Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Remik - zdjęcie

Remik

Rejestracja: 08.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2024 15:17
-----

#778093 Problem z nie widzeniem steam

Napisane przez ori w 17.02.2024 11:30

 

 

no koles napisał do hostingu
ja napisałem też i hosting mi odpisał ze w pierwszej kolejności mam szukac w internecie pomocy xD

 

a podmieniałeś steamclient.so na inny? tak jak pisał w tamtym temacie? 


  • +
  • -
  • 1


#778053 Dodanie Broni do PaintBall

Napisane przez PANDA_2zl w 11.02.2024 18:15

po 1 nie dales sma pluginu z menu vipa, a po 2 musiałbyś edytować modele z tarczą bo one posiadają domyślny wygląd broni

cstrike\models\shield

  • +
  • -
  • 2


#775581 Jak zrobic to off

Napisane przez PANDA_2zl w 04.12.2022 19:32

Mordo, wchodzi na serwer otwierasz menu admina i na ostatniej stronie powinieneś mieć konfiguracja statystyk, tak to wyłączasz i zapisz konfigurację
  • +
  • -
  • 1


#775243 [ROZWIĄZANE] Dodanie flagi

Napisane przez Boski Z Polski w 08.11.2022 11:58

W załączniku plugin

Btw, jestem w szoku, że ludzie nadal używają tego badziewia. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#775230 [ROZWIĄZANE] Dodanie flagi

Napisane przez PANDA_2zl w 08.11.2022 10:46

Wywal wszystko po 645
  • +
  • -
  • 1


#775221 [ROZWIĄZANE] Dodanie flagi

Napisane przez N1K1Cz w 07.11.2022 22:52

Usuwasz z każdej linijki - ,"",0, checkAccess
I to wystarczy (chyba ze chcesz bez żadnych errorów przy kompilacji to usuwasz też new checkAccess = menu_makecallback("hasAccess"); ) oraz public hasAccess i to wszystko
  • +
  • -
  • 1


#775148 Czy ten plugin do skinów daje 5dmg wiecej do zabicia

Napisane przez PANDA_2zl w 05.11.2022 17:08

Aktualnie nie
  • +
  • -
  • 1


#775067 Szukam takiego pluginu

Napisane przez PANDA_2zl w 02.11.2022 17:32

chyba coś takiego powinno pasować, użyłem fvault

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#775035 Nie moge cos skompilowac pluginu

Napisane przez PANDA_2zl w 30.10.2022 22:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "[DD2] (MVP) Najlepszy gracz"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "Leqally"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.13, 0, 6.0, 6.0,_,_)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_)
 
//#define DEBUG
 
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
 
public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg","onDeath","a");
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
	register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 
	register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")  
	g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
	g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
	register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
	g_points[id][0]=0;
	g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
	g_pointsThisRound[id][0]=0;
	g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		resetRound(i);
}
public resetAll(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		reset(i);
}
public onEndRound(){
	if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
		set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
	new bool:double=false;
	new id=0;
	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
		if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
			if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
				double=true;
			}
			else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
				id=i;
				double=false;
			}
		}
		else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
			id=i;	
			double=false;
		}
	}
	if(!double && id){
		PREPARE_HUD();
		new szNick[33];
		get_user_name(id,szNick,32);
		show_dhudmessage(0, "[DD2] %s %d zabojstwa oraz %d headshot",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
	}
}
public client_putinserver(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public onDeath(){
	new kid=read_data(1);
	new vid=read_data(2);
	log_amx("%d->%d",kid,vid);
	if(!is_user_connected(kid)){
		reset(vid);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
	g_points[kid][0]++;
	g_pointsThisRound[kid][0]++;
 
	if(read_data(3)){
		g_points[kid][1]++;
		g_pointsThisRound[kid][1]++;
	}
	if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
		new szVicNick[33],szKilNick[33];
		get_user_name(vid,szVicNick,32);
		get_user_name(kid,szKilNick,32);
		PREPARE_HUD2();
		show_hudmessage(0, "Szalenstwo zabijania^n%s^n [%d w tym %d w glowe]^n^nzatrzymane przez:^n%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
	}
	reset(vid);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
	if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	client_print(id,print_console,"----------Points------------");
	new Players[32];
	new playerCount, id2;
	get_players(Players, playerCount);
	for ( new i=0; i<playerCount; i++){
		id2 = Players[i];
		client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
	}
	client_print(id,print_console,"--------------------------");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif
 
