Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DarkGL
Rejestracja: 12.08.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 12:08
O mnie
Lubie ksiązki fantasy i sci-fi , programuje dla przyjemności, nie lubię gdy ktoś używa "..."
Osoby Roku 2012
- Najbardziej innowacyjna osoba
- Najbardziej pomocna osoba
Osoby Roku 2013
- Osoba roku
- Najbardziej innowacyjna osoba
Osoby Roku 2014
- Osoba roku
- Najbardziej pomocna osoba
- Najbardziej innowacyjna osoba
Statystyki
- Grupa: Administrator
- Całość postów: 11 998
- Odwiedzin: 729 743
- Tytuł: Nie oddam ciasteczka !
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 29, 1994
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Programowanie, jumpstyle
Kontakt
- GG 35564561
- Strona WWW http://darkgl.pl/
- Skype https://x.com/darkgl_
- Steam 76561198385172174
#151777 poszukuje pluga
Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:55
#151776 Bardzo Ważne! Problem! Wywala!
Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:54
#151762 Powiększenie maksymalnej ilości znaków w motd
Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:12
#151759 Powiększenie maksymalnej ilości znaków w motd
Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:04
1. tak podajesz link do plain text
tzn. link przykładowy link
Wklejka #364604 | Wklej.org
a plain text to
http://wklej.org/id/364604/txt/
2.nie
tzn. link przykładowy link
Wklejka #364604 | Wklej.org
a plain text to
http://wklej.org/id/364604/txt/
2.nie
#151439 Generate Exp Table
Napisane przez DarkGL w 13.07.2010 16:10
#151308 Zabiegi kosmetyczne
Napisane przez DarkGL w 13.07.2010 09:06
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || get_user_flags(id) != ADMIN_KICK)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum;
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
switch(get_user_team(id)){
case 1:
{
get_user_name(players[i], name, 63);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
get_user_name(players[i], name, 63);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}
#151169 Zabiegi kosmetyczne
Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 17:59
to co chciałeś + optymalizacja
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Ozywianie graczy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Kanter Strajk" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK); register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK); } public pokaz_menu(id) { if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new players[32], plnum; get_players(players, plnum, "bch"); new nick[64], info[8]; new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click") for(new i = 0; i < plnum; i++) { new id=players[i] if(get_user_team(id) != 3) { get_user_name(id, nick, 63); formatex(info, 7, "%d", id); menu_additem(menu, nick, info); } } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_HANDLED; } public menu_click(id, menu, item) { new access, info[8], name[32], callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 31, callback); menu_destroy(menu); new kogo = str_to_num(info); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, kogo) }
#151166 Usunięcie dźwięku z pluginu
Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 17:57
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Deszcz + Burza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"
public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))
}
public round_start()
{
client_cmd(0, "cl_weather 3")
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "cl_weather 3")
}
#151045 cl_forwardspeed i cl_backspeed
Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 06:54
błąd dwa taski o tym samym id
i po co tak często ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "cl", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
#150902 Pisanie pluginów
Napisane przez DarkGL w 11.07.2010 15:49
#149446 wymuszanie ustawien
Napisane przez DarkGL w 05.07.2010 12:12
Spoiler
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "wymuszanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "no nejm"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "wymus",0, _, _, "b");
}
public wymus()
{
client_cmd(0, "cl_minmodels 0;wait;MP3Volume 1.0");
}
krócej i chyba wydajniej
#149442 Maxymalny lvl
Napisane przez DarkGL w 05.07.2010 12:04
Zwiększanie max lvl w Diablo modzie! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tabelkę sobie wygenerujesz dzięki temu
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tabelkę sobie wygenerujesz dzięki temu
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#149381 Tworzenie menu
Napisane przez DarkGL w 04.07.2010 21:46
#149170 Pytanie
Napisane przez DarkGL w 03.07.2010 18:52
Spoiler
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
if(klasa_gracza[id] != Policjant){
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Policjant:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DarkGL
- Regulamin