Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ALP1NE - zdjęcie

ALP1NE

Rejestracja: 30.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.01.2016 00:44
-----

Moje posty

W temacie: Kompilacja i poprawa

05.01.2016 16:45

Zawsze jak próbuje skompilować plugin ;c

http://screenshot.sh/n8c3bKLlDYkLC

W temacie: Kompilacja i poprawa

04.01.2016 18:38

Dalej jest problem z czatem ;c

http://screenshot.sh/ovXxdSETCEJeM

W temacie: Kompilacja i poprawa

03.01.2016 21:50

Nie mam prawa do edycji, dodatkowo nie dzialaja kolory na czacie ;c

W temacie: Kompilacja i poprawa

03.01.2016 21:23

#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <clientprefs>
#include <colors>
#include <loghelper>

public Plugin:myinfo =
{
    name = "VIP Plugin",
    description = "vip plugin",
    version = "1.0.56",
};

public OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("say", Command_SendToAll);
    RegConsoleCmd("say_team", Command_SendToTeam);

    HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); 
    HookEvent("bomb_planted", Event_BombPlanted);
    HookEvent("bomb_defused", Event_BombDefused);
    HookEvent("player_death",  Event_PlayerDeath);
    HookEvent("player_team", Event_TagTable); 
    HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); 
 
}



public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");

    if (client > 0 && IsPlayerAlive(client))
    {
        if (IsPlayerGenericAdmin(client))
        {
            SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100, 1); //armor
            GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); //smoke
            GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); //flash
            GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); //grenade
			GivePlayerItem(client,"weapon_molotov"); //molotov

        }
    }
}

public Event_BombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");

    if (IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus          
    }
}

public Event_BombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");

    if (IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus          
    }
}

public Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    new money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");

    new bool:headshot = GetEventBool(event, "headshot");
    if (IsPlayerGenericAdmin(attacker))
    {
        if(headshot){
            SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus for hs
        }else{
            SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 100); //100$ plus for kill 
        }
    }
}


public Action:Command_SendToAll(client, args)
{
    if (IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        decl String:sTextToAll[1024];
        GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll));
        StripQuotes(sTextToAll);
        LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll);

        new team = GetClientTeam(client);

        if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3)
        {
            PrintToChatAll("\x01\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
        }
        /* Player isn't alive and have team (no spec) */
        else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3)
        {
            PrintToChatAll("\x01*NIE ŻYJE* ]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
        }
        /* Player is in spectate */
        else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3)
        {
            PrintToChatAll("\x01*OBSERWATOR* \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
        }

        return Plugin_Handled;
    }
   
    return Plugin_Continue;
}

public Action:Command_SendToTeam(client, args)
{
    if (IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        decl String:sTextToAll[1024];
        GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll));
        StripQuotes(sTextToAll);
        LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll);
        
        new team = GetClientTeam(client);

        if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3)
        {
            for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
            {
                if(IsClientInGame(i))
                {
                    new PlayersTeam = GetClientTeam(i);
                    if(PlayersTeam & team)
                    {
                        if(team == 2)
                            PrintToChat(i, "\x01(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                        else
                            PrintToChat(i, "\x01(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                    }
                }
            }
        }
        /* Player isn't alive and have team (no spec) */
        else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3)
        {
            for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
            {
                if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i))
                {
                    new PlayersTeam = GetClientTeam(i);
                    if(PlayersTeam & team)
                    {
                        if(team == 2)
                            PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                        else
                            PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                    }
                }
            }
        }
        /* Player is in spectate */
        else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3)
        {
            for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
            {
                if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i))
                {
                    new PlayersTeam = GetClientTeam(i);
                    if(PlayersTeam & team)
                    {
                        if(team == 2)
                            PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                        else
                            PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll);
                    }
                }
            }
        }

        return Plugin_Handled;
    }

    return Plugin_Continue;
}

/*
@param client id

return bool
*/
bool:IsPlayerGenericAdmin(client)
{
    if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false))
    {
        return true;
    }

    return false;
}  

Dalbys rade mi to skompilowac ? Kompilator z amxx nie lapie bibliotek ;c

W temacie: Kompilacja i poprawa

02.01.2016 19:26

mógłbyś podesłać jeszcze *.sp ?