Witam, szukam pluginu/funkcji, która sprawi,że flash będzie miał tzw. magazynek czy jak to się tam u granatów zwie tak jak na smoke, że tylko jeden flash będzie się mieścił, ale żeby można było normalnie dalej je kupywać aż do upłynięcia czasu.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ziome3eg
Rejestracja: 28.03.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.02.2018 14:10
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 52
- Odwiedzin: 2 822
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nowy Sącz
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Ziome3eg nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Jeden flash
07.02.2018 17:52
Dodawanie do menu dźwieku wyboru z codmoda.
22.11.2017 23:34
Witam pokaże wam jak dodać dźwięk wyboru z menu codmoda.
1.a Do public plugin_precache():
precache_sound("menu/select.wav");
1.b Jeśli nie mamy public plugin_precache() to dodajemy pod public plugin_init():
public plugin_precache(){precache_sound("menu/select.wav");
}
2.Szukamy swojego menu i nad menu_display(id, menu); dodajemy:
client_cmd(id, "spk menu/select");
3.To samo dodajemy do naszego menu a dokładniej do jego "handle":
client_cmd(id, "spk menu/select");
Mam nadzieję,że pomogłem
Problem z pluginem menu kupywania.
21.11.2017 00:12
Witam, mam problem ze zrobieniem własnego pluginu tj. Proste Menu Kupywania.
Problem tkwi w tym,że po kliknięciu b nie otwiera się moje menu lecz oryginalne,ustawienie otwierania podmiana komendy na buy nie pomaga.
Sma:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <fun>#include <colorchat>#include <fakemeta>#define PLUGIN "Menu Kupywania"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Ziome3eg"public plugin_init(){register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd("say /buy", "BuyMenu");register_clcmd("say_team /buy", "BuyMenu");register_clcmd("buy", "BuyMenu")}public plugin_precache(){precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");}public BuyMenu (id){if(is_user_alive(id)) {MenuKupywania(id);}else {ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Musisz byc zywy, aby korzystac ze sklepu!");}return PLUGIN_HANDLED;}public MenuKupywania(id){switch(get_user_team(id)){case 1: MenuKupywaniaTT(id);case 2: MenuKupywaniaCT(id);}return PLUGIN_HANDLED;}public MenuKupywaniaTT(id){new menu = menu_create("Menu Kupywania:", "Handel_Menu");menu_additem(menu, "\wKamizelka^t^t^t^t\y[\r650$\y]", "0");menu_additem(menu, "\wKamizelka+Helm^t^t^t^t\y[\r1000$\y]", "1");menu_additem(menu, "\wGranat Oslepiajacy^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "2");menu_additem(menu, "\wGranat Wybuchowy^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "3");menu_additem(menu, "\wGranat Dymny^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "4");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_display(id, menu);}public MenuKupywaniaCT(id){new menu = menu_create("Menu Kupywania:", "Handel_Menu");menu_additem(menu, "\wKamizelka^t^t^t^t\y[\r650$\y]", "0");menu_additem(menu, "\wKamizelka+Helm^t^t^t^t\y[\r1000$\y]", "1");menu_additem(menu, "\wGranat Oslepiajacy^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "2");menu_additem(menu, "\wGranat Wybuchowy^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "3");menu_additem(menu, "\wGranat Dymny^t^t^t^t\y[\r300$\y]", "4");menu_additem(menu, "\wZestaw Do Rozbrajania^t^t^t^t\y[\r200$\y]", "5");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_display(id, menu);}public Menu_Callback(id, menu, item){static num[10], acces, callback;menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);}public Handel_Menu(id, menu, item){if(item == MENU_EXIT)return;new kasa = cs_get_user_money(id)new num[10], acces, callback;menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);if(!is_user_alive(id)){ColorChat(id, RED, "^x04[nazwamoda]^x03 Jestes martwy, jak chcesz cos kupic?");return;}switch(str_to_num(num)){case 0: {if(kasa>=650 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Kamizelke!");cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);cs_set_user_money(id, kasa - 650);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}case 1: {if(kasa>=1000 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Kamizelke i helm!");cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);cs_set_user_money(id, kasa - 1000);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}case 2: {if(kasa>=200 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Flesza!");give_item(id, "weapon_flashbang");cs_set_user_money(id, kasa - 200);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}case 3: {if(kasa>=300 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles HE!");give_item(id, "weapon_hegrenade");cs_set_user_money(id, kasa - 300);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}case 4: {if(kasa>=300 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Smoke!");give_item(id, "weapon_smokegrenade");cs_set_user_money(id, kasa - 300);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}case 5: {if(kasa>=200 && is_user_alive(id)){ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles Defa!");cs_set_user_defuse(id, 1);cs_set_user_money(id, kasa - 200);}else {ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Nie masz tyle pieniedzy!");}}}}
Za każdą chęć pomocy polecą +++!
Edit1:A i pomoże ktoś jeszcze dodać ten dźwięk z menu klas codmoda przy otwarciu menu i klinięciu opcji?
Edit2: I dodaniem ,że można kupywać tylko w buyzone i tylko po rozpoczęciu rundy 90 sekund to działa(jak normalny buyzone) po 90 sekundach pojawiałoby się : "{ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupywac mozna tylko przez 90 sekund rundy!");}}"
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Ziome3eg
- Regulamin