Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

michibo112 - zdjęcie

michibo112

Rejestracja: 23.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.09.2018 15:45
-----

#74905 M Antirusher 2.6 alfa + graficzne linie na ziemi

Napisane przez feever w 31.07.2009 10:35

M Antirusher 2.6 alfa + graficzne linie na ziemi dla map:
  • de_inferno
  • de_cbble
  • de_train
  • de_kabul
  • de_cpl_mill
  • de_dust2
  • de_tuscan
  • de_aztec
  • de_russka
  • de_nuke
  • de_cpl_strike
  • de_dust
  • de_mirage
  • de_forge
  • de_hell
Dołączona grafika


Plik M_Antirusher_2.6_alfa.amxx wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
Plik M_Antirusher_2.6_alfa.sma wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/scripting
Plik M_antirusher.txt wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/data/lang
Plik in_game_ads.amxx wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
Folder antirusher wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/configs
Folder In-Game Ads wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/configs
Plik rzeznia_strefa.spr wrzuć do cstrike/sprites

Do pliku plugins.ini dopisz:
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx
in_game_ads.amxx

Dołączona grafika
Dopisz do amxx.cfg:
amx_antirusher_action 0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10
0 - upomnienie słowne
1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
2 - zabija każdego w strefie
3 - kikuje rashera
4 - banuje rashera
5 - spowalnia rashera
6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie

Add. amx_antirusher_action 10:
cvars:
amx_antirusher_cash [liczba] - ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50)

amx_antirusher_cash_end [0-5] - 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy "1" to 1/25 kasy co powinno wziąć, a gdy "5" to zabiera tyle hp co kasy powinno brać.

amx_antirusher_sound 0|1 -(nie umieszczam dzwiekow, gdyz sa to dzwięki z HL, a ze Cs jest modem HL to sami wiecie
0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu
1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie)

amx_antirusher_sound_mode 0|1 - ile osób słyszy dźwięk rashu
0 - tylko rasher (domyślne)
1 - Cały serwer

amx_antirusher 0|1 - czy plug ma być włączony lub nie (domyślnie 1)
amx_antirusher_slap - zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej)
amx_antirusher_time - jak długo nie wolno rashowac
amx_antirusher_immunity - czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0)
amx_antirusher_warn 0|1 - czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1)
amx_antirusher_freq - czestotliwosc sprawdzania czy ktos rashuje (domyslnie 0.1)
amx_antirusher_zasady 0|1 - czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#743290 klucze i skrzynki

Napisane przez wacho w 16.10.2017 16:49

#define Drop 10 //Chance to find chest or key 

 

Szansa na drop skrzynki lub klucza 10 = 10% zmien na 1 = 1% itp ... 

 

A jezeli chodzi o jezyk musisz sam sobie spolszczyc .


  • +
  • -
  • 1


#587145 Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie

Napisane przez RasiaQ w 21.11.2013 18:29

Witam,
W związku z masą tematów "Nie mogę dodać 1/x z broni" albo "Jak dodać 1/x z broni" postanowiłem napisać poradnik, który pokaże, jak to zrobić.
 
1.W includach dodaj:

#include <hamsandwich>

 
*Jeśli już masz, to nie musisz dodawać
 
2.Pod wszystkimi include:

#define DMG_BULLET (1<<1)

3.Zmienna:

new ma_klase[33];

 
4. W plugin_init rejestrujemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeśli nie mamy, to dodajemy:

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;

}

5. A następnie dodajemy public:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

 
CSW_BRON - Zmieniasz na wybraną broń np. CSW_AK47
 
6. W zarejestrowanym publicu zwróć uwagę na to:

random_num(1, x) == 1)

x zmieniasz na szansę na zabicie. Jeśli ustawisz 3, to klasa będzie miała 1/3 szans na zabicie z danej broni.
 
7. Jeśli chcemy, aby klasa miała natychmiastowe zabicie, to usuwamy:

&& random_num(1, x) == 1

Czyli nasz warunek będzie wyglądał tak:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
8*. Jeśli w klasie zarejestrowany jest już powyższy public, a chcemy dodać 1/x z innej broni to pod:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodajemy:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
To chyba wszystko jasne.
 
Aby dodać 1/x z kosy (PPM):

Spoiler

 

Aby dodać 1/x z HE:

Spoiler

 

Mam nadzieję, że poradnik zrozumiały i w miarę się przydał. POWODZENIA !


  • +
  • -
  • 21


#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126


#724740 Prośba o przerobienie silnika.

Napisane przez GoldenKill w 13.04.2016 07:24

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#696945 Mini Paczka Klas od Tazmana.

Napisane przez olle w 11.04.2015 13:36

Witam :)



Mój pierwszy temat w tym dziale więc proszę o wyrozumiałość.
A więc przejdę do rzeczy.
To jest paczka klas.
W której znajduje się :
- 15 klas zwykłych

- 5 klas od poziomu
6 klas premium (flaga t)

Opis Klas




--------------------------Klasy Zwykle-----------------------------

Aimer- 1/3 na HS, p90+dmg
Farciarz - EXP za fraga, AUG
General - 1/2 z Ak47(+int), 2 skoki, 2 miny
Komandos - 1/1 z noża, szybki bieg, lekko widzialny
Odbijacz - 1/3 odbijanie pocisku, 3 skoki
Rambo - No-Recoil, famas, wytrzymalosc
Respawner - 1/5 na pojawienie się u wroga, 2 skoki
Scouter - 1/1 z Scouta, 2 skoki
Snajper - 1/1 z AWP, 1/1 z noza,Szybkosc
Strzelec Wyborowy - 1/2 wszystkie bronie, ak47, m4a1
Szpieg - Ubranie wroga, Lekko widzialny, Int.100
Technik - Widzi wrogów na radarze, 1/1 z kosy
Wsparcie Ogniowe - 8 rakiet, m249
Talib - 1/6 z deagla, 3 skoki
---------------------Klasy Od Poziomu------------------------------
Duszek - Od 300 LvL, przechodzenie przez sciany 10 sek
Terminator - Od 350 LvL, No-Recoil, 1/3 z krowy
Szturmowiec - Od 200 LVL, M4 + DMG, 2 skoki
Niesmiertelny - Od 250 LVL, Przez 10 sek ma niesmiertelnosc
Odporny - 250 LvL, Odporny na miny
Cicha Woda - Od 400 LvL, Niewidka na nozu, 1/1 z noza
--------------------Klasy Premium ( flaga t )-----------------------
Assasin [Premium] - Niewidzialny, 4 skoki, 1/1 z noza
Virtus [Premium] - Ak Asiimov(+dmg), Cichy Bieg
Szeregowiec [Premium] - Shotgun Asiimov + 1/3 z niego.
Unikatowy Snajper [Premium] - Awp Asiimov + 1/1 z niego, 1/2 na HS.
Pan M4A1 [Premium] - Asiimov M4A1, 1/3 z m4, 1/5 na HS.
Admiral [Premium] - 15 hp oraz pelen magazynek za zabojstwo


Nie są to najlepsze klasy ale zaczynam z codem więc.
Pozdrawiam, dziękuje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2