Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ziome3eg - zdjęcie

Ziome3eg

Rejestracja: 28.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.02.2018 14:10
-----

Moje tematy

Jeden flash

07.02.2018 17:52

Witam, szukam pluginu/funkcji, która sprawi,że flash będzie miał tzw. magazynek czy jak to się tam u granatów zwie tak jak na smoke, że tylko jeden flash będzie się mieścił, ale żeby można było normalnie dalej je kupywać aż do upłynięcia czasu.

Dodawanie do menu dźwieku wyboru z codmoda.

22.11.2017 23:34

Witam pokaże wam jak dodać dźwięk wyboru z menu codmoda.
1.a Do public plugin_precache():

precache_sound("menu/select.wav");

1.b Jeśli nie mamy public plugin_precache() to dodajemy pod public plugin_init():
public plugin_precache()

{precache_sound("menu/select.wav");
}

 

2.Szukamy swojego menu i nad menu_display(id, menu); dodajemy:

client_cmd(id, "spk menu/select");

 

3.To samo dodajemy do naszego menu a dokładniej do jego "handle":

client_cmd(id, "spk menu/select");

 

Mam nadzieję,że pomogłem :)

Problem z pluginem menu kupywania.

21.11.2017 00:12

Witam, mam problem ze zrobieniem własnego pluginu tj. Proste Menu Kupywania.
Problem tkwi w tym,że po kliknięciu b nie otwiera się moje menu lecz oryginalne,ustawienie otwierania podmiana komendy na buy nie pomaga.

Sma:
 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "Menu Kupywania"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ziome3eg"
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
 
register_clcmd("say /buy", "BuyMenu");
register_clcmd("say_team /buy", "BuyMenu");
register_clcmd("buy", "BuyMenu")
 
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
}
 
public BuyMenu (id)
{
if(is_user_alive(id)) {
MenuKupywania(id);
}
else {
ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Musisz byc zywy, aby korzystac ze sklepu!");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuKupywania(id)
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: MenuKupywaniaTT(id);
case 2: MenuKupywaniaCT(id);
}
 
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuKupywaniaTT(id)
{
new menu = menu_create("Menu Kupywania:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "\wKamizelka^t^t^t^t\y[\r650$\y]", "0");
menu_additem(menu, "\wKamizelka+Helm^t^t^t^t\y[\r1000$\y]", "1");
menu_additem(menu, "\wGranat Oslepiajacy^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "2");
menu_additem(menu, "\wGranat Wybuchowy^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "3");
menu_additem(menu, "\wGranat Dymny^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "4");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuKupywaniaCT(id)
{
new menu = menu_create("Menu Kupywania:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "\wKamizelka^t^t^t^t\y[\r650$\y]", "0");
menu_additem(menu, "\wKamizelka+Helm^t^t^t^t\y[\r1000$\y]", "1");
menu_additem(menu, "\wGranat Oslepiajacy^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "2");
menu_additem(menu, "\wGranat Wybuchowy^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "3");
menu_additem(menu, "\wGranat Dymny^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "4");
menu_additem(menu, "\wZestaw Do Rozbrajania^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "5");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
 
 
 
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
}
 
 
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new kasa = cs_get_user_money(id)
new num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, RED, "^x04[nazwamoda]^x03 Jestes martwy, jak chcesz cos kupic?");
return;
}
switch(str_to_num(num))
{
 
case 0: { 
if(kasa>=650 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Kamizelke!");cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);cs_set_user_money(id, kasa - 650);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
case 1: { 
if(kasa>=1000 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Kamizelke i helm!");cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);cs_set_user_money(id, kasa - 1000);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
case 2: { 
if(kasa>=200 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Flesza!");give_item(id, "weapon_flashbang");cs_set_user_money(id, kasa - 200);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
case 3: { 
if(kasa>=300 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles HE!");give_item(id, "weapon_hegrenade");cs_set_user_money(id, kasa - 300);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
case 4: { 
if(kasa>=300 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Smoke!");give_item(id, "weapon_smokegrenade");cs_set_user_money(id, kasa - 300);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
case 5: { 
if(kasa>=200 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Defa!");cs_set_user_defuse(id, 1);cs_set_user_money(id, kasa - 200);}
else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}
 
 
}
 
 
 
}
 



Za każdą chęć pomocy polecą +++!

 

Edit1:A i pomoże ktoś jeszcze dodać ten dźwięk z menu klas codmoda przy otwarciu menu i klinięciu opcji?
Edit2: I dodaniem ,że można kupywać tylko w buyzone i tylko po rozpoczęciu rundy 90 sekund to działa(jak normalny buyzone) po 90 sekundach pojawiałoby się : "{ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupywac mozna tylko przez 90 sekund rundy!");}}"