Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

looko - zdjęcie

looko

Rejestracja: 10.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2012 14:42
-----

Moje tematy

Dodałem do sklepu 2 perki i nie działa

15.08.2012 19:50

Witam

Chciałem dodać do sklepu cod opcje Perk II, ale niestety podczas kompilacji wyskakuje mi bład

cf_cod_shop.sma(159) : error 088: number of arguments does not match definition

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by looko", "1.0", "looko");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /kup", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \ylooko");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[300 Grawitacji] \yKoszt: \r11000$");//1
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r3500$");//2
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3
menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r8000$");//4
menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r8000$");//5
menu_additem(menu, "Granat \r[Dostajesz HE] \yKoszt: \r3000$");//6
menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r8500$");//7
menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r12000$");//8
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= 11000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-11000);
    set_user_gravity(id, 0.3);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Masz 300 grawitacji!");
   }
   if(kasa < 11000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= 3500)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-3500);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
   
    switch(totek)
    {
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(2000,5000);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(30,100);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,65);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Straciles %i HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales!");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(750,1500);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales!");
	 }
	 
    }
   } 
   if(kasa < 3500)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= 16000)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(250, 3500);
    cs_set_user_money(id, kasa-16000);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Dostales %i EXP'a!", losowy);
   }
   if(kasa < 16000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= 8000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-8000);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles losowy perk do slotu nr. 1!");
   }
   if(kasa < 8000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= 8000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-8000);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles losowy perk do slotu nr. 2!");
   }
   if(kasa < 8000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= 3000)
   {
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
    cs_set_user_money(id, kasa-3000);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles granat!");
   }
   if(kasa < 3000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= 8500)
   {
    give_item(id,"ammo_762nato");
    give_item(id,"ammo_buckshot");
    give_item(id,"ammo_45acp");
    give_item(id,"ammo_556nato");
    give_item(id,"ammo_9mm");
    give_item(id,"ammo_57mm");
    give_item(id,"ammo_45acp");
    give_item(id,"ammo_338magnum");
    give_item(id,"ammo_50ae");
    cs_set_user_money(id, kasa-8500);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles ammo do all broni!");
   }
   if(kasa < 8500)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
  case 7:
  {
   if(kasa >= 12000)
   {
    set_user_footsteps(id, 1);
    cs_set_user_money(id, kasa-12000);
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles ciche buty!");
   }
   if(kasa < 12000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

proszę o szybką pomoc, naprawę tego błędu - lub naprowadzenie mnie jak mam to poprawić.

Nie da się zabić za dużo życia...

15.08.2012 11:47

Otóż jak gracz ma 3000 życia i 3000 wytrzymałości - to ja wale w niego 120 naboi i ledwo jestem za jego połówką - nie da się zabić.
Posiadam nowego coda fast exp, jak zaradzić to ?


//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 30000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 50000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 5000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_bombxp 10000
//CVARY zalecane
//--------------
sv_maxspeed 9999
//CVARY Bazookarz
//--------------------
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka
//CVARY Assasin
//-------------
amx_knifedamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża
amx_headsplash "1" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.
//CVARY Medyk
//-----------
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 10000 - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 15000 - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 3 - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
//CVARY HelloExp
//--------------
cod_hello_mode 1	  // tryb działania pluginu: 0 - wyłączony, 1 daje exp co x osob, 2 - daje jednej osobie
cod_hello_who 4	   // co ktora osoba ma dostać exp?
cod_hello_info 2	  // czy ma być wyświetlane info o zdobyciu expa? 0 - nie, 1 - zwykla wiadomosc na czacie, 2 - kolorowa wiadomosc na czacie
cod_hello_exp 4000	  // ilosc dodawanego expa
//CVARY Inzynier
//--------------
inzynier_percent 4 - ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_health 600 - ile hp ma dzialko
inzynier_damage 15.0 - ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
//CVARY Punisher
//--------------
amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

//CVARY Najlepsi_3_gracze
//-----------------------
cod_exp1 "60000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "45000" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "35000" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
//CVARY asysta
//------------
amx_killassist_enable 2
//0 = Wyłącz plugin / 1 = Uruchom przez DeathMsg / 2 = Uruchom przez HUD message
amx_killassist_mindamage 40
//ilość dmg jaką musi wykonać gracz żeby zaliczyło asyste
amx_killassist_givefrags 1
//Dac fraga graczowi ktory asystowal ?
amx_killassist_givemoney 150
//Ile $$ dać pomocnikowi ?
amx_killassist_onlyalive 1
//Czy tylko żywi pomocnicy maja otrzymywać wynagrodzenie za asyste ?
//CVARY Miotacz
//-------------
ft_enable "1" - czy plugin ma być on/off
ft_fueltank "50" - max benzyny
ft_damage "2" - zadawane obrażenia
ft_xplode_dmg "30" - siła eksplozji miotacza
ft_damage_dis "100" - ustawia odległość uszkodzenia ogniem miotacza
ft_splash_dis "40" - zasięg ognia
cod_xpmiotacz "15000" - ilość expa za zabicie z miotacza
//CVARY Latarkowiec
//-----------------
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka
//CVARY hs
//--------
cod_hsxp "20000"

cod_enemiesinfo "1"

mp_friendlyfire "0"

