Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lamaa - zdjęcie

Lamaa

Rejestracja: 05.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2012 21:57
-----

#150265 Jak dodać swoje klasy do statystyk WWW?

Napisane przez G[o]Q w 08.07.2010 16:42

Następnie szukamy:

if($i==1){$pclass ='Mag';} else if($i==2){$pclass ='Mnich';} else if ($i==3){$pclass ='Paladyn';}
		else if($i==4){ $pclass ='Zabójca';} else if($i==5){$pclass ='Nekromanta';} else if($i==6){$pclass ='Barbarzyńca';}
		else if($i==7){ $pclass ='Ninja';} else{ $pclass ='Lowca';} 


Zamieniamy na:
		if($i==1){$pclass ='Mag';} else if($i==2){$pclass ='Mnich';} else if ($i==3){$pclass ='Paladyn';}
		else if($i==4){ $pclass ='Zabójca';} else if($i==5){$pclass ='Nekromanta';} else if($i==6){$pclass ='Barbarzyńca';}
		else if($i==7){ $pclass ='Ninja';} else if{ $pclass ='Lowca';}  else{ $pclass ='Amxx_PL';}


zamieniamy ale chyba na
		if($i==1){$pclass ='Mag';} else if($i==2){$pclass ='Mnich';} else if ($i==3){$pclass ='Paladyn';}
		else if($i==4){ $pclass ='Zabójca';} else if($i==5){$pclass ='Nekromanta';} else if($i==6){$pclass ='Barbarzyńca';}
		else if($i==7){ $pclass ='Ninja';} else if($i==8){ $pclass ='Lowca';}  else{ $pclass ='Amxx_PL';}

  • +
  • -
  • 2


#197288 Spam przy powitaniu

Napisane przez Drewno. w 18.12.2010 12:13

Na początku dodam,iż poradnik nie jest mój,ja go tylko publikuję w celu poprawienia DiabloMod

Jak widzieliście w DiabloMod jest bug,że pojawia się powitanie wiele razy jednocześnie.Przedstawie wam Fix,który zlikwiduje ten problem;)

Oryginał:Sebul
Oryginał kodu z tematu: Bug z powitaniem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

No dobra:Jak naprawić powitanie

W:
public client_connect(id)

Tą część:
set_task(10.0, "Greet_Player", id+TASK_GREET, "", 0, "a", 1)

Przenieś do:
public client_putinserver(id)

Jeśli chcesz zmienić czas wyświetlania to jest od tego funkcja
set_task(10.0,

Powyżej oznacza,że powitanie pojawi się po 10 sekundach,jeśli ustawisz na 8.0 to pojawi się po 8 sekundach no itd. ;P


#124670 [5.8d/5.9l] Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:11

Dla wersji 5.9l
Znajdź:
         new dam = damage-player_dextery[a]*2
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Effect_Bleed(a,248)

zamień na
         new dam = damage-player_dextery[a]*2
if (dam < 0) Effect_Bleed(a,248)
else {
Effect_Bleed(a,248)
change_health(a,-dam,id,"grenade")
}

Dla wersji 5.8d
Znajdź:
			new dam = damage-player_dextery[a]*2

if (get_user_health(a)-dam < 5)
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
else
{
set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
Effect_Bleed(a,248)
}

zamień na
			new dam = damage-player_dextery[a]*2
if (dam < 0)
Effect_Bleed(a,248)
else
{
if (get_user_health(a)-dam < 5)
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
else
{
set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
Effect_Bleed(a,248)
}
}

  • +
  • -
  • 7


#294211 [5.9l] Fireball - wybuchanie na respie, itp.

Napisane przez R3X w 09.09.2011 20:19

nie sprawdzaj klasy tylko (solid == SOLID_TRIGGER) i wszędzie będzie działać
  • +
  • -
  • 1


#286613 [5.9l] Fireball - wybuchanie na respie, itp.

Napisane przez sebul w 28.08.2011 11:47

W standardzie fb ma to do siebie, że wybucha na respie, moście (na aztecu) czy też na bsie. W temacie dowiecie się jak temu zaradzić ;]

Znajdź całą funckję
Spoiler

zamień na
Spoiler

Przy okazji możecie też usunąć linijkę z
register_think("PowerUp","Think_PowerUp")

bo nie zauważyłem, żeby ona do czegoś służyła...

Kod poprawiony, teraz fb nie wybucha przy zwłokach.
  • +
  • -
  • 13


#257617 [5.9l] Prawidłowe wyświetlanie opisu itemów

Napisane przez Onyke w 10.06.2011 20:50

Fix dodaje prawidłowe wyświetlanie grafiki w opisie itemów.
Przed fixem
Spoiler

Po fixie
Spoiler


Znajdź
Spoiler

Zamień na
Spoiler


Grafiki dodałem na hosting amxx.pl
  • +
  • -
  • 3


#124680 [5.8d/5.9l] Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą p...