/*stock __dhud_color;
stock __dhud_x;
stock __dhud_y;
stock __dhud_effect;
stock __dhud_fxtime;
stock __dhud_holdtime;
stock __dhud_fadeintime;
stock __dhud_fadeouttime;
stock __dhud_reliable;
 
stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
{
    #define clamp_byte(%1)       ( clamp( %1, 0, 255 ) )
    #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
 
    __dhud_color       = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
    __dhud_x           = _:x;
    __dhud_y           = _:y;
    __dhud_effect      = effects;
    __dhud_fxtime      = _:fxtime;
    __dhud_holdtime    = _:holdtime;
    __dhud_fadeintime  = _:fadeintime;
    __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
    __dhud_reliable    = _:reliable;
 
    return 1;
}
 
stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
{
    new buffer[ 128 ];
    new numArguments = numargs();
 
    if( numArguments == 2 )
    {
        send_dhudMessage( index, message );
    }
    else if( index || numArguments == 3 )
    {
        vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
        send_dhudMessage( index, buffer );
    }
    else
    {
        new playersList[ 32 ], numPlayers;
        get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
 
        if( !numPlayers )
        {
            return 0;
        }
 
        new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
 
        for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
        {
            if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
            {
                while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
                j = 0;
 
                if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
                {
                    ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
                }
            }
        }
 
        new size = ArraySize( handleArrayML );
 
        if( !size )
        {
            vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
            send_dhudMessage( index, buffer );
        }
        else
        {
            for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
            {
                index = playersList[ i ];
 
                for( j = 0; j < size; j++ )
                {
                    setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
                }
 
                vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
                send_dhudMessage( index, buffer );
            }
        }
 
        ArrayDestroy( handleArrayML );
    }
 
    return 1;
}
 
stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
{
    message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
    {
        write_byte( strlen( message ) + 31 );
        write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
        write_byte( __dhud_effect );
        write_long( __dhud_color );
        write_long( __dhud_x );
        write_long( __dhud_y );
        write_long( __dhud_fadeintime );
        write_long( __dhud_fadeouttime );
        write_long( __dhud_holdtime );
        write_long( __dhud_fxtime );
        write_string( message );
    }
    message_end();
}*/


  • +
  • -
  • 1


#775023 [ROZWIĄZANE] Plugin free vip 24h

Napisane przez Boski Z Polski w 30.10.2022 15:16

Będzie działać tylko dla tych, którzy mają steam. 

Dodatkowo, gdyby nie działało to polecam co runde sprawdzać czy gracz ma flage, ale nie ma vip'a ponieważ niektóre pluginy od usług tylko raz sprawdzają, przy wejściu gracza na serwer.

public plugin_init() 
{
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}

new bool:czy_vip[33];
// zmienna czy ma vipa

public Nowa_Runda()
{
	for(new i = 0; i < 32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i))
		{
			continue;
		}
		
		if(get_user_flags(i) & FLAGA_USLUGI && czy_vip[i] == false)
		{
			czy_vip[i] = true;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#775030 [ROZWIĄZANE] Plugin free vip 24h

Napisane przez PANDA_2zl w 30.10.2022 17:05

sprawdź, aktywuje się jeśli gracz nie ma flagi S i nie jest hltv + wyrzuciłem ci tego fb i smoke

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#775004 [ROZWIĄZANE] Nie moge cos skompilowac pluginu

Napisane przez Boski Z Polski w 26.10.2022 15:18

Za pewne Twój compilator jest na 1.9.0, więc spróbuj w ten sposób:

