#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define DEBUG
new WarmUp = 50;
new bool:b_WarmUp;
public plugin_init(){
register_plugin("Warmup", "v0.1", "Boziak.");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RG_RoundEnd_Post", 1);
#if defined DEBUG
register_clcmd("say /w", "forcewarm");
#endif
}
#if defined DEBUG
public forcewarm(){
b_WarmUp = true;
set_task(3.0, "task_WarmUp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
#endif
public RG_RoundEnd_Post(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay){
if(event == ROUND_GAME_COMMENCE){
b_WarmUp = true;
set_task(3.0, "task_WarmUp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
}
public task_WarmUp(){
switch(WarmUp){
case 50:{
set_cvar_string("mp_forcerespawn", "1");
set_cvar_string("mp_buytime", "0");
set_cvar_string("mp_round_infinite", "1");
set_cvar_string("mp_give_player_c4", "0");
set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "knife");
set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "knife");
}
case 3: client_cmd(0, "spk vox/three");
case 2: client_cmd(0, "spk vox/two");
case 1: client_cmd(0, "spk vox/one");
case 0:{
b_WarmUp = false;
WarmUp = 50;
set_cvar_string("mp_forcerespawn", "0");
set_cvar_string("mp_buytime", "1.0");
set_cvar_string("mp_round_infinite", "0");
set_cvar_string("mp_give_player_c4", "1");
set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "glock18");
set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "usp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
}
if(WarmUp > 0 && WarmUp != 50){
new text[64];
formatex(text, charsmax(text), "Rozgrzewka: %d", WarmUp);
message_begin(0, 23);
write_byte(29);
write_byte(1);
write_short(clamp(floatround(-1.00 * 8192), -32768, 32767));
write_short(clamp(floatround(0.80 * 8192), -32768, 32767));
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
write_short(clamp(floatround(1.10 * 256), 0, 65535));
write_string(text);
message_end();
}
WarmUp--
if(b_WarmUp) set_task(1.0, "task_WarmUp");
}
Masz bo płakać mi się chce jak widzę ten kod.
Mam nadzieję że muzykę sobie dodasz już sam nie będzie to trudne.
Plugin wymaga REAPI, ReHLDS, ReGameDLL.
Nauczcie się korzystać wpierw z tego co oferuje silnik a nie dodajecie kolejne moduły aby uzykać tak proste efekty. Wymuszanie noża w CurWeapon to mistrzostwo, ZWIĘKSZYĆ MOC! REAKTOR WYTRZYMA!


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna
