Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vip3R - zdjęcie

Vip3R

Rejestracja: 31.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2010 15:38
-----

Moje tematy

Problem z admin_weapons

04.10.2010 16:28

Mam problem z tym pluginem. Gracz z flagą L (czyli dostęp do RCON) powinien otrzymywać granaty i deagle'a, natomiast dostaje tą broń każdy gracz.

admin_weapons.sma
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN	"Admin Weapons"
#define AUTHOR	"[H]ARDBO[T]"
#define VERSION	"1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "New_Round", "a", "1=0", "2=0")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)	
}
public fwHamPlayerSpawnPost(player)
{       
	if(is_user_alive(player) || get_user_flags(player) == ADMIN_RCON)
	{
		give_item(player, "weapon_hegrenade");
		
		give_item(player, "weapon_flashbang");
		cs_set_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG, 2);
		give_item(player, "weapon_smokegrenade");
		
		give_item(player, "weapon_deagle");
		cs_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 35);
	}
}
public New_Round()
{
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(get_user_flags(player) == ADMIN_RCON)
		{
			give_item(player, "weapon_hegrenade");
			
			give_item(player, "weapon_flashbang");
			cs_set_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG, 2);
			
			give_item(player, "weapon_smokegrenade");

			give_item(player, "weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 35);
		}
	}
}

Broń na początku rundy

04.10.2010 13:28

Prosiłbym o plugin, który graczom z flagą L daje na początku rundy deagle'a (+ full ammo) oraz granaty (SE, 2HE i FL)

Co to za nutki?

30.09.2010 14:25

Ktoś wie co to za nutki co w załączniku są? Chodzi o wykonawce i tytuł.

Start_restart problem

29.09.2010 19:56

Muzyka zostaje pobrana do CS'a, ale podczas rozgrzewki niestety nie jest odtwarzana.

Poniżej sma.
#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 120
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
	"*STS Squad*"
}

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
	set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

	return PLUGIN_CONTINUE 
}


public restart_odlicz(){
 	unpause("ac","switchweapon.amxx")
	pause ("ac","alt_end_round_sounds.amxx")

	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

	set_task(1.0,"muza_on", 0)
	set_task(120.0,"wywal_noz", 0)
	set_task(121.0,"restart_rundy_1", 0)
	set_task(123.0,"restart_rundy_2", 0) 
	set_task(125.0,"restart_rundy_3", 0) 
	set_task(128.0,"restart_rundy_play", 0) 

	set_task(126.0,"restart_rundy", 0) 
	set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/stssquad/play_muza")
}

public wywal_noz(){
	pause("ac","switchweapon.amxx")
	unpause ("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
}

public wyswietl_res(){

	new jac1=random_num(0,255)
	new jac2=random_num(0,255)
	new jac3=random_num(0,255)	
	pokaz_czas = czas

	set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
	czas--

/*
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
	write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
	write_byte( jac1 ) // fade red
	write_byte( jac2 ) // fade green
	write_byte( jac3 ) // fade blue
	write_byte( 50 ) // fade alpha
	message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"=============^n* !! Baw sie dobrze !! *^n=============")
}


public restart_rundy(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
	remove_task(8188)
	czas = 60
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"** ** Trzy ** **")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"** ** Dwa ** **")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"** ** Jeden ** **")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound("misc/stssquad/play_muza.wav")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Przeróbka auto_restart_knives

15.09.2010 16:25

Chciałem zrobić, aby zamiast noża był deagle. Poniżej daję przeróbkę skryptu, który nie działa (odliczanie jest, restart jest, ale zamiast deagle'a jest zwykła broń, którą dostaje się na początku mapy)

auto restart deagle sma