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:28

Znajdź:
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/40.0)/3.0)))

Zamień na:

W miejsce X wpisujemy MAX_LEVEL+1 np. dla 100 lvl - X=101, 200 lvl - X=201, 1000 lvl - X=1001
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/X.0)/3.0)))

  • +
  • -
  • 7


#104556 Bug Mag Fireball'e

Napisane przez Owner123 w 09.01.2010 17:57

Witam !!!

Przerabiałem, DiabloMod wersje 5.9l (lvl'e)
Naprawiony Bug na kuszę, że jedzie jak z kałacha.
Teraz problem z fireballem

Jak zmienić

I czy jeszcze coś do zmiany aby było poprawnie ? (ładowanie ?)

JAK TAK TO CO !?


Tak, da rade.

Znajdz:
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
i zamień na:
time_delay=time_delay = 4.50-(player_intelligence[id]/50.0)
Jeśli pomogłem proszę o ++ :)
  • +
  • -
  • 5


#201714 wysysanie

Napisane przez Firxenowsky w 31.12.2010 13:30

Znajdz

new invisible_cast[33]

Dodaj pod

new plus_wamp[33]

w public RoundStart()
po pętli:

for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj

plus_wamp[i] = 0

Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}

i dodaj do Klasy

case Twoja Klasa:
{

plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])

Tylko usun //
  • +
  • -
  • 1


#209101 Ustawienie danej szybkosci po zmianie broni

Napisane przez sebul w 24.01.2011 23:20

No tak też można, ale myślę, że te rozwiązanie z tym taskiem w plugin_init nie jest takie złe (na pewno lepszy niż wykonywanie tego w "client_PreThink"), a tym bardziej, że u mnie funkcja ze zmianą prędkości zajmuje tylko 363 znaków (po znacznym przerobieniu), więc dużo do wykonania nie jest. No ale jak już zostało to wspomniane, to napiszę jak zrobić to z tym taskiem w "RoundStart".
Znajdź
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj pod
set_task(get_cvar_float("diablo_klass_delay")+0.1, "ustaw_predkosc", i);

następnie znajdź
public set_speedchange(id) {

i dodaj przed
public ustaw_predkosc(id) {
if(is_user_alive(id)) set_speedchange(id);
}

  • +
  • -
  • 4


#207081 Ustawienie danej szybkosci po zmianie broni

Napisane przez sebul w 18.01.2011 19:21

Super mi optymalizacja, aby plugin co 60-70 razy na sekundę ustawiał szybkość.

A no też fakt.

Już moim zdaniem lepsze by było puścić taska jedno-sekundowego od RoundStart i raz w nim wywołać to. (O ile się nie mylę też by tak działało)

Wydaje mi się, że można by to zrobić na tej samej zasadzie co leczenie co 5 sek. Czyli pod
set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")

trzeba dodać
set_task(3.0, "ustaw_predkosc", 0, "", 0, "b")

i przed
public set_speedchange(id) {

dodać
public ustaw_predkosc() {
for(new i=1; i<=32; i++) if(is_user_alive(i)) set_speedchange(i);
}

  • +
  • -
  • 3


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5828 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4300 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2601 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#314841 [5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą

Napisane przez sebul w 29.10.2011 12:19

Po dodaniu tego fixa do swojego moda, plugin będzie wysyłał o 1 zapytanie do bazy od gracza mniej, czyli przy 32 slotach, będzie to aż o 32 zapytań mniej, do tego nowym graczom nie będą się tworzyć od razu wszystkie klasy, no i ogólnie nowy kod jest czytelniejszy :D

FIX NIE WYMAGA RESETU LVLI I EXPA!

INSTRUKCJA
Spoiler


Polecam także wgranie tego fixa (już po wykonaniu fixa z tego tematu):
- http://amxx.pl/topic...wanie-sie-klas/
czyli szukamy
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable);

i zamieniamy na
new typ_primary[5];
switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
case 0: typ_primary = "nick";
case 1: typ_primary = "ip";
case 2: typ_primary = "sid";
default: typ_primary = "nick";
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);


Jeśli chcesz pozbyć się niepotrzebnych wpisów z bazy, to wykonaj takie zapytanie (np. w phpMyAdmin)
DELETE FROM `nazwa_tabeli` WHERE `exp`='0'
Oczywiście zamiast nazwa_tabeli, wpisz swoją nazwę tabeli jaką masz w bazie.


Po dodaniu fixa nie dodawać:
- http://amxx.pl/topic...zie-nowy-gracz/
- http://amxx.pl/topic...resetu-exp-sql/ (także już nie potrzebne, po tym fixie wystarczy kolejno dodawać nowe klasy)
Jeśli ktoś się nie zna, nie powinien także dodawać:
- http://amxx.pl/topic...klas-nowe-menu/
- http://amxx.pl/topic...do-diablo-moda/

Proszę na razie nie wgrywać, kodu jest dużo, więc ciężko to tak za jednym razem ogarnąć, możliwe, że jeszcze o czymś zapomniałem, więc muszę to przetestować na czystym modzie. Oczywiście jeśli ktoś chce, może mi w tym pomóc ;]

Plik z instrukcją:
Załączony plik  instrukcja.txt   24,3 KB  342 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17