Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xUan - zdjęcie

xUan

Rejestracja: 06.04.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2016 16:40
-----

Moje posty

W temacie: [VIP]Modele/skiny kick

13.04.2016 17:41

Dobra może inaczej pomoże mi ktos kompletnie usunąć te modele? I powie jak i gdzie usunąć ,,ścieżkę" albo usunię? :) 

W temacie: [VIP]Modele/skiny kick

13.04.2016 14:27

 

On Ci sis nie pobral, lub zbugowal, wgrany model na serwer tak jak podales w sciezce? Tez tak mam z mapami lub modelami, jezeli Ci sie jednak pobral (zobacz w plikach) to go usun i wejdz na serwer, model Ci sie powinien pobrac normalnie. Albo wgraj sam sobie model o tej nazwie

NIeprawda.

 

 

 

 

Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)

Popatrz na załączniki w odpowiedzi z kodem pluginu. Nic nie zadziała, jeżeli modele będą miały rozszerzenie ztmp. Nawet jeżeli mają inną nazwę, nie ma to zbytnio znaczenia bo tak czy inaczej nie będzie działało.

Plik powinien się nazywać;
VipCT.mdl
bo
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");

To jest tylko precache... Mogę używać modelu blabla a pobrać xxx... Patrz na błąd on potrzebuje modelu vipctt a pobiera vipctt! Poza tym ma pliki. Mdl a te drugie. Ztmp są to pliki tymczasowe od pobierania wszystko ma dobrze oprócz nazwy modelu

 

To też nieprawda. Polecam pukawka.pl, każdy może wziąć sobie serwer testowy na 2 godziny, i przekonać się że jeżeli wrzuci czysty plugin w którym będzie model, i będzie działał (oczywiście po odpowiednim wgraniu), to może sobie usunąć jeden z potrzebnych modeli, wgrać go podobnie, i zapisać jako

nazwa_modelu.mdl.ztmp 

i zobaczyć, że serwer nie odpali. Więc to co mówicie to nieprawda. 

 

 

Nawet jeśli jakimś cudem tak by się stało, to tak czy inaczej musiałby zmienić rozszerzenie modelu na .mdl.

Więc co do tematu to już się wypowiedziałem tutaj ^

A jeśli dalej autor nie rozumie, to niech napisze na PW, wejdziemy na TS'a, i sprawdzimy czy mam rację robiąc to "po mojemu".

 

53107501 napiszcie na GG będzie prościej :)

W temacie: [VIP]Modele/skiny kick

12.04.2016 13:27


 

#include <amxmodx>

#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s WBIJA DO GRY !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 75);
set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
cs_set_user_nvg(id);
show_vip_menu(id);
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_4_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wFAMAS","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa By BaRtEk");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public damage(id){
new attacker=get_user_attacker(id);
new damage=read_data(2);
 
if(g_Vip[id]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

Załączony plik  vipct.png   6,71 KB  37 Ilość pobrań

Załączony plik  viptt.png   6,75 KB  40 Ilość pobrań

W temacie: Pomoc w BF2

07.04.2016 18:15

Powiedz mi jaki silnik na serwerze masz zainstalowany? ponieważ co niektóre pluginy i paczki są pisane pod stary silnik bądź nowy albo patrz czy paczka jest pod windowsa czy pod linuxa to też jest istotne :)

Dasz mi jakiś kontakt do siebie typu GG/FB czy coś?Będzie łatwiej :) Podpytałbym się co i jak troszke

W temacie: Pomoc w BF2

07.04.2016 14:18

Tak paczę i paczę ,że lepiej wgraj paczkę jaką ja kiedyś używałem na swoim serwerze http://amxx.pl/topic...nów-by-cwaniak/ta jest bardziej stabilna 

 

 

Ta twoja paczka ma wiele błędów :)

Niby wszystko ok ładnie pięknie ale status jest ciągle ,,Sprawdzam" + nic nie działa na serverze żadne pluginy