Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zapierdalam - zdjęcie

Zapierdalam

Rejestracja: 23.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2016 13:07
-----

#721410 Gotowa paczka w miare unikalnych klas

Napisane przez Zapierdalam w 23.02.2016 20:11

Witam, ze względu iż już nie mam czasu na prowadzenie serwera zamierzam w sumie pozostawić coś po swojej pracy i poszukiwaniach znajdą się tutaj moje klasy jak i klasy znalezione, daje je w całej paczce gdyż są bardzo fajne, klasy preferowane na 201 max lvl lub mniejszy. Wszystkie pliki są SMA. Pozdrawiam.

OPIS:

new const nazwa[] = "Zwinny Zolniez";

new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 50HP^n przy czym staje sie niewidzialny na 5s^n i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 5s dostaje bronie+50HP ! ^n RAZ NA RUNDE";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

new const nazwa[]   = "Zamachowiec";

new const opis[]    = "1/5 na przesuniecie ekranu wroga, 1/12 z HE";

new const bronie    = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[]   = "Wyrzutnik";

new const opis[]    = "Masz 1/5 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";

new const bronie    = (1<<CSW_MAC10);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Weteran";

new const opis[] = "Posiada UMP45 które zamraza";

new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 15;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[]   = "Syber";

new const opis[]    = "Ma 1/5 szans na zamrozenie wroga strzalem na 3 sekundy";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);

new const zdrowie   = 30;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

new const nazwa[] = "Super Szpieg";

new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";

new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = -5;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

            client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")

            client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")

            client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")

 

new const nazwa[]   = "Spryciarz";

new const opis[]    = "MP5 5 dmg + int, modul odrzutowy";

new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_HE);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

#define nazwa "SAS"

#define opis "Przytrzymaj shift aby pobiec sprintem!"

 

new const bronie = 1<<CSW_M3;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 15;

new const nazwa[]   = "Profesjonaista [Premium]";

new const opis[]    = "Ma 1/6 na podpalenie gracza z AK47.^n Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1, 2 skoki";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 20;
 

new const nazwa[]   = "Powstaniec";

new const opis[]  = "33% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni. Zatrucie zabiera 10HP(+int) przez 4 sekundy";

new const bronie  = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[]   = "Policjant";

new const opis[]    = "Ciche kroki + TARCZA + DGL.";

new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 5;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 15;

 

new const nazwa[]   = "Narodowiec";

new const opis[]    = "Wysysa hp dodajac je sobie, +3 dmg z GALIL.";

new const bronie    = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_HEGRENADE);

new const zdrowie   = 35;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Gunner (Premium)";

new const opis[] = "Posiada bezlik na XM1014 oraz ma zmienna widocznosc co 2 sekundy";

new const bronie = 1<<CSW_XM1014;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[] = "Stzelec Wsparcia";

new const opis[] = "strzela o 50% szybciej, widzi niewidzialnych";

new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG552);

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

 

new const wytrzymalosc = 10;
 

new const nazwa[] = "Regenerator";

new const opis[] = "Co 5 sekund regeneruje sie 5hp";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Predator";

new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";

new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 15;
 

#define nazwa "Specnazz"

#define opis "Po naladowaniu noza spowalniasz wroga o 60 procent"

#define bronie (1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1)

#define zdrowie 10

#define kondycja 10

#define wytrzymalosc 10

#define inteligencja 10

 

new const nazwa[]   = "Partyzant";

new const opis[] = "Na E strzela zlotymi strzalami, ktore po trafieniu w przeciwnika zadaja mu 120 DMG +int/2.";

new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;
 

new const nazwa[] = "Oficer";

new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;
APTECZKI, RAKIETY, NIEWIDZIALNOSC, MINY, SZKODY, predkosc chodzenia itp

 

new const nazwa[]   = "Morderca[PREMIUM]";

new const opis[]    = "Ma 2 skoki,1/2z HE, wbudowany eliminator rozrzutu,10+inta dmg z M4A1";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

new const nazwa[] = "Granaciarz";

new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 15;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;
 

new const nazwa[]   = "MasterSoldier";

new const opis[]    = "Ma 1/10 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.";

new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_USP);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[]   = "Demolitions";

new const opis[]    = "Ma dynamit, 1/8 szans na oslepienie wroga.";

new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);

new const zdrowie   = 15;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 20;

    

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  KLASY.rar   32,62 KB  142 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5