 

Usuń(16 linijka):

#include <dhudmessage>

Zamień (188 linijka kodu):

set_dhudmessage(101, 186, 228, -1.0, 0.27, 0, 1.0, 5.0, 0.5, 0.2, true )

na:

set_dhudmessage(101, 186, 228, -1.0, 0.27, 0, 1.0, 5.0, 0.5, 0.2 )

  • +
  • -
  • 1


#774883 Dodanie Flagi H do skinów

Napisane przez Anonymuss w 08.10.2022 07:03

public hasAccess(id, menu, item)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    else 
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
 
}

  • +
  • -
  • 1


#774877 Problem z błędem granaty

Napisane przez PANDA_2zl w 07.10.2022 00:52

Błąd z powodu za małej tablicy, 25linijka zamiast [1] ma być [33]
  • +
  • -
  • 1


#771413 [ROZWIĄZANE] Problem z sklepsms by Krwiopijca

Napisane przez LoozX15 w 01.04.2021 23:09

Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co jest nie tak w tym kodzie , bo gdy chce go skompilować to wyskakuje błąd a chce sobie zrobic do kupna klase premium i nie wiem co jest nie tak w nim?

#include
#include
#include
#include

#define PLUGIN "GRISWOLD" // Nazwa Uslugi w sklepie
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KrwioPijca"
#define PREFIX "[^x03SKLEP^x04]^x01"

#define nr_id_w_bazie 2 //Sami zwiekszamy (0 jesli komenda RCON)
#define ilosc_opcji 4 //Ilosc czasow
#define Flaga ADMIN_LEVEL_F //Flaga dla klienta

new nr_uslugi
new szText[1000]
new kasa_gracza

new usluga_nazwa[ilosc_opcji][]={"3 Dni","1 Tydzien","2 Tygodnie","Miesiac"}
new usluga_koszt[ilosc_opcji]= {2,4,7,11}
new usluga_czas[ilosc_opcji]= {3,7,14,30}


forward sklep_wlaczenie_uslugi(id,id_z_bazy);
forward sklep_menu_sklep(id,id_uslugi);

public plugin_init()
sklep_inicjacja_uslug(register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR),nr_uslugi=sklep_ilosc_uslug()+1,nr_id_w_bazie)


public sklep_wlaczenie_uslugi(id,id_z_bazy)
if(nr_id_w_bazie==id_z_bazy)
Wlaczenie_Uslugi(id)

public sklep_menu_sklep(id,id_uslugi)
if(nr_uslugi==id_uslugi) // Jesli ta usluga nalezy do pluginu
Menu_Sklepu(id)

public Wlaczenie_Uslugi(id)
{
remove_user_flags(id,ADMIN_USER)
set_user_flags(id, Flaga)
}


public Menu_Sklepu(id)
{
kasa_gracza=sklep_get_user_money(id)

formatex(szText,999,"\yMenu kupna uslugi %s^nPosiadasz \r%d\y zl",PLUGIN,kasa_gracza)
new menu = menu_create(szText, "HandleMenu_Sklepu");

for(new i=0,nr[5];i {
formatex(nr,4,"%d",i)
formatex(szText,99,"\w%s [%dzl]",usluga_nazwa[i],usluga_koszt[i])
menu_additem(menu, szText,nr, 0);

}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED
}


public HandleMenu_Sklepu(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new Data[7], Name[64];
new Access, Callback;
menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
new Key = str_to_num(Data);
kasa_gracza=sklep_get_user_money(id)

if(kasa_gracza>=usluga_koszt[Key])
{
sklep_set_user_money(id,kasa_gracza-usluga_koszt[Key])
sklep_kupno_uslugi(id,nr_uslugi,nr_id_w_bazie,usluga_czas[Key])
Wlaczenie_Uslugi(id)
}
else
ColorChat(id,GREEN,"%s Nie stac cie",PREFIX)

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
;i++)

 


  • +
  • -
  • 1