Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SzukamProDM - zdjęcie

SzukamProDM

Rejestracja: 06.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.12.2010 22:13
*----

Moje tematy

Kod z war3

09.06.2010 21:36

Witam, czy ten kod :

public OR_ULT_ChainEffect( iCaster, iTarget, iLineWidth, iDamage, iBodyPart )
{

	// Make sure we set this user as hit, otherwise we'll hit him again
	p_data_b[iTarget][PB_LIGHTNINGHIT] = true;
	
	// Damage the user
	WC3_Damage( iTarget, iCaster, iDamage, CSW_LIGHTNING, iBodyPart );
	
	// Create the lightning
	Create_TE_BEAMENTS( iCaster, iTarget, g_iSprites[SPR_LIGHTNING], 0, 15, 10, iLineWidth, 10, 255, 255, 255, 255, 0 );
	
	// Get the target's origin
	new vOrigin[3]
	get_user_origin( iTarget, vOrigin );
	
	// Create an elight on the target
	Create_TE_ELIGHT( iTarget, vOrigin, 100, 255, 255, 255, 10, 0 );

	// Play the lightning sound
	emit_sound( iCaster, CHAN_STATIC, g_szSounds[SOUND_LIGHTNING], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

	return;
}

Da taki efekt? Screenshots :: Warcraft 3 Frozen Throne Mod for Counter Strike and Day of Defeat::

HUD

08.06.2010 16:50

3. Jak zrobic ze to mozna uzyc ponizej 100hp :

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Mefisto ))
	{			
		if (on_knife[id])
		if (halflife_time() <= 10)
		{
		hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
		return PLUGIN_CONTINUE
		}
		{
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0)			
			show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id])
		}
	
	}

4. Czemu mi to nie dziala?

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Talic ))
	{			
		if (on_knife[id])
		if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5)
		{
		hudmsg(id,2.0,"Mozesz sie teleportowac co 5 sekund. ")
		return PLUGIN_CONTINUE
		}
		{
			if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) return PLUGIN_HANDLED		
			player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())	
			UTIL_Teleport(id,600)			
			show_hudmessage(id, "Uzyles Silnej Woli",player_item_name[id])
		}
	
	}


6. Jak zrobic aby w menu rune bylo widac 0. Dalej tylko jak sie ma dana flage?

7. Jak zrobic aby dostawany exp byl 2x wiekszy ?

case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}

8. Jak podzielic itemki aby tylko te nowe czyli case 68+ byly gdy ktos je dostanie? Chodzi mi o http://amxx.pl/wswie...emu-t21263.html


Edit:
Usunalem to co juz zrobione

Strzały z kuszy

07.06.2010 06:17

Witam, czy jest mozliwosc zrobienia czegos takiego ze na kuszy mozna zmieniac "tryby" na pierwszym by normalnie strzelal a na 2 trybie by strzelal wolniej, mocniej i po wystrzale jakby kusza leciala to po kliknieciu (E badz innego klawisza) by wybuchala.

odswiezam

Drugi problem to jak zrobic aby bylo widac kiedy jest gotowy strzal z kuszy??

Strzał w plecy

20.04.2010 19:18

Chce aby player_b_darksteel zabieralo tylko 50hp niezaleznie od sily itd...

Normalny kod wyglada tak:


public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		  [size="2"]new dam = floatround[/size]  (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

A ja zrobilem tak i nie wiem czy zadziala:


public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		 [size="2"] [size="2"]new dam = 50[/size][/size]
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

PS:
Komplikuje sie bez zarzutu ale nie wiem czy dziala;)


Z gory thx...

Bledy przy komplikacij

10.04.2010 12:04

Gdy komplikuje wyskakuje mi blad:

 Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "lx" on line 5363
Header size: 9548 bytes
Code size: 306868 bytes
Data size: 205680 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 538480 bytes

1 Warning.
Done.


Caly kod:

 public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,19)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])
}
format(text, 511,"%s^n\r0. \yDalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka

}
case 1:
{
player_class[id] = Druid

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni

}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja

}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1

}
case 8:
{
player_class[id] = Griswold

}
case 9:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wGriswold \yLevel :%i^n\r2. \wAndariel \yLevel :%i^n\r3. \wDuriel \yLevel :%i^n\r4. \wMefisto \yLevel :%i^n\r5. \wIzual \yLevel :%i^n\r6. \wNihlathak \yLevel :%i^n\r7. \wMadawc \yLevel :%i^n\r8. \wDiablo \yLevel :%i^n^n\r9. \wPanMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],
player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16],player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")

}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Griswold
* 2:Andariel
* 3:Duriel
* 4:Mefisto
* 5:Izual
* 6:Nihlathak
* 7:Madawc
* 8:Diablo
* 9:PanMamba
* 0:PaniMamba
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Andariel


}
case 1: { // 2
player_class[id] = Duriel

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Mefisto

}
case 3: { // 4

player_class[id] = Izual

}
case 4: { // 5
player_class[id] = Nihlathak

}
case 5: { // 6
player_class[id] = Madawc

}
case 6: { // 7
player_class[id] = Diablo

}
case 7: { // 8
player_class[id] = Griswold

}
case 8: { // 9

player_class[id] = PanMamba

}
case 9: { // 0

player_class[id] = PaniMamba

}


}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}




Dokladnie tutaj wystepuje :

 } 


Z gory thx... :)