Błąd - "Reason: Timed out"

18.07.2012 11:36

Witam

Wczoraj wszystko elegancko działało, a dzisiaj nikt nie może połączyć się z serwerem - serwer działa, ale graczą wyskakuje taki błąd "Reason: Timed out" - oto co w konsoli wyskakuje:


Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Installing breakpad exception handler for appid(10)/version(5408)
scandir failed:/home/s53/SAVE
scandir failed:/home/s53/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s53/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 22:54:48 Aug 15 2011 (5408)
STEAM Auth Server
Server IP address 188.116.33.136:27015
Metamod version 1.19 Copyright (c) 2001-2006 Will Day
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.
[DPROTO]: Version 0.9.87 Linux
[DPROTO]: Loading config './cstrike/dproto.cfg'
[DPROTO]: LoggingMode = 2
[DPROTO]: Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.
AMX Mod X version 1.8.1.3746 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
stray key in process_key: item_getiteminfo 63
scandir failed:/home/s53/SAVE
scandir failed:/home/s53/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s53/./platform/SAVE
L 07/18/2012 - 12:28:05: -------- Mapchange to de_dust2 --------
[AMXX] Zaladowano 10 adminow z pliku
L 07/18/2012 - 12:28:05: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer 4Fun (188.116.33.136:27015)
L 07/18/2012 - 12:28:05: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer CoD (188.116.33.143:27095)
L 07/18/2012 - 12:28:05: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer SpartaMod+DM (79.133.194.91:27075)
L 07/18/2012 - 12:28:05: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer Only DD2 (91.203.133.126:27060)
Admin Spectator ESP v1.4_beta, Copyright (C) 2006 by KoST
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
[PTB] Ptb.cfg is being executed
PTB: (limitjoin) WTJ prevention is ON.
PTB: (limitafter) Team limiting starts after 0 round(s).
PTB: (limitmin) Team limiting needs at least 0 player(s).
PTB: (maxsize) Maximum team size is 16 player(s).
PTB: (maxdiff) Maximum team size difference is 1.
PTB: (autorounds) First 2 rounds no free team choice.
PTB: (wtjauto) Auto-joining WTJ after 3 tr(y/ies).
PTB: (wtjauto) Auto-kicking WTJ after 5 tr(y/ies).
PTB: (kick) WTJ kicking is OFF.
PTB: (savewtj) Saving to wtj.log is OFF.
PTB: (switch) Team switching is ON.
PTB: (switchafter) Switching starts after 2 round(s).
PTB: (switchmin) Switching needs at least 3 player(s).
PTB: (switchfreq) Switch occurs every 1 round(s) at maximum.
PTB: (playerfreq) Individual players are switched every 7 round(s) at maximum.
PTB: (forceswitch) Forcing switch after 0 unsuccessful switch(es).
PTB: (deadonly) Switching dead only is ON.
PTB: (tellwtj) Telling about WTJ tries is OFF.
PTB: (announce) Announcements are OFF.
PTB: (sayok) "OK" announcements are OFF.
PTB: (typesay) typesay usage is OFF.
PTB: (maxstreak) Maximum accepted win streak is 3.
PTB: (maxscore) Maximum accepted team score difference is 2.
PTB: (minrating) Minimum critical strength rating is 1.49.
PTB: (maxrating) Maximum critical strength rating is 2.00.
PTB: (superrating) Super critical strength rating is 3.00.
PTB: (maxincidents) Maximum incidents before internal player score scale down is 50.
PTB: (scaledown) Integer scale down factor for player scores is 2.
Menu item 17 added to Menus Front-End: "UnBan Menu" from plugin "UnBanmenu"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Admin Spec ESP Menu" from plugin "Admin Spectator ESP"
Menu item 19 added to Menus Front-End: "Map Spawns Editor" from plugin "Map Spawns Editor"
Menu item 20 added to Menus Front-End: "Map Editor Menu" from plugin "Map Spawns Editor"
Client menu item 1 added to Client Menus Front-End: "BF2-Rank" from plugin "bf2rank.amxx"
Client menu item 2 added to Client Menus Front-End: "Czapki" from plugin "Czapki.amxx"
Client menu item 3 added to Client Menus Front-End: "Serwery Crazyfrag" from plugin "xredirect.amxx"
Client menu item 4 added to Client Menus Front-End: "Spadochron 1000$" from plugin "amx_parachute.amxx"
Client menu item 5 added to Client Menus Front-End: "Sprzedaj Bron" from plugin "sell_weapons.amxx"
Client menu item 6 added to Client Menus Front-End: "RTV- wymuszenie glosowania na i" from plugin "deagsmapmanager.amxx"
Executing AMX Mod X Configuration File
Czestotliwosc wyswietlania wiadomosci: 2:00 minut
log: unknown parameter , 'on' and 'off' are valid
Menu item 21 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 22 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
Connection to Steam servers successful.
VAC secure mode is activated.
Dropped looko from server
Reason: Timed out

proszę o szybką odpowiedź.

Nie działa Fast Download.

17.02.2012 21:48

Witam

Mam taki problem otóż nie działa mi fast dl na serwerze i nie mam pojecia dlaczego, oto server.cfg


hostname "CRAZYFRAG.pl[4FUN][47/48]@hostvision.pl" //Nazwa serwera wyświetlana przez przeglądarki np: favorites
rcon_password "***" //Hasło RCON
sv_password "" //Hasło wymagane do wejścia w przypadku serwera prywatnego.
mp_timelimit "20" //Czas trwania mapy [minuty]
mp_c4timer "30" //Zegar bomby [15-90 sekund]
mp_freezetime "1" //Czas oczekiwania na grę na początku rundy (np. na kupowanie) [0 - wyłącza]
mp_startmoney "801" //Ilość gotówki na startcie
mp_friendlyfire "0" //Możliwość zadawania ran graczom z tej samej drużyny.
mp_tkpunish "1" //Włączenie przymusowego odczekania następnej rundy za zabicie swojego z drużyny.
sv_maxspeed "320" //Maksymalna prędkość poruszania się gracza.
sv_cheats "0" //0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
allow_spectators "1" //Możliwość zajmowania miejsca jako oglądający, nie uczestniczący w grze.
mp_forcechasecam "0" //Pozwala na "latanie" kamerą po całej mapie.
mp_limitteams "1" //Ilość graczy w drużynie więcej niż w drugiej drużynie [0 - wyłącza]
sv_voicecodec "voice_speex" //Rodzaj kodeka
sv_voiceenable "1" //Używanie opcji Voice na serwerze.
sv_alltalk "0" //Każdy możne rozmawiać z każdym, niezależnie czy jest żywy czy martwy
sv_voicequality "5" //Jakość dźwięku, im większa lepiej się słychać kosztem obciążenia serwera [zalecane 3]
sv_allowdownload "1" //Możliwość używania szybkiego pobierania tzw: Fast Download
sv_downloadurl "http://188.116.33.136/fdikpy3leu" //Adres do głównego folderu z plikami serwerowymi.
sv_allowupload "1" //Pozwolenie na upload np: loga
log "on" //Logowanie zdarzeń.
mp_logdetail "0" //Poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho "1" //Logowanie komendy echo
mp_logmessages "1" //Logowanie rozmów w czacie tzw: say
pausable "0" //Pozwolenie graczom na pauzowanie gry.
mp_footsteps "1" //Słychać kroki gracza podczas biegu.
mp_roundtime "2" //Czas trwania rundy.
sv_gravity "800" //Grawitacja, domyślnie 800, im więcej tym trudniej skakać.
sv_minrate "0" //Minimalna wartosc jaką serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna.
sv_maxrate "25000" //Maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_maxupdaterate "101" //Maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate
sv_minupdaterate "25" //Minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate
sv_timeout "22" //Czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera
sv_proxies "1" //Możliwość łączenia się 1 serwerowa HLTV.
mp_autokick "1"
mp_autoteambalance "1"
mp_chattime "5"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight ""1"
mp_hostagepenalty "5"
sv_aim "0"
sv_filetransfercompression "0"
sv_lan "0"
exec "banned.cfg"

Brak nastepnej rundy po zginięciu

03.02.2012 12:52

Witam

Potrzebuje pluginu dzięki któremy nie rozpoczyna się nastepna runda tylko trwa nadal ta sama...
Posiadam serwer SpartaMod+DM
A więc tak gra powiecmy ct 1vs2 tt graczy i ten z ct zginie to restart i nastepna runda, a ja potrzebuje żeby runda się nie zaczynała od nowa tylko trwała dalej, gracz odżywał po zginieciu... Jak jest więcej graczy to już nie ma takiego problemu :)