Chciałem dodać do sklepu cod opcje Perk II, ale niestety podczas kompilacji wyskakuje mi bład
cf_cod_shop.sma(159) : error 088: number of arguments does not match definition
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by looko", "1.0", "looko"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /kup", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \ylooko"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Grawitacja \r[300 Grawitacji] \yKoszt: \r11000$");//1 menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r3500$");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3 menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r8000$");//4 menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r8000$");//5 menu_additem(menu, "Granat \r[Dostajesz HE] \yKoszt: \r3000$");//6 menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r8500$");//7 menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r12000$");//8 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 11000) { cs_set_user_money(id, kasa-11000); set_user_gravity(id, 0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Masz 300 grawitacji!"); } if(kasa < 11000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales"); case 4: { new bonusxp = random_num(2000,5000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(30,100); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,65); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales!"); case 9: { new xpbonus = random_num(750,1500); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Lipa nic nie wygrales!"); } } } if(kasa < 3500) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(250, 3500); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 8000) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles losowy perk do slotu nr. 1!"); } if(kasa < 8000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 4: { if(kasa >= 8000) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles losowy perk do slotu nr. 2!"); } if(kasa < 8000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 5: { if(kasa >= 3000) { cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cs_set_user_money(id, kasa-3000); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles granat!"); } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 6: { if(kasa >= 8500) { give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_57mm"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_50ae"); cs_set_user_money(id, kasa-8500); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles ammo do all broni!"); } if(kasa < 8500) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 7: { if(kasa >= 12000) { set_user_footsteps(id, 1); cs_set_user_money(id, kasa-12000); client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Kupiles ciche buty!"); } if(kasa < 12000) client_print(id, print_chat, "[COD:CF] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
proszę o szybką pomoc, naprawę tego błędu - lub naprowadzenie mnie jak mam to poprawić.