https://www.diffchecker.com/diff
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Obelix
Rejestracja: 12.04.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.09.2025 06:09




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 177
- Odwiedzin: 5 477
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#773536 [ROZWIĄZANE] [SZUKAM] Program porównujący 2 kody
Napisane przez Deus Vult
w 23.03.2022 20:31
#770801 get_user_team podwojne
Napisane przez Zuzza
w 25.02.2021 00:46
Nie, absolutnie nie powinno działać tak jak myślisz. Działa tak jak jest zaprogramowane.
if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && get_user_team(id) == 1 && get_user_team(id) == 2)
Taki oto if oznacza:
Jeżeli gracz ma falage_usera i jest jego drużyna to 1 i jego drużyna to 2
Nie możliwym jest spełnienie warunku bycia w drużynie 1 i bycia w drużynie 2 w tym samym czasie.
To czego szukasz to nie AND tylko OR
Potrzebujesz napisać if który sprawdzi czy gracz posiada flagę i ( drużyna = 1 lub drużyna = 2 )
Ważne jest to aby zrozumieć różnice pomiędzy
"AND" czyli ,,i", "oraz" - &&
a
"OR" czyli "lub" - ||
Taki warunek będzie wyglądać następująco
if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && ( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ) )
lub:
if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA ){
if( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ){
//Tu instrukcje
}
}
Warunek w warunku to jak AND
Polecam używać zamiast
get_user_flags(id) to: has_flag(id, "abce") has_flag(id, "a")
#767631 Teleport na respa
Napisane przez viper367
w 01.07.2020 02:27
#767271 Teleport na respa
Napisane przez faken
w 07.06.2020 10:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new Array:g_aSpawnPoints;
new g_iTotalSpawns;
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /tp", "TeleportToSpawn");
g_aSpawnPoints = ArrayCreate(5);
new iEnt = -1
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "info_player_start")))
{
ArrayPushCell(g_aSpawnPoints, iEnt);
g_iTotalSpawns++;
}
}
public GetRandomSpawn(Float:fOrigin[3])
{
new iEnt = ArrayGetCell(g_aSpawnPoints, random(g_iTotalSpawns));
pev(iEnt, pev_origin, fOrigin);
}
public TeleportToSpawn(id)
{
new Float:fOrigin[3];
GetRandomSpawn(fOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
}
Masz funkcję, a teraz zrób sobie pod JB ![]()
#767602 Włączenie pluginu innym pluginem
Napisane przez Rivit
w 29.06.2020 13:39
natywy rejestrujesz w pluginie, który ma je obsługiwać czyli w zabawie. W silniku tylko dodajesz same deklaracje natywu oraz wywołanie
jail_wlacz;
to nic nie znaczy, funkcje wywołuje się za pomocą operatora () czyli
jail_wlacz();
W pluginie od zabawy mam ten kod, który uruchamia zabawę:
register_clcmd("jail_wlacz", "jb_day_mode_start");
register_clcmd("jail_wylacz", "jb_day_mode_ended");
Jak robisz natywy to to jest zbędne.
#767529 Odliczenie przed wykonaniem funkcji (kodu)
Napisane przez DarkGL
w 26.06.2020 16:24
#767226 Blokada skoku
Napisane przez faken
w 04.06.2020 18:41
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >
#pragma semicolon 1
#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );
RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );
}
public PlayerJump( id )
{
static iOldButtons;
iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) && entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
{
entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
}
}
Sprobuj ![]()
#765023 Dodanie prefixu VIP'a do Gangów
Napisane przez Deus Vult
w 08.03.2020 20:25
public say_text(msgId, msgDest, msgEnt)
{
if (!cvarChatPrefix) return PLUGIN_CONTINUE;
new id = get_msg_arg_int(1);
if (is_user_connected(id) && clan[id]) {
new tempMessage[192], message[192], chatPrefix[32], steamId[33], playerName[32];
get_msg_arg_string(2, tempMessage, charsmax(tempMessage));
get_user_authid(id, steamId, charsmax(steamId));
get_clan_info(clan[id], CLAN_NAME, chatPrefix, charsmax(chatPrefix));
if(get_user_flags(id) & 524288){
format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[VIP | %s]", chatPrefix);
}
else if(get_user_flags(id) & 262144) {
format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[SVIP | %s]", chatPrefix);
}
format(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[%s]", chatPrefix);
if (!equal(tempMessage, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), " ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
} else {
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
get_msg_arg_string(4, tempMessage, charsmax(tempMessage));
set_msg_arg_string(4, "");
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), "^x03 ");
add(message, charsmax(message), playerName);
add(message, charsmax(message), "^x01 : ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
}
set_msg_arg_string(2, message);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#765009 Gangi jailbreak + umiejętności
Napisane przez Deus Vult
w 06.03.2020 21:13
Siemanko, jest to przeróbka gangów o`zone pod jailbreak

