Witam.
Szukam osoby która zrobi dla mnie:
- Perki
- Klasy
- Questy
- Małą edycje silnika
Kontakt:
- 54817992
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
I3ombel nie posiada znajomych
13.02.2016 18:48
Witam.
Szukam osoby która zrobi dla mnie:
Kontakt:
11.02.2016 20:09
Witam.
Posiadam perk, który nas teleportuje.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define CS_PLAYER_HEIGHT 72.0
new const perk_name[] = "Magiczny Noz";
new const perk_desc[] = "Twoj noz pozwala ci teleportowac sie raz na 3 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new player_b_blink[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "I3ombel");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && ma_perk[id])
{
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 6.0) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+1800)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UTIL_Teleport(id,distance)
{
Set_Origin_Forward(id,distance)
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_short(20)
write_byte(1)
write_byte(4)
message_end()
}
stock Set_Origin_Forward(id, distance)
{
new Float:origin[3]
new Float:angles[3]
new Float:teleport[3]
new Float:heightplus = 10.0
new Float:playerheight = 64.0
new bool:recalculate = false
new bool:foundheight = false
pev(id,pev_origin,origin)
pev(id,pev_angles,angles)
teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
while (!Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) || Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
if (distance < 10)
break;
for (new i=1; i < playerheight+20.0; i++)
{
teleport[2]+=i
if (Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) && !Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
foundheight = true
heightplus += i
break
}
teleport[2]-=i
}
if (foundheight)
break
recalculate = true
distance-=10
teleport[0] = origin[0] + (distance+32) * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + (distance+32) * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
}
if (!recalculate)
{
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}
teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock bool:Can_Trace_Line_Origin(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
new Float:Origin_Return[3]
new Float:temp1[3]
new Float:temp2[3]
temp1[0] = origin1[0]
temp1[1] = origin1[1]
temp1[2] = origin1[2]-30
temp2[0] = origin2[0]
temp2[1] = origin2[1]
temp2[2] = origin2[2]-30
trace_line(-1, temp1, temp2, Origin_Return)
if (get_distance_f(Origin_Return,temp2) < 1.0)
return true
return false
}
stock bool:Is_Point_Stuck(Float:Origin[3], Float:hullsize)
{
new Float:temp[3]
new Float:iterator = hullsize/3
temp[2] = Origin[2]
for (new Float:i=Origin[0]-hullsize; i < Origin[0]+hullsize; i+=iterator)
{
for (new Float:j=Origin[1]-hullsize; j < Origin[1]+hullsize; j+=iterator)
{
for (new Float:k=Origin[2]-CS_PLAYER_HEIGHT; k < Origin[2]+CS_PLAYER_HEIGHT; k+=6)
{
temp[0] = i
temp[1] = j
temp[2] = k
if (point_contents(temp) != -1)
return true
}
}
}
return false
}
09.02.2016 21:46
Witam.
Jak przerobić owy kod aby wartość była losowa:
public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (10/100) + pev(idattacker, pev_health);
set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
return HAM_IGNORED;
}
Przykładowy perk na losową wartość dmg
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Srebny Wzmacniacz";
new const perk_desc[] = "Zadaje LW dodatkowych obrazen";
new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "xXx");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 6)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}
09.02.2016 13:21
Nazwa: Loteria Opis: 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy. X = 4 do 5 Możliwe premie rundy: + 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi + (1 - 5/10) premii do wyższego skoku + 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika + 10 HP leczone co 5 sekund 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE
Nazwa: Krotki Miecz Opis: Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 1 - 3
07.02.2016 19:35
Witam.
Chciałem stworzyć plik do natywu:
zloto.inc
#if defined _zloto_included #endinput #endif #define _zloto_included #pragma library "zloto" native cod_get_user_zloto(id); /*------------------------------ Zwraca zloto gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_zloto(id); /*------------------------------ Ustawia zloto gracza ------------------------------*/
lecz cos nie działa, wywala błędy podczas kompilacji.
Error: Number of arguments does not match definition



Moja zawartość