Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkGL - zdjęcie

DarkGL

Rejestracja: 12.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 15:09
****-

#120527 Blad

Napisane przez DarkGL w 23.03.2010 21:20

no to nie oczekuj od nas pomocy skoro jesteś taki tajemniczy (bez sma nie da rady)
  • +
  • -
  • 2


#120252 Modele

Napisane przez DarkGL w 22.03.2010 16:29

HLMV
mdldec
Gui studio mdl

smd importer 3ds max

no i oczywiście 3ds max (trial chyba że cie stać na oryginalny $) )
tutoriale
  • +
  • -
  • 1


#120074 DiabloMod

Napisane przez DarkGL w 21.03.2010 13:10

tak nie usunie się
  • +
  • -
  • 1


#119793 Brak diablo

Napisane przez DarkGL w 20.03.2010 10:04

logi pokaż które powstały po dopisaniu debug
  • +
  • -
  • 1


#119785 Brak diablo

Napisane przez DarkGL w 20.03.2010 09:34

dodaj debug za nazwa pluginu w plugins.ini
jaktammasznazwanediablo.amxx debug

  • +
  • -
  • 1


#119667 Modele rękawiczek

Napisane przez DarkGL w 19.03.2010 18:07

pOLSKI PLUGIN
  • +
  • -
  • 1


#119608 Death ifno ale jakas inna wersja

Napisane przez DarkGL w 19.03.2010 13:59

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Deathinfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new imiezabojcy [32]
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31)
ColorChat(ofiara, YELLOW, "~Zostales zabity przez:^x03 %s^x01 ktory nadal ma^x03 %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca))
}

  • +
  • -
  • 1


#118718 Kamera <-- Problem

Napisane przez DarkGL w 14.03.2010 15:54

new bool:kamera[33]
taki "rodzaj" zmiennych może przyjmować wartości tylko true lub false
poprawnie powinno być tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new bool:kamera[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Trzecia osoba","1.0","ReSe")
	register_clcmd("say /kamera","kameramode")
}
public client_connect(id)
{    
	kamera[id] = true;
	
}

public kameramode(id)
{
	if(kamera[id] == true)
	{
		set_view(id,CAMERA_3RDPERSON)
		kamera[id] = false
	}
	else if(kamera[id] == false)
	{
		set_view(id,CAMERA_NONE)
		kamera[id] = true
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#118160 Wskrzeszanie

Napisane przez DarkGL w 12.03.2010 14:22

public add_respawn_bonus(id)

{

	if (player_b_respawn[id] > 0)

	{

		new svIndex[32] 

		num_to_str(id,svIndex,32)

		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])

		if (roll == 1)

		{

			new maxpl,players[32]

			get_players(players, maxpl) 

			if (maxpl > 2)

			{

				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)

				set_user_health(id,200)

				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		

			}

			else

			{

				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)

				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	

			}

			

		}

	}

}

  • +
  • -
  • 2


#117814 Złote AK47 By AlejandroSk

Napisane przez DarkGL w 10.03.2010 17:37

no na końcu dopisujesz
GoldenAk.amxx :D
  • +
  • -
  • 1


#117345 Funkcja

Napisane przez DarkGL w 08.03.2010 16:25

w funkcji dropitem na samym końcu przed return PLUGIN_HANDLED
musisz dodać warunek czy gracz ma to klasę która ma te skoki i ustawić znowu

player_b_jumpx[id] = 1
  • +
  • -
  • 1


#116668 Generate Exp Table

Napisane przez DarkGL w 05.03.2010 23:29

http://amxx.pl/generator/ - Nowa wersja generatora

Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią Dołączona grafika) właśnie od jego wartości zależy wielkość expa potrzebnego do zdobywanie leveli ( no i od tryby którego wybierzemy)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie

Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę Dołączona grafika ) oraz pewne bugi
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)

Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele Dołączona grafika )
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)

Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu Dołączona grafika )

Wersja v5
Program przepisany na PHP

Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania Dołączona grafika
Update tylko wersji PHP !

Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się Dołączona grafika)
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js

Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 - Załączony plik  Generate Exp Table.zip   136,16 KB  1902 Ilość pobrań

Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
  • +
  • -
  • 18


#116012 /klasa - nie działa wg

Napisane przez DarkGL w 02.03.2010 22:13

czyli nie skompilowałeś musisz skompilować plik sma do amxx i nadpisać ten co jest na serwie
temat o kompilacji masz w dziale tutoriale w scritptingu
  • +
  • -
  • 1


#115793 Brak rozrzutu

Napisane przez DarkGL w 01.03.2010 21:43

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const VERSION[] = "1.0"

new g_norecoil[33],Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Admin no recoil", VERSION, "FakeNick");
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","func_spawn",1);
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"func_prethink");
}

public func_spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
	{
		g_norecoil[id] = true;
	}
}
public func_prethink(id)
{
	if(!is_user_alive(id) && !g_norecoil[id])
		return;
	
	set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
odchudzony plugin by FakeNick musisz mieć flagę odpowiedzialna za możliwość kickowania
  • +
  • -
  • 2


#115454 Wywołanie komendy przy wchodzeniu gracza

Napisane przez DarkGL w 28.02.2010 16:49

o to chodzi ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}

public client_putinserver(id){
	server_cmd("amx_reloadadmins")
}

  • +
  • -
  • 1