Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Egbert - zdjęcie

Egbert

Rejestracja: 29.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.03.2013 13:00
-----

#373700 Info po smierci

Napisane przez ogury w 01.03.2012 21:02

http://amxx.pl/kompi...=inf_smierc.sma
Sprawdź.
Powinno być:
[Info] Masz [x = cvar] sekund na przekazanie informacji swojej druzynie


#287103 Przeróbka TEST NA 32 bit

Napisane przez MarWit w 23.08.2011 16:36

Teraz powinno być wszystko ok :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#287650 Przeróbka TEST NA 32 bit

Napisane przez MarWit w 27.08.2011 14:26

Nie tak, gdyz nie masz nic w zmiennej nick (znaczy w ogóle nie ma tej zmiennej). Druga sprawa, w menu_create nie mozna uzywac %s. Jak chcesz dac nick gracza użyj format();

public CoZrobic(id, player)
{
new buffer[128];
get_user_name(player, buffer, sizeof(buffer)-1);
format(buffer, sizeof(buffer)-1, "%s oblal test!^nCo chcesz zrobic?", buffer);
new menu = menu_create(buffer, "handleCoZrobic");
iBadPlayer[id] = get_user_userid(player);
menu_additem(menu, "Kicknij gracza");
format(buffer, sizeof(buffer)-1, "Zbanuj gracza (%d min.)", CZAS_BANA);
menu_additem(menu, buffer);
menu_additem(menu, "Slaynij gracza");
menu_additem(menu, "Powtorz test");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nic");
menu_display(id, menu);
}


P.S. Nie ukradli forum tylko był aktualizowany silnik IP Board :D
  • +
  • -
  • 1


#283539 Przeróbka HugeBan + BlockNameChange + modyfikacje

Napisane przez Skull3D w 16.08.2011 09:40

Testuj w załączniku

Załączony plik  hugeban.sma   7,7 KB  27 Ilość pobrań
  hugeban.amxx
Załączony plik  hugeban.amxx   12,07 KB  2 Ilość pobrań


Punkt 2 i 3
Nad 1 pomyśle

@@EDIT
A tu z 1 i 2 oraz 3 punktem do testowania

Załączony plik  hugeban2.sma   7,7 KB  37 Ilość pobrań
  hugeban2.amxx
Załączony plik  hugeban2.amxx   12,07 KB  5 Ilość pobrań



#283896 Przeróbka HugeBan + BlockNameChange + modyfikacje

Napisane przez Skull3D w 16.08.2011 21:06

To
client_cmd(id,"echo ^"Twoje ip jest zablokowane!! Wejdz na http://cs16szczecin.p2a.pl aby sie zarejstrowac w Konta NEO.^";disconnect")
i to
client_cmd(id,"echo ^"Twoje ip jest zablokowane!! Wejdz na http://cs16szczecin.p2a.pl aby sie zarejstrowac w Konta NEO.^";disconnect")

Dodano 17 sierpień 2011 - 20:49:
Chodzi czy coś naprawić?


#283198 Przeróbka TEST NA 32 bit

Napisane przez MarWit w 15.08.2011 14:54

Sorry, był jeden bład. Daje poprawione :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#283519 Przeróbka TEST NA 32 bit

Napisane przez speedkill w 16.08.2011 07:17

Coś odemnie jeśli plugin jest sprawny teraz wystarczy w clcmd.ini dodać
"32 Bit test" "amx_32bit #%userid%" "bd" "u"
i już mamy w amxmodmenu ;]
  • +
  • -
  • 1


#45906 Podmiana modeli GRACZA! HELP PLZ!

Napisane przez Abes Mapper w 24.02.2009 22:38

http://forums.allied...ead.php?t=21086

Tutaj masz bardziej rozbudowany plugin. Możesz zamieniać modele poszczególnego gracza po jego IP lub SteamID.
Jeżeli chodzi o zwykłą zamiane modeli to nie ma nic trudnego.

Instalacja nie wymaga większego wysiłku. Instaluje się go jak każdy inny plugin z tym że plik models.ini dajesz do "addons/amxmodx/configs"

Tam zaś ustawiasz to wszystko. Aby zrobić zwykłą zamiane modeli (poszczególnego modelu) to wpisz na końcu:

"*REPLACE" "gign" "guerilla"

I ci zamieni gign na guerilla

Jeżeli chcesz na swój model to w folderze model/player musisz stworzyć folder o takiej samej nazwe jak model który ma być w środku czyli przykładowa ścieżka:

models/player/nowymodel/nowymodel.mdl


I w models.ini będzie to wyglądało tak:

"*REPLACE" "gign" "nowymodel"


W takim przypadku zamieni ci wszystkich z modelami gign na twój "nowymodel"
  • +
  • -
  • 4


#218687 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2011 22:16

W tym poradniku postaram się wytłumaczyć jak edytować menu admina - "amxmodmenu"

Nie sugeruj się długością poradnika! Tak na prawdę to się robi bardzo szybko, ja tylko dokładnie wytłumaczyłem jak to zrobić i tak wyszło


Załóżmy że mamy podstawowe menu admina:
Dołączona grafika

Ale jednak ktoś pragnie dodać parę opcji np.: robienie screenshotów, odbanowanie kogoś lub najzwyklej usunąć bądź zmienić kolejność.

