostatnia runda i po niej będzie zmiana mapy. Sęk w tym, ze to DM i ta runda się nigdy nie skończy.

 

Jest jakaś możliwość wymuszenia zmiany mapy po zejściu czasu do 0:00?

 

config serwera:

bot_autodifficulty_threshold_high					10.0
bot_autodifficulty_threshold_low					-2.0
bot_chatter											off
bot_defer_to_human_goals							0
bot_defer_to_human_items							1
bot_difficulty										2
bot_quota											0
bot_quota_mode										normal
bot_join_after_player 								0
cash_player_bomb_defused							0
cash_player_bomb_planted							0
cash_player_damage_hostage							0
cash_player_interact_with_hostage					0
cash_player_killed_enemy_default					0
cash_player_killed_enemy_factor						0
cash_player_killed_hostage							0
cash_player_killed_teammate							0
cash_player_rescued_hostage							0
cash_team_elimination_bomb_map						0
cash_team_elimination_hostage_map_t					0
cash_team_elimination_hostage_map_ct				0
cash_team_hostage_alive								0
cash_team_hostage_interaction						0
cash_team_loser_bonus								0
cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds			0
cash_team_planted_bomb_but_defused					0
cash_team_rescued_hostage							0
cash_team_terrorist_win_bomb						0
cash_team_win_by_defusing_bomb						0
cash_team_win_by_hostage_rescue						0
cash_team_win_by_time_running_out_bomb				0
cash_team_win_by_time_running_out_hostage			0
ff_damage_reduction_bullets							0.0
ff_damage_reduction_grenade							0.0
ff_damage_reduction_grenade_self					0
ff_damage_reduction_other							0.0
mp_afterroundmoney									0
mp_buytime											0
mp_buy_anywhere										1
mp_buy_during_immunity								1
mp_death_drop_defuser								0	
mp_death_drop_grenade								0			// 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_death_drop_gun									0			// 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_defuser_allocation								0			// 0=none, 1=random, 2=everyone
mp_force_pick_time									15
mp_forcecamera										0			// Set to 1 for team only spectating
mp_free_armor										1			
mp_freezetime										0
mp_friendlyfire										0
mp_win_panel_display_time							6
mp_ggprogressive_round_restart_delay			 	15
mp_ggtr_bomb_defuse_bonus							0
mp_ggtr_bomb_detonation_bonus						0
mp_ggtr_bomb_pts_for_flash							0
mp_ggtr_bomb_pts_for_he								0
mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov						0
mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade						0
mp_ggtr_bomb_respawn_delay							0
mp_ggtr_end_round_kill_bonus						0
mp_ggtr_halftime_delay								0.0
mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half					0
mp_respawn_immunitytime								10
mp_halftime											0
mp_match_can_clinch									0
mp_maxmoney											0
mp_maxrounds										0
mp_molotovusedelay									0
mp_playercashawards									0
mp_roundtime										5
mp_roundtime_hostage								0
mp_roundtime_defuse									0
mp_solid_teammates									0
mp_startmoney										0
mp_teamcashawards									0
mp_timelimit										5
mp_warmuptime										20
mp_weapons_allow_zeus								1
mp_weapons_allow_typecount							-1
spec_freeze_panel_extended_time						1
spec_freeze_time									2
sv_allow_votes										0		// Voting allowed in this mode
sv_talk_enemy_living								1
sv_talk_enemy_dead									1		
sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after		26
sv_deadtalk											1
sv_ignoregrenaderadio								1
mp_warmup_pausetimer								0
mp_halftime_pausetimer								0
mp_randomspawn										1
mp_randomspawn_los									1
sv_infinite_ammo									2
tv_delay											30
ammo_grenade_limit_flashbang						1
ammo_grenade_limit_total							3
//
mp_weapons_allow_map_placed							0
mp_weapons_glow_on_ground							0
mp_display_kill_assists								1
mp_respawn_on_death_t								1
mp_respawn_on_death_ct								1
mp_ct_default_melee									weapon_knife
mp_ct_default_secondary								weapon_hkp2000
mp_ct_default_primary								""
mp_t_default_melee									weapon_knife
mp_t_default_secondary								weapon_glock
mp_t_default_primary								""
mp_default_team_winner_no_objective					-1		// 2 == CTs, 3 == Ts
mp_buy_allow_grenades								0


sv_occlude_players									1
occlusion_test_async								1

[ROZWIĄZANE] plugin nie zmienia wartości na poprawną

05.01.2017 11:41

Witam.

 

proszę o pomoc lub podpowiedź co robię źlę. Mam przerobiony plugin nożówki w pierwszej rundzie:

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")	
	register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
	register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );	
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
}

public rozgrzewka() {
	if(rr==true) {
		server_cmd("mp_roundtime 1")
		gamec = true
		noze = true
		set_task(2.0, "game", 0)
	}
}

public game() {
	{
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03    Rozgrzewka na NOZE!");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------");
	}
}

public tt() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			set_task(2.0, "gamelive", 0)
		}
		
	}
}

public ct() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			set_task(2.0, "gamelive", 0)
		}
	}
}

public gamelive() {
	{
		server_cmd("mp_roundtime 1.75")
		server_cmd("wait")
		server_cmd("sv_restart 1")
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------------");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03    Rozpoczynamy gre! GL & HF");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------------");
	}
}

public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}	



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Chodzi dokładnie o to, ze chce aby nożówka trwała 45 sekund, jednakże zmieniając linijkę 

server_cmd("mp_roundtime 1")

na wartość 

server_cmd("mp_roundtime 0.75")

to i tak pierwsza runda trwa 1:00 minutę zamiast 45 skeund

naprawa pluginu asysty - set_user_frags

29.12.2016 20:39

Witam.

Miałbym prośbę o przerobienie poniższego pluginu tak, aby nie powodował błędu:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "asysty.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!

Kod pluginu:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
	
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
	for(new i = 0;i <= MAX;i++){
		for(new j = 0;j <= MAX;j++)
			g_bAsysta[i][j] = 0;
	}
}

public client_connect(id){
	for(new j = 0;j <= MAX;j++)	g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
	if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
		g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
	
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
	{
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
		
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller)    continue;
			
			if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){		
				
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s! +1 frag!", sName);
				
				set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
			}
			
			g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
		}
	}
}

[KOSZ] asysty

29.12.2016 19:47

Witam.

Miałbym prośbę o przerobienie poniższego pluginu tak, aby nie powodował błędu:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "asysty.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!

kod pluginu:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
	
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
	for(new i = 0;i <= MAX;i++){
		for(new j = 0;j <= MAX;j++)
			g_bAsysta[i][j] = 0;
	}
}

public client_connect(id){
	for(new j = 0;j <= MAX;j++)	g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
	if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
		g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
	
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
	{
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
		
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller)    continue;
			
			if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){		
				
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s! +1 frag!", sName);
				
				set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
			}
			
			g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
		}
	}
}