Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

I3ombel - zdjęcie

I3ombel

Rejestracja: 12.01.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2016 21:56
-----

Moje tematy

Modyfikacja pluginów oraz tworzenie od podstaw

13.02.2016 18:48

Witam.

Szukam osoby która zrobi dla mnie:

  • Perki
  • Klasy
  • Questy
  • Małą edycje silnika

Kontakt:

  • 54817992

Teleportowanie gracza

11.02.2016 20:09

Witam.

Posiadam perk, który nas teleportuje.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>


#define CS_PLAYER_HEIGHT 72.0


new const perk_name[] = "Magiczny Noz";
new const perk_desc[] = "Twoj noz pozwala ci teleportowac sie raz na 3 sekundy";


new bool:ma_perk[33];
new player_b_blink[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "I3ombel");


cod_register_perk(perk_name, perk_desc)


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}


public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}


public client_PreThink(id) 
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && ma_perk[id]) 
{ 
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 6.0) return PLUGIN_HANDLED 
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) 
UTIL_Teleport(id,300+1800) 
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public UTIL_Teleport(id,distance)
{ 
Set_Origin_Forward(id,distance)


new origin[3]
get_user_origin(id,origin)


message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) 
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1]) 
write_coord(origin[2]) 
write_short(20) 
write_byte(1)
write_byte(4) 
message_end()
}


stock Set_Origin_Forward(id, distance) 
{
new Float:origin[3]
new Float:angles[3]
new Float:teleport[3]
new Float:heightplus = 10.0
new Float:playerheight = 64.0
new bool:recalculate = false
new bool:foundheight = false
pev(id,pev_origin,origin)
pev(id,pev_angles,angles)


teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus


while (!Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) || Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{ 
if (distance < 10)
break;


for (new i=1; i < playerheight+20.0; i++)
{
teleport[2]+=i
if (Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) && !Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
foundheight = true
heightplus += i
break
}


teleport[2]-=i
}


if (foundheight)
break


recalculate = true
distance-=10
teleport[0] = origin[0] + (distance+32) * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + (distance+32) * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
}


if (!recalculate)
{
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}


teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
set_pev(id,pev_origin,teleport)


return PLUGIN_CONTINUE
}


stock bool:Can_Trace_Line_Origin(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{ 
new Float:Origin_Return[3] 
new Float:temp1[3]
new Float:temp2[3]


temp1[0] = origin1[0]
temp1[1] = origin1[1]
temp1[2] = origin1[2]-30


temp2[0] = origin2[0]
temp2[1] = origin2[1]
temp2[2] = origin2[2]-30


trace_line(-1, temp1, temp2, Origin_Return) 


if (get_distance_f(Origin_Return,temp2) < 1.0)
return true


return false
}


stock bool:Is_Point_Stuck(Float:Origin[3], Float:hullsize)
{
new Float:temp[3]
new Float:iterator = hullsize/3


temp[2] = Origin[2]


for (new Float:i=Origin[0]-hullsize; i < Origin[0]+hullsize; i+=iterator)
{
for (new Float:j=Origin[1]-hullsize; j < Origin[1]+hullsize; j+=iterator)
{
for (new Float:k=Origin[2]-CS_PLAYER_HEIGHT; k < Origin[2]+CS_PLAYER_HEIGHT; k+=6) 
{
temp[0] = i
temp[1] = j
temp[2] = k


if (point_contents(temp) != -1)
return true
}
}
}


return false
}
Jak teraz ustawić odległość oraz czas co ile można się teleportować.
Dokładnie to tak chce ustawić:
  • 300m + (15 * Inteligencja)
  • 3 sek

 

Dodanie losową wartość perku

09.02.2016 21:46

Witam.

Jak przerobić owy kod aby wartość była losowa:

public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (10/100) + pev(idattacker, pev_health);


set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);


return HAM_IGNORED;
}

Przykładowy perk na losową wartość dmg

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const perk_name[] = "Srebny Wzmacniacz";
new const perk_desc[] = "Zadaje LW dodatkowych obrazen";


new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "xXx");


cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 6)


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}


public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))


return HAM_IGNORED;
}

 

Proszę o dwa perki

09.02.2016 13:21

Nazwa: Loteria
Opis: 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 4 do 5
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika
+ 10 HP leczone co 5 sekund
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE
Nazwa: Krotki Miecz
Opis: Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 1 - 3

natywy

07.02.2016 19:35

Witam.

Chciałem stworzyć plik do natywu:

zloto.inc

 

#if defined _zloto_included
#endinput
#endif


#define _zloto_included


#pragma library "zloto"


native cod_get_user_zloto(id);
/*------------------------------
Zwraca zloto gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_zloto(id);
/*------------------------------
Ustawia zloto gracza
------------------------------*/

lecz cos nie działa, wywala błędy podczas kompilacji.

 

Error: Number of arguments does not match definition