Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bartolinciu - zdjęcie

Bartolinciu

Rejestracja: 10.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2016 16:24
-----

#721598 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 26.02.2016 12:56

aha dobra ale chciałem pomóc :D


  • +
  • -
  • 1


#721594 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 26.02.2016 11:53

Edytuj:

do

 

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

dodaj na końcu

 

&& random_num(1, 2 == 1)

jeżeli chcesz 1/3 to zmień powyższy cytat na

 

&& random_num(1, 3 == 1)

 I tak dalej :D


  • +
  • -
  • 1


#721509 Niedziałająca umiejętność klasy

Napisane przez Bartolinciu w 25.02.2016 07:11

Po 1
dodaj 2 moduły mianowicie pod #include <amxmodx> wpisz #include <amxmodx> a drugi moduł dodaj po #include <cstrike> wpisz #include <fakemeta>
Po 2
Dodaj przed new bool:ma_klasę[33] takie coś :D : new ostatnio_prawym[33]
Po 3
Do public_init() dopisz na końcu:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", " fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, " weapon_knife", fwSecondaryAttack_JedenCios");

Jestem nowy z tym ale niektóre rzeczy już ogarniam :D
I przepraszam cię za to, że tak trochę nie wyrażnie, ale zrobiłem na tablecie i nie mam tej funkcji :D
  • +
  • -
  • 1