Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ElektroOn - zdjęcie

ElektroOn

Rejestracja: 26.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2020 19:42
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy Kapitan

08.06.2020 19:42

Witam, potrzebuję pomocy w zmodyfikowaniu klasy kapitan na cod'a od o'zone.
Obecnie klasa ma możliwość blokowania 3 pocisków na starcie rundy ze wszystkich broni, chciałbym żeby nie blokowało noża.

O to kod:

#include <amxmodx>
#include <cod>

#define PLUGIN "CoD Class Kapitan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"

#define NAME         "Kapitan"
#define DESCRIPTION  "Jest odporny na 3 pociski w kazdej rundzie."
#define FRACTION     "Podstawowe"
#define WEAPONS      (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_USP)
#define HEALTH       20
#define INTELLIGENCE 0
#define STRENGTH     0
#define STAMINA      5
#define CONDITION    5

#define BULLETS      3

new itemUse[MAX_PLAYERS + 1];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	cod_register_class(NAME, DESCRIPTION, FRACTION, WEAPONS, HEALTH, INTELLIGENCE, STRENGTH, STAMINA, CONDITION);
}

public cod_class_enabled(id, promotion)
	itemUse[id] = BULLETS;

public cod_class_spawned(id, respawn)
{
	if (!respawn) {
        itemUse[id] = BULLETS;
    }
}

public cod_class_damage_victim(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)
{
	if (--itemUse[victim] > NONE) {
        damage = COD_BLOCK;
    }
}