- Zapis sql
- wpłaty waluty członków do gangu (saldo gangu)
- Umiejetnosci:
- Dodatkowa liczba czlonkow
- Dodatkowe hp
- Dodatkowe dmg
- wyrzucenie broni przeciwnika
- Zmiana nazwy gangu
Domyślna waluta szlugi.
(WYMAGANY AMXX 1.9 !)

jbgang_create_cost", "500" // koszt stworzenia gangujbgang_join_cost", "0" // koszt dolaczenia do gangu jbgang_start_members", "5" // ile maksymalnych czlonkow przed ulepszeniem jbgang_members_per_level", "1" // ile dodatkowych czlonkow za kazde ulepszenie jbgang_chat_prefix", "1" // czy prefixy maja byc wlaczone jbgang_level_cost", "1000" // ile szlugow za kazde ulepszenie dodatkowych czlonkow jbgang_nextlevel_cost", "500" // ile +wiecej za kazdy poziom wiecej level_cost + nextlevel_cost jbgang_level_max", "5" // maksymalny poziom ulepszenia jbgang_level_costhp", "200" // koszt ulepszenia hp jbgang_nextlevel_costhp", "180" // ile +wiecej za kazdy poziom wiecej jbgang_level_maxhp", "25" // maksymalny poziom ulepszenia jbgang_level_costdmg", "250" -|- jbgang_nextlevel_costdmg", "160" -|- jbgang_level_maxdmg", "20" -|- jbgang_level_costweapon", "350" -|- jbgang_nextlevel_costweapon", "160" -|- jbgang_level_maxweapon", "20" -|-

Załączone pliki
-
jb_gangs.sma 99,27 KB 315 Ilość pobrań
jb_gangs.amxx
#762147 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu
Napisane przez Deus Vult
w 30.10.2019 17:42
case 130: {
new text[512];
set_cvar_num("bh_enabled", get_pcvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1);
ColorChat(0, 0, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", (get_pcvar_num("bh_enabled") == 1) ? "W" : "Wyl");
formatex(text, 511, "Auto BH: %slaczone", (get_pcvar_num("bh_enabled") == 1) ? "W" : "Wyl");
client_print(0, 4, text);
}
#762151 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu
Napisane przez Robiin
w 31.10.2019 17:49
case 130:
{
new message[190];
set_cvar_num("bh_enabled", get_cvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1);
ColorChat(0, NORMAL, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
formatex(message, 511, "Auto BH: %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
client_print(0, print_chat, message);
}
#762222 [ROZWIĄZANE] Skrócenie kodu (2 case w 1)
Napisane przez Robiin
w 04.11.2019 15:28
case 150:
{
friendly_tt = !friendly_tt;
if(friendly_tt)
{
PlaySound(0, dzwiekiZabawy[6]);
}
ColorChat(0, 0, "^4[JailBreak]^1 Friendly Fire: ^4W%slaczone", friendly_tt ? "" : "y");
client_print(0, 4, "Friendly Fire: W%slaczone", friendly_tt ? "" : "y");
}
new menuOption[33]; formatex(menuOption, charsmax(menuOption), "\yW%slacz \wFriendly Fire", friendly_tt ? "y" : ""); menu_additem(menu, menuOption, "150");
lub
menu_additem(menu, friendly_tt ? "\yWylacz \wFriendly Fire" : "\yWlacz \wFriendly Fire", "150");
#762135 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu
Napisane przez Robiin
w 30.10.2019 09:55
#760082 [ROZWIĄZANE] [Problem] Pilka, Przekroczenie parametrow
Napisane przez Rivit
w 22.07.2019 16:55
coś nie tak z Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed chyba.
Spróbuj tak:
Załączone pliki
-
pilka.sma 13,47 KB 40 Ilość pobrań
pilka.amxx
#759815 [ROZWIĄZANE] [Problem] invalid function or declaration
Napisane przez Robiin
w 05.07.2019 13:34
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Obelix
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
