Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Green_Arrow - zdjęcie

Green_Arrow

Rejestracja: 31.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.04.2016 18:58
-----

Moje tematy

Multi-1v1 ARENA - dodanie nowych customround's

07.02.2016 22:30

Witam.

Posiadam plugin CS:GO Multi-1v1 (https://forums.allie...ad.php?t=241056).

W jaki sposób mogę dodawać swoje custom-areny? Domyślnie plik wygląda tak:

// In this file you can define some new custom round types.
// To enable the scout round example below, change the "enabled" setting from 0 to 1.
// If a round type should not affect a player's rating set "ranked" to 0.
// If a round type should not have its own rating value, you can remove the "ratingFieldName"
//     key, or set it to the empty string "".
// The "optional" key refers to it players have a choice whether the enable/disable it.

"CustomRoundTypes"
{
    "scout"
    {
        "name"      "Scout"
        "ranked"        "1"
        "ratingFieldName"       "scoutRating"
        "optional"      "1"
        "enabled"       "0"
        "armor"     "1"
        "helmet"        "1"
        "weapons"
        {
            "weapon_knife"      ""
            "weapon_ssg08"      ""
        }
    }
}

Oraz do czego służą wartości: ranked oraz ratingFieldName ?

Pozdrawiam

Nie mogę się dołączyć do serwera z jednego konta.

30.01.2016 20:27

Witam.

 

Nie mogę połączyć się z serwerem CS:GO... Podczas łączenia, obraz w tle wyostrza się pasek ładowania biegnie do końca a potem wraca się na początek i zamraża w miejscu.. (CS:GO nie zawiesza się, ponieważ konsola działa etc.)

 

Konto z którego się łączę ma uprawnienia admina, ma przypisany token, oraz ID warsztatu steam do tego serwera.

Nie wiem czy któraś z tych rzeczy na to wpływa, ale gdy przeloguję się na drugie konto, na tym samym komputerze wszystko działa poprawnie.

 

Wycinek z konsoli podczas łączenia:

Connecting to public(XXXXXXXXXXXXXXX) ...
[UGC] Unable to write file to disc!
An error occurred while attempting to download a file from the UGC server!
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Connected to XXXXXXXXXXXX

Counter-Strike: Global Offensive
Map: workshop/440987877/awp_new_lego
Players: 19 (0 bots) / 19 humans
Build: 6240
Server Number: XXX

Failed, using default cubemap 'engine/defaultcubemap'
Failed, using default cubemap 'engine/defaultcubemap'
Failed, using default cubemap 'engine/defaultcubemap'
Failed, using default cubemap 'engine/defaultcubemap'
Failed, using default cubemap 'engine/defaultcubemap'

#######################################
Map workshop/440987877/awp_new_lego missing stringtable dictionary, don't ship this way!!!
Run with -stringtables on the command line or convar
stringtable_alwaysrebuilddictionaries enabled to build the string table
#######################################

SignalXWriteOpportunity(3)

CDemoFile::Open: couldn't open file demoheader.tmp for writing.

Jaki może być powód?

Pozdrawiam

[Linux] Dodanie prędkości (m_flLaggedMovementValue) - warning 213: tag mismatch

02.01.2016 18:17

Witam.

 

Przy próbie kompilacji pluginu wyświetla się ostrzeżenie: warning 213: tag mismatch

./compile.sh
Compiling vip.sp ...
SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC

/home/xxxx/scripting/include/loghelper.inc(51) : warning 234: symbol "GetClientAuthString" is marked as deprecated: Use GetClientAuthId
vip.sp(80) : warning 213: tag mismatch

Code size:            13472 bytes
Data size:             5588 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes
Total requirements:   35444 bytes

2 Warnings.

Wersja kompilatora: SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286

System Operacyjny: Linux

 

Jest to w tym miejscu w którym próbowałem dodać prędkość dla VIPa, chodzi o te linijki:

public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new g_HP = GetConVarInt(HP);
	
	if (client > 0 && IsPlayerAlive(client))
	{
		if (IsPlayerGenericAdmin(client))
		{
			SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2); // 2x wieksza predkosc  <-- TU WYRZUCA BŁĄD 80 linjka
			SetEntityHealth(client, g_HP);  //hp
		}
	}
}

Może ktoś poprawić? Co zrobiłem źle? Oraz czy zamiast wartości 2, mogę wpisać dziesiętną np. 1.5 lub 0.5 ?

Pozdrawiam.