Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada skoku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 04.06.2020 15:41

Witam, jest możliwość zablokowania skoków dla graczy? tzw. aby nie mogli w ogóle podskoczyć. 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.06.2020 15:53

Nie testowałem, ale wygląda całkiem sensownie.

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.06.2020 16:28

Oj nie wiem czy taki hack zadziała w ogóle. Coś mi się wydaje, że nawet jakby zadziałało, to będzie można w trakcie spadania nacisnąć spacje i uniknąć na przykład fall damage, bo jak dobrze rozumiem fizyke half-life'a to takie coś zatrzyma nas na ułamek sekundy w powietrzu a potem zaczniemy spadać dalej.


Rivit (04.06.2020 16:33):
Coś co mi przychodzi teraz do głowy to po prostu blokowanie klawiszy

  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.06.2020 16:41

Oj nie wiem czy taki hack zadziała w ogóle. Coś mi się wydaje, że nawet jakby zadziałało, to będzie można w trakcie spadania nacisnąć spacje i uniknąć na przykład fall damage, bo jak dobrze rozumiem fizyke half-life'a to takie coś zatrzyma nas na ułamek sekundy w powietrzu a potem zaczniemy spadać dalej.

 

No rzeczywiście, nie zadziała jak tak teraz patrzę na ten kod.

Może usuwać z bitsumy przycisków IN_JUMP?

 

Teoretycznie nie powinno, skoro jest sprawdzanie flagi FL_ONGROUND (które swoją drogą nie powinno być negowane, chyba).


Użytkownik Wicked. edytował ten post 04.06.2020 16:43

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 04.06.2020 17:55

Próbowałem właśnie raz zablokować skok w podobny sposób i podczas kręcenia scrollem ( z bindem +jump ) dało się czasami podskoczyć :/


  • +
  • -
  • 0

#6 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.06.2020 18:41

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init( )
{    
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );   
    
    	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );    
}

public PlayerJump( id )
{        
	static iOldButtons;
    	iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
    
    	if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) &&  entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
	{
        	entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
	}              
}

Sprobuj :)


  • +
  • -
  • 2

#7 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 05.06.2020 22:13

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init( )
{    
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );   
    
    	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );    
}

public PlayerJump( id )
{        
	static iOldButtons;
    	iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
    
    	if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) &&  entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
	{
        	entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
	}              
}

Sprobuj :)

 

 

Czasem skok się buguje podczas kucania scrollem, ale z grubsza może być, wielkie dzięki! :D 

Jest możliwość dodać do tego cvar który włącza oraz wyłącza skoki? 
Chciałbym później ten cvar wykorzystać, abym miał możliwość włączenia oraz wyłączenia skoków poprzez menu. 


  • +
  • -
  • 0

#8 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2020 14:12

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

new CvarJump;

public plugin_init( )
{    
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" ); 
        CvarJump = register_cvar( "amx_block_jump", "1" );
    
    	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );    
}

public PlayerJump( id )
{        
        if( !get_pcvar_num( CvarJump ) )
        return;

	static iOldButtons;
    	iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
    
    	if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) &&  entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
	{
        	entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
	}              
}

Proszę z cvarem ;)


  • +
  • -
  • 0

#9 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 06.06.2020 14:59

Dziękii, można zamknąć temat! 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych