Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Obelix - zdjęcie

Obelix

Rejestracja: 12.04.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.01.2025 16:15
-----

#773536 [ROZWIĄZANE] [SZUKAM] Program porównujący 2 kody

Napisane przez Deus Vult w 23.03.2022 20:31

https://www.diffchecker.com/diff


  • +
  • -
  • 1


#770801 get_user_team podwojne

Napisane przez Zuzza w 25.02.2021 00:46

Nie, absolutnie nie powinno działać tak jak myślisz. Działa tak jak jest zaprogramowane.

 if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && get_user_team(id) == 1 && get_user_team(id) == 2)

Taki oto if oznacza: 

 

Jeżeli gracz ma falage_usera i jest jego drużyna to 1 i jego drużyna to 2

 

Nie możliwym jest spełnienie warunku bycia w drużynie 1 i bycia w drużynie 2 w tym samym czasie.

To czego szukasz to nie AND tylko OR

 

Potrzebujesz napisać if który sprawdzi czy gracz posiada flagę i ( drużyna = 1 lub drużyna = 2 )

Ważne jest to aby zrozumieć różnice pomiędzy

"AND" czyli ,,i", "oraz" - &&

 

a

 

"OR" czyli "lub" - ||

 

Taki warunek będzie wyglądać następująco


if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && ( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ) )

lub:

if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA ){
    if( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ){
        //Tu instrukcje
    }   
}

Warunek w warunku to jak AND

 

Polecam używać zamiast 

get_user_flags(id)

to:

has_flag(id, "abce")
has_flag(id, "a")

  • +
  • -
  • 3


#767631 Teleport na respa

Napisane przez viper367 w 01.07.2020 02:27

"info_player_start"    resp ct 

"info_player_deathmatch" resp ter

reszte pewnie sie domyslisz


  • +
  • -
  • 2


#767271 Teleport na respa

Napisane przez faken w 07.06.2020 10:42

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new Array:g_aSpawnPoints;
new g_iTotalSpawns;

public plugin_init()
{
	register_clcmd("say /tp", "TeleportToSpawn");

    	g_aSpawnPoints = ArrayCreate(5);
    
    	new iEnt = -1
    
    	while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "info_player_start")))
    	{
        	ArrayPushCell(g_aSpawnPoints, iEnt);
       		g_iTotalSpawns++;
    	}
}

public GetRandomSpawn(Float:fOrigin[3])
{
    	new iEnt = ArrayGetCell(g_aSpawnPoints, random(g_iTotalSpawns));
    	pev(iEnt, pev_origin, fOrigin);
}

public TeleportToSpawn(id)
{
    	new Float:fOrigin[3];

    	GetRandomSpawn(fOrigin);

    	set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
} 

Masz funkcję, a teraz zrób sobie pod JB :)


  • +
  • -
  • 2


#767602 Włączenie pluginu innym pluginem

Napisane przez Rivit w 29.06.2020 13:39

natywy rejestrujesz w pluginie, który ma je obsługiwać czyli w zabawie. W silniku tylko dodajesz same deklaracje natywu oraz wywołanie

jail_wlacz;

to nic nie znaczy, funkcje wywołuje się za pomocą operatora () czyli 

jail_wlacz();


W pluginie od zabawy mam ten kod, który uruchamia zabawę: 

register_clcmd("jail_wlacz", "jb_day_mode_start");
register_clcmd("jail_wylacz", "jb_day_mode_ended");

Jak robisz natywy to to jest zbędne.

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#767529 Odliczenie przed wykonaniem funkcji (kodu)

Napisane przez DarkGL w 26.06.2020 16:24

https://amxx.pl/topi...unkcje-czasowe/


  • +
  • -
  • 2


#767226 Blokada skoku

Napisane przez faken w 04.06.2020 18:41

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init( )
{    
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );   
    
    	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );    
}

public PlayerJump( id )
{        
	static iOldButtons;
    	iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
    
    	if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) &&  entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
	{
        	entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
	}              
}

Sprobuj :)


  • +
  • -
  • 2


#765023 Dodanie prefixu VIP'a do Gangów

Napisane przez Deus Vult w 08.03.2020 20:25

public say_text(msgId, msgDest, msgEnt)
{
if (!cvarChatPrefix) return PLUGIN_CONTINUE;


new id = get_msg_arg_int(1);


if (is_user_connected(id) && clan[id]) {
new tempMessage[192], message[192], chatPrefix[32], steamId[33], playerName[32];


get_msg_arg_string(2, tempMessage, charsmax(tempMessage));
get_user_authid(id, steamId, charsmax(steamId));


get_clan_info(clan[id], CLAN_NAME, chatPrefix, charsmax(chatPrefix));


if(get_user_flags(id) & 524288){
format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[VIP | %s]", chatPrefix);
}
else if(get_user_flags(id) & 262144) {
format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[SVIP | %s]", chatPrefix);
}


format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[%s]", chatPrefix);


if (!equal(tempMessage, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), " ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
} else {
        get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));


        get_msg_arg_string(4, tempMessage, charsmax(tempMessage));
        set_msg_arg_string(4, "");


        add(message, charsmax(message), chatPrefix);
        add(message, charsmax(message), "^x03 ");
        add(message, charsmax(message), playerName);
        add(message, charsmax(message), "^x01 :  ");
        add(message, charsmax(message), tempMessage);
}


set_msg_arg_string(2, message);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#765009 Gangi jailbreak + umiejętności

Napisane przez Deus Vult w 06.03.2020 21:13

Siemanko, jest to przeróbka gangów o`zone pod jailbreak

 

opis.png

 

    - Zapis sql

    - wpłaty waluty członków do gangu (saldo gangu)

    - Umiejetnosci:
    - Dodatkowa liczba czlonkow

    - Dodatkowe hp

    - Dodatkowe dmg

    - wyrzucenie broni przeciwnika

    - Zmiana nazwy gangu

 

    Domyślna waluta szlugi.

   

    (WYMAGANY AMXX 1.9 !)

 

 

    konfiguracja.png

   jbgang_create_cost", "500" // koszt stworzenia gangujbgang_join_cost", "0" // koszt dolaczenia do gangu
jbgang_start_members", "5" // ile maksymalnych czlonkow przed ulepszeniem
jbgang_members_per_level", "1" // ile dodatkowych czlonkow za kazde ulepszenie
jbgang_chat_prefix", "1" // czy prefixy maja byc wlaczone
jbgang_level_cost", "1000" // ile szlugow za kazde ulepszenie dodatkowych czlonkow
jbgang_nextlevel_cost", "500" // ile +wiecej za kazdy poziom wiecej level_cost + nextlevel_cost
jbgang_level_max", "5" // maksymalny poziom ulepszenia


jbgang_level_costhp", "200" // koszt ulepszenia hp
jbgang_nextlevel_costhp", "180" // ile +wiecej za kazdy poziom wiecej
jbgang_level_maxhp", "25" // maksymalny poziom ulepszenia


jbgang_level_costdmg", "250" -|-
jbgang_nextlevel_costdmg", "160" -|-
jbgang_level_maxdmg", "20" -|-


jbgang_level_costweapon", "350" -|-
jbgang_nextlevel_costweapon", "160" -|-
jbgang_level_maxweapon", "20" -|-

download.png

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#762147 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu

Napisane przez Deus Vult w 30.10.2019 17:42

case 130: {
new text[512];
set_cvar_num("bh_enabled", get_pcvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1);
ColorChat(0, 0, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", (get_pcvar_num("bh_enabled") == 1) ? "W" : "Wyl");
formatex(text, 511, "Auto BH: %slaczone", (get_pcvar_num("bh_enabled") == 1) ? "W" : "Wyl");
client_print(0, 4, text);
}

  • +
  • -
  • 1


#762151 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu

Napisane przez Robiin w 31.10.2019 17:49

case 130:
{
  new message[190];
 
  set_cvar_num("bh_enabled", get_cvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1);
 
  ColorChat(0, NORMAL, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
 
  formatex(message, 511, "Auto BH: %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
  client_print(0, print_chat, message);
}

  • +
  • -
  • 1


#762222 [ROZWIĄZANE] Skrócenie kodu (2 case w 1)

Napisane przez Robiin w 04.11.2019 15:28

Spoiler

 

Spoiler

 

lub

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#762135 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu

Napisane przez Robiin w 30.10.2019 09:55

set_cvar_num("bh_enabled", "0");

  • +
  • -
  • 2


#760082 [ROZWIĄZANE] [Problem] Pilka, Przekroczenie parametrow

Napisane przez Rivit w 22.07.2019 16:55

coś nie tak z Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed chyba.

 

Spróbuj tak:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#759815 [ROZWIĄZANE] [Problem] invalid function or declaration

Napisane przez Robiin w 05.07.2019 13:34

U mnie na profilu masz plugin do nadawania flag przez menu z poziomu serwera
  • +
  • -
  • 1