Otwieramy menufront.sma dowolnym edytorem tekstowym. Znajduje się on w addons/amxmodx/scripting
Jeżeli go tam nie ma, udostępniam w załączniku.

Zjeżdżamy trochę na dół i widzimy takie coś:

AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}


Na początku zajmiemy się dodaniem menu (komendy) od UnBan menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X a potem AMX SSBan v2.6 [UPDATE:10.Jul.2010] - AlliedModders

Najpierw instalujemy oba pluginy.

Po wgraniu przechodzimy do edycji kodu źródłowego menufront.sma.

UnBan Menu
Załóżmy że UnBan menu chcemy mieć pod banowaniem.
Duplikujemy linijkę:
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Ma to wyglądać tak:

AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")


I tak jak nasz kochany DarkGL napisał w poście niżej, nie trzeba edytować plików lang! :)
Wystarczy zmienić:
AddMenuLang

Na
AddMenu

I teraz zmieniamy wpis "BAN_PLAYER" na tekst który pokaże się w menu.
Wpiszmy np.: "Odbanuj gracza":

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Następnie edytujemy komendy aby wywołać menu unbana.
Zmieniamy
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Na

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Teraz definiujemy pod jaką flagą będzie można użyć tej opcji. Ja zostawie ADMIN_BAN

Ważne aby na końcu było "Players Menu" chyba że menu dotyczy czegoś innego.

Na koniec zapisujemy edytowany kod źródłowy, kompilujemy i podmieniamy na serwerze z oryginalnym plikiem.

Efekt końcowy dodania UnBan Menu do amxmodmenu:
Dołączona grafika

Po wybraniu "Odbanuj gracza" wykonuje się komenda "amx_unbanmenu" czyli otwiera się już menu pluginu UnBan Menu
Dołączona grafika

UnBan menu dodane, teraz SSBan.

AMX SSBan

Dodamy dwa menu - same SS i SS + Ban

Załóżmy że chcemy mieć pod numerem 6 i 7
Myślałem że będzie koło siebie a reszte w takim odstępie jak na początku ale potem numer 8 się przyłączy...
Musimy teraz zduplikować dwa wpisy i dać nad oryginałem aby wyglądało to tak:

AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")

AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")


W sumie robimy jak poprzednio czyli zmieniamy AddMenuLang w obu przypadkach na AddMenu a potem "CHANGEL" i "VOTE_MAPS" zmieniamy na nasz tekst np.: "Menu screenshotow" i "Menu screenshotow + ban"

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")



Teraz komendy, flage i końcowy napis:

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")


Dlaczego Commands Menu a nie Players Menu?
Nie wiem ale działa.
W pierwszym przypadku (UnBan menu) zaś nie działa Commands Menu.

Zapisujemy, kompilujemy (tak jak wcześniej) i podmieniamy plik (plugin).

Tak powinien wyglądać nasz edit:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}



Screen edytowanego "amxmodmenu":
Dołączona grafika

Dowód że działa:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Jeżeli nie dostałeś oczopląsu, zrozumiałeś poradnik i udało ci się edytować menu to gratuluję! :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 59


#279674 Przeróbka TEST NA 32 bit

Napisane przez MarWit w 08.08.2011 14:56

Łap, dodana komenda amx_32bit "nick" na flagę ADMIN_SLAY.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#278980 MENU z zapisem odpowiedzi do pliku .txt

Napisane przez R3X w 06.08.2011 22:11

To główne menu korzysta z nowego stylu, a to pytające Tak/Nie jak dobrze zauważyłeś jest po staremu

W załączniku pomoc jak zróżnicować pytania. Jeśli zamiast
gszExtrasy[item]
dasz
gszExtrasy[random(sizeof(gszExtrasy))]
to będzie losowo zamiast przypisywania do konkretnej opcji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#278917 MENU z zapisem odpowiedzi do pliku .txt

Napisane przez R3X w 06.08.2011 20:19

Sprawdź to, plik ten sam co wtedy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#114208 Wiadomość dla nieposiadających danej flagi

Napisane przez R3X w 24.02.2010 00:40

Jeśli ma być 30s po wejściu to będzie tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G
#define TASKID_INFO 21435

new gcvarOpoznienie;

public plugin_init() {
	register_plugin("przyp", "1.0", "Egbert");
	
	gcvarOpoznienie = register_cvar("info_opoznienie","30",0,30.0);
}

public client_putinserver(id){
	if(! (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)){
		new Float:fTime = get_pcvar_float(gcvarOpoznienie);
		set_task(fTime, "showInfo",id+TASKID_INFO);
	}
	
}
public showInfo(id){
	id -= TASKID_INFO;
	if(is_user_connected(id)){
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.35, 1, 10.0, 30.0, 0.1, 0.1, -1);
		show_hudmessage(id,"Linia pierwsza ^nLinia druga ^nLinia trzecia");
	}
}


  • +
  • -
  • 1


#115454 Wywołanie komendy przy wchodzeniu gracza

Napisane przez DarkGL w 28.02.2010 16:49

o to chodzi ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}

public client_putinserver(id){
	server_cmd("amx_reloadadmins")
}

  • +
  • -
  • 1