Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka TEST NA 32 bitUsptawnienie i ułatwienie graczom życia

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.08.2011 10:20

Witam, tym razem chciałbym zaproponować przeróbkę testu na 32 bity.

W oryginalnej formie test włącza się po pierwszej śmierci gracza. Według graczy grających na moim serwerze jest to strasznie uciążliwym wynalazkiem. I pewnie rację mają, bo ideą gry nie jest atakowanie graczy testami a w roli admina jest to, żeby wykryć 16 bit. Jak wiemy jest to ciężko wykonalne... Dla tego wpadłem na pomysł aby przerobić plugin tak, że jeśli są podejrzenia, że jakiś gracz używa 16 bit, admin wskazuje delikwenta który ma przejść test.

Plugin: Test na 32bity v2.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Pozdrawiam!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 08.08.2011 14:56

Łap, dodana komenda amx_32bit "nick" na flagę ADMIN_SLAY.

Załączone pliki


Użytkownik MarWit edytował ten post 08.08.2011 14:58

  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png


#3 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.08.2011 18:35

Dziękuję, tak sobie pomyślałem... Czy można jeszcze dodać jakieś menu do wyboru graczy? Jest to możliwe?
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 19:04

Możesz dodać w amxmodmenu
otwórz folder configs plik clcmds.ini
i dodaj na koncu
"32 Bit test" "amx_32bit #%userid%" "bd" "u"
Zapisz teraz masz to w amxmodmenu pod numerem 8 i pokazuje liste graczy na którym chcesz to wykonać ;]
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.08.2011 21:31

Wrzuciłem na serwer, działa pięknie :D dzięki wielkie ogromne plusy!

Dodano 09 sierpień 2011 - 20:51:
Panowie, niestety plugin nie działa. Przepraszam, za wcześnie potwierdziłem jego poprawność. Obecnie osoba, na której próbowałem działanie pluginu powiedziała mi, że się nie dogadaliśmy a plugin nie zadziałał.

Oto co zrobiłem:
1. menufront.sma - Przemieściłem z pozycji 8 na pozycję 4 i odwrotnie opcje menu.
AddDefaultMenus()
{
	new flags;
	AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
	AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
	AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
	AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Players Menu")
	AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
	AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
	AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
	AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
	AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
	AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
	AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
	AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
	AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
	AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
	AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
	AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}
2. clcmds.ini - dodałem zgodnie z poleceniem speedkill123
; Menu configuration file
; Default File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/clcmds.ini
; To use with Players Menu plugin

; NOTE: By default in all settings the access level is set to "u".
;       However you can change that, to limit the access to some settings.

; Client Commands Menu: ; < description > < command > < flags > < access level >
; "a" - execute from server console
; "b" - execute from admin console
; "c" - execute on selected player
; "d" - back to menu when executed

"Kick player" 		"amx_kick #%userid%"		"b"	"u"
"Slay player" 		"amx_slay #%userid%"		"bd"	"u"
"Slap with 1 dmg." 	"amx_slap #%userid% 1"		"bd"	"u"
"Ban for 5 minutes" 	"amx_ban #%userid% 5"		"b"	"u"
"32 Bit test"		"amx_32bit #%userid%"		"bd"	"u"

Wchodzę do amxmodmenu wybieram 4 (komedy klientow), wybieram 8 cztery razy. Pokazuje się 32 Bit test - wybieram gracza, nic się nie dzieje.
Sprawdzałem w logach - żadnych śladów.

Warto by było stworzyć informację dla admina od razu po rozpoczęciu testu i informację z jakim wynikiem przeszedł test gracz.
Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam!

Użytkownik Egbert edytował ten post 09.08.2011 19:52

  • +
  • -
  • 0

#6 hary

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.08.2011 10:06

Mam to samo jedyne co się dzieje to pokazuje w konsoli amx_32bit <nick>

#7 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 11.08.2011 11:31

Spróbowałem przez chwilą przez HLSW...
Konsola:
12:19:03 amx_32bit "Chrzescijan"
12:19:03 L 08/11/2011 - 12:20:38: Rcon: "rcon 140....4674 "XXXXXXXX" amx_32bit "Chrzescijan"" from "85.XXX.94.53:7130"
Chat:
12:20:01      PL | TP [ UnionTM.pl ] 500FPS | (amx_psay): To Chrzescijan: miales test na 32 bit?
12:20:06      Chrzescijan (amx_chat):  nie

Proszę aby wprawne oko sprawdziło kod .sma załączony przez MarWit.
  • +
  • -
  • 0

#8 hary

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 12.08.2011 15:10

To jak poprawki to ktoś?

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.08.2011 17:19

Łap poprawione, działające w 100 %. Jezeli gracz dobrze zrobi test wyskoczy napis "Gracz nick przeszedl test POZYTYWNIE", jezeli nie, wyskoczy menu z wyborem opcji:
1. Kick
2. Ban 5 min.
3. Slay
4. Ponowne uruchomienie testu
0. Nic

Jak chcesz miec w menu, dodajesz tak jak napisał speedkill.

Załączone pliki


Użytkownik MarWit edytował ten post 14.08.2011 17:51

  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png


#10 hary

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 15.08.2011 13:54

Zrobiłem test na graczu po chwili pojawiło się menu z kara dla niego wybrałem kicka i mnie też wyrzuciło.

