Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lawrence - zdjęcie

Lawrence

Rejestracja: 11.04.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2016 20:17
-----

Moje posty

W temacie: Problem z prefixem

12.04.2016 00:51

Zauważyłem tylko że przed każdą linijką wyświetlaną w na sayu powtarza się  id, GREEN

            

    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");

Myślałem że chodzi o to. Probowalem to usunąc i skompilowac plik ale nie da sie tego zrobic po usunieciu tego.

Koledzy pomóżcie. Powiedzcie jak to usunąć całkiem ten prefix albo jak to zmienic na cos innego.

 

W temacie: Problem z prefixem

11.04.2016 12:18

przepatrzylem to 100 razy ale chyba za słaby na to jestem żeby to rozgryść :)

W temacie: Problem z prefixem

11.04.2016 12:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
	
	// Cvary
	register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
	register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
	register_cvar("shop_tramal", "6000");
	register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
	register_cvar("shop_lotto", "16000");
	register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
	register_cvar("shop_ruletka", "10000");
	register_cvar("shop_naprawa", "8000");
	register_cvar("shop_ibuhp", "10");
	register_cvar("shop_fenhp", "25");
	register_cvar("shop_tramhp", "50");
	register_cvar("shop_gravity", "0.50");
	register_cvar("shop_expmin", "25");
	register_cvar("shop_expmax", "250");
	register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");
	
}

public Sklep(id)
{
	// Pobieranie cvar
	ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
	fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
	tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
	amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
	lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
	doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
	ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
	naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
	ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
	fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
	tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
	gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
	expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
	expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
	wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");
	
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65], ful[65];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", wytrzymalosc, naprawa);
	formatex(ful, 64, "Pelna Naprawa Perku \r[Naprawia perk w pelni] \yKoszt: \r 16000$")
	
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	menu_additem(menu, nap, "1");
	menu_additem(menu, ful, "1");
	menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= amfetamina)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
				set_user_gravity(id, gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{

			if(kasa >= lotto)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(expmin, expmax);
				cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= ruletka)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 7:
		{
			if(kasa >=naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cs_set_user_money(id, kasa-naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 8:
		{
			if(kasa >=16000)
			{
				cod_set_perk_durability(id, 100);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
				
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}