Zawsze jak próbuje skompilować plugin ;c
http://screenshot.sh/n8c3bKLlDYkLC
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ALP1NE
Rejestracja: 30.12.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.01.2016 00:44
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 2 232
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ALP1NE nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Moje posty
W temacie: Kompilacja i poprawa
05.01.2016 16:45
W temacie: Kompilacja i poprawa
04.01.2016 18:38
Dalej jest problem z czatem ;c
W temacie: Kompilacja i poprawa
03.01.2016 21:50
Nie mam prawa do edycji, dodatkowo nie dzialaja kolory na czacie ;c
W temacie: Kompilacja i poprawa
03.01.2016 21:23
#pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <colors> #include <loghelper> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Plugin", description = "vip plugin", version = "1.0.56", }; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("say", Command_SendToAll); RegConsoleCmd("say_team", Command_SendToTeam); HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); HookEvent("bomb_planted", Event_BombPlanted); HookEvent("bomb_defused", Event_BombDefused); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); HookEvent("player_team", Event_TagTable); HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); } public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (client > 0 && IsPlayerAlive(client)) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100, 1); //armor GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); //smoke GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); //flash GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); //grenade GivePlayerItem(client,"weapon_molotov"); //molotov } } } public Event_BombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus } } public Event_BombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus } } public Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); new bool:headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if (IsPlayerGenericAdmin(attacker)) { if(headshot){ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus for hs }else{ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 100); //100$ plus for kill } } } public Action:Command_SendToAll(client, args) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01*NIE ŻYJE* ]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3) { PrintToChatAll("\x01*OBSERWATOR* \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action:Command_SendToTeam(client, args) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } /* @param client id return bool */ bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false)) { return true; } return false; }
Dalbys rade mi to skompilowac ? Kompilator z amxx nie lapie bibliotek ;c
W temacie: Kompilacja i poprawa
02.01.2016 19:26
mógłbyś podesłać jeszcze *.sp ?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: ALP1NE
- Regulamin