Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Boziak - zdjęcie

Boziak

Rejestracja: 20.04.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.12.2025 23:30
-----

Moje posty

W temacie: Przerobienie nożówki

29.11.2025 16:29

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define DEBUG

new WarmUp = 50;
new bool:b_WarmUp;

public plugin_init(){
	register_plugin("Warmup", "v0.1", "Boziak.");
	RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RG_RoundEnd_Post", 1);
	#if defined DEBUG
	register_clcmd("say /w", "forcewarm");
	#endif
}

#if defined DEBUG
public forcewarm(){
	b_WarmUp = true;
	set_task(3.0, "task_WarmUp");
	server_cmd("sv_restart 3");
}
#endif

public RG_RoundEnd_Post(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay){
	if(event == ROUND_GAME_COMMENCE){
		b_WarmUp = true;
		set_task(3.0, "task_WarmUp");
		server_cmd("sv_restart 3");
	}
}

public task_WarmUp(){
	switch(WarmUp){
		case 50:{
			set_cvar_string("mp_forcerespawn", "1");
			set_cvar_string("mp_buytime", "0");
			set_cvar_string("mp_round_infinite", "1");
			set_cvar_string("mp_give_player_c4", "0");
			set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "knife");
			set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "knife");
		}
		case 3: client_cmd(0, "spk vox/three");
		case 2: client_cmd(0, "spk vox/two");
		case 1: client_cmd(0, "spk vox/one");
		case 0:{
			b_WarmUp = false;
			WarmUp = 50;
			set_cvar_string("mp_forcerespawn", "0");
			set_cvar_string("mp_buytime", "1.0");
			set_cvar_string("mp_round_infinite", "0");
			set_cvar_string("mp_give_player_c4", "1");
			set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "glock18");
			set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "usp");
			server_cmd("sv_restart 3");
		}
	}

	if(WarmUp > 0 && WarmUp != 50){
		new text[64];
		formatex(text, charsmax(text), "Rozgrzewka: %d", WarmUp);
		message_begin(0, 23);
		write_byte(29);
		write_byte(1);
		write_short(clamp(floatround(-1.00 * 8192), -32768, 32767));
		write_short(clamp(floatround(0.80 * 8192), -32768, 32767));
		write_byte(0);
		write_byte(0);
		write_byte(255);
		write_byte(0);
		write_byte(255); 
		write_byte(0);
		write_byte(0); 
		write_byte(0); 
		write_byte(255); 
		write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
		write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
		write_short(clamp(floatround(1.10 * 256), 0, 65535));
		write_string(text);
		message_end();
	}
	WarmUp--
	if(b_WarmUp) set_task(1.0, "task_WarmUp");
}

Masz bo płakać mi się chce jak widzę ten kod.

Mam nadzieję że muzykę sobie dodasz już sam nie będzie to trudne.

Plugin wymaga REAPI, ReHLDS, ReGameDLL.

 

Nauczcie się korzystać wpierw z tego co oferuje silnik a nie dodajecie kolejne moduły aby uzykać tak proste efekty. Wymuszanie noża w CurWeapon to mistrzostwo,  ZWIĘKSZYĆ MOC! REAKTOR WYTRZYMA!