Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FinalRing - zdjęcie

FinalRing

Rejestracja: 19.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2018 15:59
-----

#753139 dostosowanie punktów inteligencji do dmg klasy

Napisane przez BlanTq w 06.11.2018 20:05

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)  
 
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej) 

3maj ;) 




#731840 limit znaków nazwy klanu i blokada założenia

Napisane przez Master Yoga w 24.10.2016 22:30

735719c07c6ab0mega_facepalm_gif.gif

read_argv(1, szNazwaKlanu, 9);
if(strlen(szNazwaKlanu) > 9)

Nie dziw się, że warunek nie zostanie nigdy spełniony skoro wczytujesz tylko 9 znaków...


  • +
  • -
  • 1


#731833 limit znaków nazwy klanu i blokada założenia

Napisane przez Master Yoga w 24.10.2016 20:54

public cmd_WpisalNazweKlanu(id)
{
	if(g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id])
	{
		PrintMsg(id, "Wystapil blad.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
#if defined WYMAGANA_ILOSC_MONET
	if(cod_get_user_coins(id) < WYMAGANA_ILOSC_MONET)
	{
		PrintMsg(id, "Wystapil blad.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
#endif
	new szNazwaKlanu[32], szKluczVault[128], szDaneVault[32], szNick[32];
	read_argv(1, szNazwaKlanu, 31);

Do w/w funkcji dodaj:

if(strlen(szNazwaKlanu) > 9)
{
     ColorChat(id,RED,"Nazwa jest za dluga")
     return plugin_continue;
}

P.S 3 parametr funkcji read_argv to wielkość tablicy ( a co za tym idzie maksymalna liczba wczytanych znaków ).

 

Warunek ten powinieneś dodać również w momencie gdy gracz próbuje zmienić nazwę klanu :)


  • +
  • -
  • 1


#731838 Cześć

Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59

Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem :D

Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P/

 

//Proszę o usunięcie tego posta, powstał w wyniku laga i podwójnego kliknięcia.


  • +
  • -
  • 1


#731837 Cześć

Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59

Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem :D

Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P


  • +
  • -
  • 1


#731706 dodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hp

Napisane przez Linux' w 20.10.2016 19:26

public TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
		return HAM_IGNORED;

	if(!klon[attacker] && get_user_health(attacker) <= 85)
	{
		// dodatkowe obrazenia
	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#731729 dodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hp

Napisane przez grankee w 21.10.2016 19:24

nie pamiętam co dokładnie zwarac get_user_weapon, ale spróbuj użyć cs_get_user_weapon jeśli przyrównujesz to do enuma z cstrike (CSW_)


  • +
  • -
  • 1


#722593 Jak zrobić taki efekt

Napisane przez Epal w 10.03.2016 17:34

A mozesz coś więcej
Gdzie to ma być dodane dla admina? Vipa?
  • +
  • -
  • 1


#722626 Jak zrobić taki efekt

Napisane przez Asiap w 11.03.2016 00:21

\y - kolor zolty

\w - kolor bialy

"\y+13%% \wwiecej expa"

  • +
  • -
  • 1


#722647 Jak zrobić taki efekt

Napisane przez CzarnaDupa w 11.03.2016 13:54

menu_additem(menu,"\rGranat HE \d[8000$]","1",0)   --->>  Granat HE [8000$]
        menu_additem(menu,"\y50 Zdrowia \r[10000$]","2",0)  --->> 50 Zdrowia [10000$]
        menu_additem(menu,"\d100 Pancerza \r[10000$]","3",0)  --->> 100 Pancerza [10000$]

 

\y -zółty

\w - biały

\r - czerwony

\d - szary przezroczysty


  • +
  • -
  • 1


#721625 Jak dodać kilka flag do klasy

Napisane przez K3rashh w 26.02.2016 18:05

Dodaj/zmień to w public cod_class_enabled(id) ;)

 

 

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

  • +
  • -
  • 1


#721598 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 26.02.2016 12:56

aha dobra ale chciałem pomóc :D


  • +
  • -
  • 1


#721594 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 26.02.2016 11:53

Edytuj:

do

 

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

dodaj na końcu

 

&& random_num(1, 2 == 1)

jeżeli chcesz 1/3 to zmień powyższy cytat na

 

&& random_num(1, 3 == 1)

 I tak dalej :D


  • +
  • -
  • 1


#721513 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Xeane w 25.02.2016 10:13

Sprawdź czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#721509 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 25.02.2016 07:11

Po 1
dodaj 2 moduły mianowicie pod #include <amxmodx> wpisz #include <amxmodx> a drugi moduł dodaj po #include <cstrike> wpisz #include <fakemeta>
Po 2
Dodaj przed new bool:ma_klasę[33] takie coś :D : new ostatnio_prawym[33]
Po 3
Do public_init() dopisz na końcu:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", " fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, " weapon_knife", fwSecondaryAttack_JedenCios");

Jestem nowy z tym ale niektóre rzeczy już ogarniam :D
I przepraszam cię za to, że tak trochę nie wyrażnie, ale zrobiłem na tablecie i nie mam tej funkcji :D
  • +
  • -
  • 1