#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 15.08.2011 14:54

Sorry, był jeden bład. Daje poprawione :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 07:17

Coś odemnie jeśli plugin jest sprawny teraz wystarczy w clcmd.ini dodać
"32 Bit test" "amx_32bit #%userid%" "bd" "u"
i już mamy w amxmodmenu ;]
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#13 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.08.2011 19:16

MarWit, to mi się wyświetla centralnie na srodku ekranu:
public test_passed(id){
	client_print(id,print_chat,"[TEST] %L",LANG_PLAYER,"TEST_OK");
	new nick[33];
	get_user_name(id, nick, 32);
	client_print(his_tester[id], print_center, "Gracz %s przeszedl test POZYTYWNIE", nick);
	his_tester[id] = 0;
}

public test_failed(id){
	new nick[33];
	get_user_name(id, nick, 32);
	client_print(his_tester[id], print_center, "Gracz %s przeszedl test NEGATYWNIE", nick);
	CoZrobic(his_tester[id], id);
	his_tester[id] = 0;
}

Co prawda usunąłem "Gracz %s przeszedl test POZYTYWNIE" bo mam gościa o nicku Gracz~[cośtam] i śmiesznie by wyglądało: "Gracz Gracz~[cośtam] przeszedl...", ale to nie może być przyczyna.

Sprawdzałem opcje menu i tak na przykład wybieram jednego z graczy do testu, przechodzi negatywnie, otwiera się menu, wybieram ponowne uruchomienie testu i po chwili pokazuje mi, że inny gracz (nie ten pierwotny) nie przeszedł testu.
Drugim razem:
Wybieram jednego z graczy do testu, przechodzi negatywnie, otwiera się menu, wybieram kicknij i po chwili pokazuje mi, że inny gracz (nie ten pierwotny) zostal kickiniety.
Wygląda tak, jakby gubił ID gracza.

Coś odemnie jeśli plugin jest sprawny teraz wystarczy w clcmd.ini dodać
"32 Bit test" "amx_32bit #%userid%" "bd" "u"
i już mamy w amxmodmenu ;]

Sprawdza się, dziękuję :) PLUSIK+

Użytkownik Egbert edytował ten post 16.08.2011 19:22

  • +
  • -
  • 0

#14 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.08.2011 19:22

public test_passed(id){
	client_print(id,print_chat,"[TEST] %L",LANG_PLAYER,"TEST_OK");
	new nick[33];
	get_user_name(id, nick, 32);
	client_print(his_tester[id], print_center, "Gracz %s przeszedl test POZYTYWNIE", nick);
	his_tester[id] = 0;
}

public test_failed(id){
	new nick[33];
	get_user_name(id, nick, 32);
	client_print(his_tester[id], print_center, "Gracz %s przeszedl test NEGATYWNIE", nick);
	CoZrobic(his_tester[id], id);
	his_tester[id] = 0;
}

Co do wyświetlania na środku, to wystarczy zmienić chyba :

client_print(his_tester[id], print_center, "Gracz %s przeszedl test POZYTYWNIE", nick);

na
client_print(his_tester[id], print_chat, "Gracz %s przeszedl test POZYTYWNIE", nick);

I tak w obu przypadkach. Co do drugiego to nie wiem.

#15 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.08.2011 16:06

Jeżeli w dokumentacji wyczytałem, że:
get_user_name <<< KLIK
Jeśli dobrze zrozumiałem, get_user_name ( index, name[], len )zamiast:
get_user_name(id, nick, 32);
powinno wyglądać tak:
get_user_name(id, name[nick], 31);
Dobrze mówię? HELP ME :)
  • +
  • -
  • 0

#16 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 17.08.2011 16:18

Źle rozumiesz, to jest dobrze : get_user_name(id, nick, 32);


Dla przypomnienia składnia: get_user_name(index, name[], len) czyli wypelniamy tak:
tworzymy tablice o wielkosci 33: new tabilca[33]

a następnie kopiujemy do niej nick;
get_user_name(id, tablica, wielkosc_tablicy-1)
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#17 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.08.2011 16:35

Ok, ja się nie znam:P Ale ciągle staram sie zrozumieć :P

BTW, Jaka może być przyczyna takiego zachowania?

Sprawdzałem opcje menu i tak na przykład wybieram jednego z graczy do testu, przechodzi negatywnie, otwiera się menu, wybieram ponowne uruchomienie testu i po chwili pokazuje mi, że inny gracz (nie ten pierwotny) nie przeszedł testu.
Drugim razem:
Wybieram jednego z graczy do testu, przechodzi negatywnie, otwiera się menu, wybieram kicknij i po chwili pokazuje mi, że inny gracz (nie ten pierwotny) zostal kickiniety.


  • +
  • -
  • 0

#18 hary

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 19.08.2011 08:03

Dopracuje ktoś to?

#19 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 00:49

Też się dołączam do prośby wyżej o poprawienie.
I mam propozycje aby zrobić tak że można sprawdzić gracza raz podczas mapy. Tego samego gracza oczywiście.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#20 Egbert

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.08.2011 10:30

I mam propozycje aby zrobić tak że można sprawdzić gracza raz podczas mapy. Tego samego gracza oczywiście.

Nie rozumiem. W przyszłości? Jeśli tak, to raczej ciężko będzie to wykonać.

Aha, właśnie zrozumiałem, że przy oryginalnej wersji pluginu gracz dostaje kicka bo i tak jeśli wejdzie następny raz to znów go dostanie. Czyli nie ma możliwości, żeby ktokolwiek grał z 16-bit.

Po przerobieniu powinno banować się permem, żeby nie wrócił pod zmienionym nickiem na 16-bit.

No i oczywiście proszę, proszę, bardzo proszę o poprawki :)

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych