Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

samson112 - zdjęcie

samson112

Rejestracja: 17.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.11.2016 12:05
-----

#700515 ReHLDS - optymalne engine HLDS + źródła

Napisane przez Puchate w 14.05.2015 13:58

ReHLDS

Reverse-engineered HLDS v0.1

 
1. Czym jest ReHLDS?

 

Reverse-engineered HLDS, w skrócie ReHLDS jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Nie jest to twór ze stajni Valve, autorem projektu jest osoba prywatna która udostępnia go na zasadach open source. Stworzony został poprzez inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so).

 
2. Co to zmienia?

 

Podczas analizowania kodu aplikacji zostało wykryte wiele błędów (w tym potencjalnych), co poskutkowało naprawieniem ich w wynikowej wersji. Dzięki temu zyskujemy zdecydowanie większą stabilność serwera oraz optymalizację wydajności. Dla przykładu przypomnę, iż oryginalny silnik gry powstał w 1999 roku, w momencie gdy nie istniało wiele powszechnych dziś rozszerzeń rozkazów dla procesorów, takich jak SSE. Nie jest żadną nowością fakt, że HLDS od Valve nie wykorzystuje dostępnych dziś instrukcji, co przyczynia się na niebywale niską wydajność serwerów zważając na moc obliczeniową dzisiejszych komputerów. Inaczej jest natomiast w ReHLDS, autor projektu deklaruje wsparcie dla nowych technologii w wielu przypadkach, takich jak np. obliczenia na wektorach. Jednakże należy pamiętać że jest to tylko podstawowy element silnika gry służący do jego uruchomienia, nie obsługuje on rozgrywki więc większość operacji wykonuje się w plikach od producenta które takiej optymalizacji nie mają. Nie należy zatem oczekiwać kosmicznych przyrostów.

 

Dodatkowym smaczkiem jest nowe API serwera które możemy wykorzystywać w pluginach.

 
3. Jak używać?
 

Jak już wcześniej wspominałem, jest to oprogramowanie z udostępnionymi źródłami więc najlepszym rozwiązaniem jest skompilowanie programu w środowisku w którym będzie używany. Jednakże, będąc realistą, wiem że nie jest to proste ze względu na zaawansowany proces kompilacji (dla osób nie mających wcześniej z tym styczności) bądź brak dostępu do kompilatora. 

 

Rozwiązaniem tego problemu jest pobranie skompilowanych już plików oraz wysłanie ich na serwer.

 
4. Wersje ReHLDS
 

W chwili obecnej są dostępne dwie wersje:

 

- pure - jest to wersja "bezpieczna", która używa mechanizmów zawartych w oryginalnym HLDS lecz z przepisanym kodem na nowo
- bugfixed - wersja zoptymalizowana, w której poprawione jest wiele błędów oraz wykonane są dodatkowe optymalizacje wydajności

 
 
5. Problemy
 

Zasadniczo ReHLDS jest już przetestowany i wszystkie znalezione błędy zostały poprawione, lecz wciąż jest to projekt w początkowej fazie wzrostu i mogą pojawić się nieoczekiwane problemy.

 

Dodatkowo, ze względu na inny proces kompilacji i zmienony kod mogą nie działać dodatki opierające się na analizowaniu skompilowanego już kodu (wyszukiwaniu patternów). Przykładem takiego dodatku jest Orpheu bądź Okapi.

 
6. Download
 

Źródła: https://github.com/d...stalker/rehlds/

Skompilowany silnik: http://nexus.rehlds..../rehlds-0.1.zip

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#725044 Przerobienie kill_assist.amxx

Napisane przez WeBsteR w 18.04.2016 14:30

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
for(new i = 0;i <= MAX;i++){
for(new j = 0;j <= MAX;j++)
g_bAsysta[i][j] = 0;
}
}
 
public client_connect(id){
for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
 
if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
{
new sName[32];
get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
new kName[32];
get_user_name(iKiller, kName, sizeof kName - 1);
 
for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
if(i == iKiller) continue;
 
if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 99){
 
set_hudmessage(Tutaj są moje wartosci...)
show_hudmessage(i, "%s asystowal w zabiciu gracza: %s", kName, sName);
 
set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
}
 
g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
}
}
}

Zrobione w 10 sekund :)


  • +
  • -
  • 1


#105966 Reset Score

Napisane przez Abes Mapper w 17.01.2010 16:13

Reset Score
by SILENTTT


.:Opis:.
Plugin umożliwia zresetowanie statystyk na tablicy wyników (ilość zabić i zginięć). Już nie musimy wpisywać reconnect i ponownie się łączyć. Wystarczy jedna komenda w say.

.:Komendy:.
say /resetscore - reset statystyk
say /restartscore - j/w

.:KOMENDY SERWERA:.
Te ustawienia wklejamy do server.cfg jeżeli chcemy je zmienić.
sv_rsdisplay - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki
sv_rsadvertise - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer.

.:Instalacja:.
Standardowa - http://amxx.pl/insta...uginow-t13.html

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#723999 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 02.04.2016 00:33

Nie mam na to czasu szczerze, ale spróbuj wgrać ten plugin, i zobaczyc czy działa

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#724002 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 02.04.2016 00:50

nazwa_pluginu.amxx debug

 

wpisz "debug" po nazwie pluginu w plugins.ini


  • +
  • -
  • 1


#723990 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 02.04.2016 00:08

Wrzuciłeś gotowca do cstrike>addons>amxmodx>configs i podmieniłeś plik?

 

Musisz coś robić źle, jeżeli to nie działa.


  • +
  • -
  • 1


#723986 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 01.04.2016 23:54

Spoiler

 

 

gotowiec


  • +
  • -
  • 1


#723983 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 01.04.2016 23:46

W *.sma masz cvary, które powinny być wpisane do amxx.cfg, żeby łatwo było ustawić plugin, niedoświadczonym ludziom (w tym przypadku Tobie)

 

Podaj *.sma, lub sam wycinek z cvarami (raczej je poznasz po chwili przypatrzenia się w kod)


  • +
  • -
  • 1


#723978 Nie działa admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 01.04.2016 23:38

@Up, tak właśnie myślałem że związane z tym

http://amxx.pl/topic...xx/#entry723977

 

Następnym razem zacznij od najprostszych rzeczy  :facepalm:   :D


  • +
  • -
  • 1


#723977 Zbugowany admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Robiin w 01.04.2016 23:35

amxx.cfg > 

 

linijka z cvarem ma wyglądać tak;

 

esp_cvar "1" - Tutaj dodajesz sobie opisy, 1 włączone, 0 wyłąćzone itp.

 

Najprawdopodobniej masz;

 

 

esp_cvar 1 ---

lub

esp_cvar --- 1

ew. coś w tym stylu ^^

 

W każdym razie masz coś nie tak w pliku amxx.cfg, możesz go tu wrzucić, żeby dostać łatwiejsze porównania, lub gotowy plik


  • +
  • -
  • 1


#373594 [ROZWIĄZANE] adminlisten blad w logach

Napisane przez Pingwinek w 01.03.2012 18:36

ten plugin zawsze powodował takie błęd, nawet rzekomo poprawiony... może w końcu ktoś się podejmie poprawienia? Również byłbym wdzięczny.
  • +
  • -
  • 1


#723943 Nie działa admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Ps^chol ?! w 01.04.2016 16:16

a ten moj ?

 

Proboj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#723939 Nie działa admin_spec_esp.amxx

Napisane przez Ps^chol ?! w 01.04.2016 15:55

A probowales wlaczyc strzalka w góre?


  • +
  • -
  • 1


#723591 Plugin, który czyści konsolę co 60 sekund

Napisane przez Asiap w 27.03.2016 18:45

w tym przypadku to nie ma znaczenia


  • +
  • -
  • 1


#723410 Plugin, który czyści konsolę co 60 sekund

Napisane przez Asiap w 25.03.2016 17:13

#include <amxmodx>

public client_putinserver(id)
{
	if(is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
	{
		return;
	}

	ClearConsole(id);
}

public ClearConsole(id)
{
	console_cmd(id, "clear");
	set_task(60.0, "ClearConsole", id);
}

  • +
  • -
  • 1